Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin joskus että jokuko ihan tosissaan tänne kirjoittaa

Vierailija
26.09.2010 |

kun on paha olla tai jotain on tapahtunut. Nyt olen itse siinä tilanteessa. Kiitos vaan kaikille jotka jaksaa täällä asiallisesti kirjoittaa. Sillä voi olla iso merkitys jollekin, jossain. Niinkuin itselleni tänään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanat!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi