Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanot parisuhteesta jossa seksiä viimeksi 3/09.

Vierailija
24.09.2010 |

Tuolloin olin raskaana kolmannella kuulla.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamaan seksiä. Siis viikkoja, kuukausia, vuosia. Väsynyt? Ymmärrän satunnaiset päivät kyllä, jos väsyttää.

Täytyy olla todella vakava tila. Kyse ei ole väsymyksestä vaan haluttomuudesta.

Sääliksi käy teidän miehiänne. Tosin uskoisin että he tyydyttävät kyllä tarpeensa vieraaseen pimpsaan. Sori.

Vierailija
22/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei tietenkään ole suhteessa kaikkein tärkeintä, mutta se on kuitenkin se yksi osa-alue joka tekee suhteesta parisuhteen ja erottaa sen kaikista muista suhteista, joita ihmisillä on.

En itse voisi ikinä elää suhteessa, jossa seksiä ei olisi. On eri asia, että seksi on tauolla vaikka muutaman kuukauden raskauden/sairauden tms. syyn takia kuin että elämä vaan on niin "väsyttävää" tai jotain ettei huvita. Voihan se ollakin, mutta puolisoaan rakastava, omasta elämästään piittaava ihminen pyrkisi silloin muuttamaan arkea ja järjestämään seksille aikaa!

Itse olen 1,5-vuotiaan äiti ja raskausviikolla 34 ja haluan yhä harrastaa seksiä ja järjestää sille aikaa. Sitä on toki tässä elämäntilanteessa vähemmän, mutta kaipaan miestäni ja tarvitsen hänen fyysistä läheisyyttään myös nyt. Kyllä, se edellyttää tahtoa ja tietoista päätöstä mutta sellaista parisuhde on. Me haluamme olla onnellisia ja pysyä yhdessä. Uskotteko ihan oikeasti että parisuhde kestää tai toipuu ennalleen kun seksittömän ajan päästää jopa vuosiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko ihan oikeasti että parisuhde kestää tai toipuu ennalleen kun seksittömän ajan päästää jopa vuosiksi?

Että mitä kaikkea tässä suhteessa on menetetty, kun ei ole seksiä eikä fyysistä läheisyyttä. Tänä vuonna olen saanut kerran suudelman, 2 kertaa halauksen ja muutaman kerran ollaan ruvettu illalla nukkumaan lusikassa.

Onko tässä vielä paluuta normaaliin avioliittoon? Minkälaiseen avioliittoon ja läheisyyden määrään pystyn tyytymään? Voinko täyttää seksin puutteen aiheuttaman tyhjiön jollain muulla kenties lopun ikääni? Katkeroidunko, jos jatkan näin? Kumpi painaa vaakakupissa enemmän: henkilökohtainen onneni ja seksuaalinenkin tyydytys (jonka ehkä saavuttaisin eroamalla ja etsimällä uuden puolison) vai nykyinen "ihan kiva" elämä, jossa on kaikki muu suunnilleen kunnossa, mutta parisuhde ei. Vaikeita asioita.

t: 1/08

Vierailija
24/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää nyt ihmeessä ensi alkuun liukuvoidetta. Sitten voi alkaa miettiä vähän tarkemmin mistä kiikastaa

Nyt viimeksi seksiä ollut 6/10 eli useampi kuukausi väliä. Syynä, että mua ei kiinnosta. Tai jos kiinnostaa, niin kun asiaan päästään, niin alan mielessäni tehdä ostoslappua tai jotain eli pää ei kestä mukana ja siihen loppuu kostuminen ja alkaa sattua ja homma tyssää siihen.

Vierailija
25/51 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kaikenlaisia kommentteja näkyy tulevan.

Ehkä se on vain niin, että tässä elämäntilanteessa seksi ei ole se parisuhteen tärkein juttu. Lapset pieniä (3v ja 1v), ei jaksa, väsyttää kun aikaa seksille, talon remontointia, miehellä työkiireitä. Arjen pyöritys vie ajan.

Olemme olleet parisuhteessa 18 vuotta ja seksiä on ollut riittämiin. Nyt molemmat odottelevat energisempää aikaa... Nyt ei vain jaksa... Lastenhoitoapua ei muuta juurikaan saatavilla kuin ulkopuolelta ostettuna ja siihen kynnys suuri, siis tunnepuolella. Lapset siis kotona äidin kanssa.

Mitäs ajatuksia nämä ajatukseni herättävät?

Vierailija
26/51 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenne hoitavat seksitarpeensa muualla. Käyvät siis vieraissa. On joko rakastajatar, säännöllinen hoito, yhden illan juttu tai sit ihan vaan maksullinen nainen. Kaikki tämä hoituu työpäivän aikana, ei tarvita erillisiä reissuja tai iltapoissaoloja.

