Mies jota oon tapaillu niin sanoo aina että "tota noin ni"
jos hää alkaa jotai kertomaan niin ekaks sanoo "tota noin ni".
Minkä voin? Alkaakohan jossain vaiheessa tökkiä?
Kommentit (25)
On varmaan mun työkaveri. Ja voin sanoa, että alkaa tökkiä.
Yksi kaverini sanoo aina, siis usein: tua noin. Ei liity mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan mun työkaveri. Ja voin sanoa, että alkaa tökkiä.
Pitää heti sanoa ettei saa tökkiä ja esimiehelle valittaa asiasta. Muuten se vain jatkuu ja leviää.
Meillä toteaa väliin että menikö jakeluun tai snaijaatko.
Et siis niinq tota noin ni ottia tuota notta kyl alkaa tökkiä.
Kyllä niihin tottuu. Rokkistarat sanoo usein joka lauseessa you know, se vähän tökkii. Jotkut hokemat on ihan sympaattisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niihin tottuu. Rokkistarat sanoo usein joka lauseessa you know, se vähän tökkii. Jotkut hokemat on ihan sympaattisiakin.
jee mää
aivan hirveää......kertoo turkulaisten tyhmyydestä
Kuulostaa ihan kivalta mun korvaan.
Siis mä en voi sietää tuota vastaavaa tota, niinku, jees hokemista. Ei saa..tana kun lausetta ei pysty sanomaan liittämättä noita sanoja. Mieti lause valmiiksi ja sano se, älä mieti sitä kesken lausetta ja käytä täytesanoja mietinnän aikana.
Toistot tökkivät jossain vaiheessa. Ellei ole samalta murrealueelta jossa sitä hoetaan maanisesti tai tykkää siitä.
Yksi eksä aloitti suunnilleen joka lauseen "tuotapa noin"
Tuotapa noin mitäs syötäisiin tänään
Tuotapa noin vien roskat
Tuotapa noin katsoin eilen telkkaria
Tuotapa noin ojennatko suolan.
Tökkii vieläkin vaikka en ole äijää nähnyt kohta 20 vuoteen 😂
Jossain vaiheessa? Se, että kiinnität asiaan noin paljon huomiota ja teet vielä avauksenkin palstalle niin tota noin ni..
Ota porilaine. Tua noi on kivemma kuulost.
Mitä kohteliaimmin verbaalisin sanankääntein informoisin Teitä, arvon vastaanottaja, imperatiivi-muodossa vetäytymään kyseisestä sorkkaeläin-nisäkkäästä!!
Pakko olla porilainen linnakundi. Eikö jatkakin puhetta mainitsemiesi sanojen jälkeen "...Tua noi tiäk sää..."
Turkulainen siis