Onkohan naapurini alkoholisti?hän ei milloinkaan herää viikonloppuna ennen 8.saa.
En siis mitenkää kyttää hänen tekemisiään ,vaan ainoastaan tarkkailen.kenelle voisin puhua asiasta.?
Kommentit (18)
Minun työssäkäyvät naapurini eivät herää ennen puoltapäivää. Sitten etäilevät loppupäivän.
Minä nousen pitkäaikaistyöttömänä joka aamu seitsemältä. Juon myös.
Tee itsestäsi huoli-ilmoitus, niin joku saattaa tulla juttelemaan kanssasi.
Jos on aivan pakko, niin varma keino saada keskusteluseuraa on uhata itsemurhalla, jolloin saat M1 lähetteen.
Jos teette huoli-ilmoituksen, ilmoituksen kohde saa koko nimenne. Kyrpiintynyt hullu ovella ei ole mukavaa tai turvallista. Eläkää vaan omaa elämää.
Minä olen kyllä rapajuoppo ja herään joka aamu ennen kuutta😅
Amatöörit ja viikonloppujuopot nukkuvat pitkään kun juovat. Me kokeneet, raskan sarjan alkoholinkäyttäjät kärsimme huonoista unista, 4-6h yöhön. Voi juoda vaikka litran vodkaa, laittaa nukkumaan yöllä yhden kahden aikoihin ja herätä klo 6-8, josta ylös.
En ole tällä vuosikymmenellä herännyt edes arkena ennen kahdeksaa, kuin silloin jos koiralla on mennyt vatsa sekaisin yöllä. Työt olen järjestänyt niin ettei aamusta pidä lähteä
Mä herään aikaisin mut runkutan ensin kolmatta tuntia enneku nousen sängystä.
Ei kunnon juopot puolille päiville nuku. Ne sängyssä krapulaa potevat ovat satunnaisia alkoholin käyttäjiä.
Ei meilläkään kukaan herää viikonloppuisin ennen kello kahdeksaa, vaikka ei olla edellisenä iltana juotukaan.
Alkoholisti tarvitsee korjaussarjan jo paljon ennen kahdeksaa.
Eli naapurin oletettu alkoholisti häiritsee olemalla hiljaa? Miten voisikaan olla häiritsemättä ap:ta?
Olen. Kiitoa, kun varmistit.
naapuri
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit ja viikonloppujuopot nukkuvat pitkään kun juovat. Me kokeneet, raskan sarjan alkoholinkäyttäjät kärsimme huonoista unista, 4-6h yöhön. Voi juoda vaikka litran vodkaa, laittaa nukkumaan yöllä yhden kahden aikoihin ja herätä klo 6-8, josta ylös.
Vessaan pitää päästä heti pari kolme kertaa oksentamaan ja pskantamaan. Kylmää vettä kraanasta, loiventavien lomassa. Viileän suhkun alla makaaminen myös rahoittaa hetkeksi.
Silloin kun juopottelee niin herää aikaisin. Humalassa nukkuu vähän ja pitää saada aikaisin lisää alkoholia tai alkaa krapula. Sitten kun aina tulee se krapula niin silloin ei pysty nukkumaan ollenkaan.
" en siis mitenkään kyttää" 🤣🤣🥴.