Älkää nyt tosissanne väittäkö, että teidän viriilit parhaassa iässä olevat miehet elävät viikkoja, kuukausia tai vuosia ilman seksiä. Anna mun kaikki kestää. Hahhhaahhhhhhhaaaaaaaaaa. Kyllä ne panevat, säännöllisesti, mutta eivät teitä säälittäviä pihtareita.

Oikeasti, tunnen useammankin tapauksen. Kotona ei ole saatu pitkään aikaan, ei hyvällä eikä pahalla, niin sitten tarpeet tyydytellään vähin äänin muualla.

Vierailija
27/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna minulle, eikä se todellakaan millään muotoa vaikuta ollenkaan kiinnostuneelta seksistä tai naisista ylipäätään. Jos saisin tietää, että sillä on joku vakihoito jossain, hyppisin varmaan riemusta ihan siksi että saisin kaikkien näiden vuosien jälkeen kuulla miehen olevan sittenkin ihan normaali.

Ja onko siis myös niin, että kun mies pihtaa vuosia, nainen tyydyttää tarpeensa vähin äänin muualla? Ilmeisesti minun pitäisi siinä tapauksessa kunnostautua sillä saralla...

T: se, jolla oli seksiä viimeksi 1/08

Vierailija
28/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna minulle, eikä se todellakaan millään muotoa vaikuta ollenkaan kiinnostuneelta seksistä tai naisista ylipäätään. Jos saisin tietää, että sillä on joku vakihoito jossain, hyppisin varmaan riemusta ihan siksi että saisin kaikkien näiden vuosien jälkeen kuulla miehen olevan sittenkin ihan normaali.

Ja onko siis myös niin, että kun mies pihtaa vuosia, nainen tyydyttää tarpeensa vähin äänin muualla? Ilmeisesti minun pitäisi siinä tapauksessa kunnostautua sillä saralla...

T: se, jolla oli seksiä viimeksi 1/08

Vierailija
29/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sillä tosiaan olisi se toinen nainen, olisin äärimmäisen yllättynyt, ja lähinnä positiivisesti. Että se siis on sittenkin ihan normaali ja terve mies. Tällä hetkellä epäilen hänen olevan lähinnä aseksuaali.

T: 1/08

Vierailija
30/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppupelissä se on aika mitätön juttu

sitä vaan voi harrastaa niin monella tavalla.

se pitää läheisyyden ja toisen tarpeet huomioiden suhteeb hyvänä. itse ainakin muutun kiukkuiseksi, jos en saa mieheltä läheisyyttä. vaikka muuten olisikin huonoja päiviä, mutta sitten saa "miehen huomiota", niin se pelastaa aika paljon ja monessa asiassa.

Vierailija
31/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olet edes elossa? minua ainakin seksi piristää ja antaa 'elinvoimaa', kuin hassulta se kuulostaakin.

et ole parisuhteessa. Miehesi varmaa on seksisuhteessa mutta ei parisuhteessa, jonkun kanssa. Nainen saatta kestää ilman seksiä, mutta mies ei.

Vierailija
32/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on. Siksi niin monet ajautuvat vieraaseen syliin. Voi siskot hyvät, ottakaa nyt päänne pois pensaasta!

Seksi ei ole parisuhteessa tärkein asia, loppupelissä se on aika mitätön juttu

Vierailija
33/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa, lomilla joka toinen päivä.

Paha juttu vaan että lomien jälkeen tulee haikara. Se vie seksi halut. Molemmilta.

ihania nuo lapset, mutta ei me olla lestadiolaisia tms.

Voihan sitä hyväillä ja muuta? nukkua kainalossa? läheisyyttä?

Vierailija
34/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin niinkun siunatussatilassa, meillä oli yhdessä raskaudessa miltei 3 kk tauko. Ei se kerro mitään parisuhteesta, vaan siitä ettei tehnyt mieli raskausaikana.

Vierailija
35/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen hässittiin päivittäin, mutta raskaus muutti sen yhtäkkiä kuin seinään.

Vierailija
36/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisin ilomielin miehelleni seksin hoitelun missä vaan muualla, mutta ei tee niin. Voisin vaikka lykätä käteen rahaa tai etsiä sopivan rakastajattaren, mutta ei. Kuka siis on säälittävä? Saamaton mieheni, joka on niin laiska, ettei viitsi edes vieraissa käydä hakemassa seksiä!

Vierailija
37/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta minä en saa siitä mitään irti. Miehestäni on tullut laiska rakastaja ja vaikka tälläkin hetkellä otan suihin joka ilta + annan naida kurkkuun ja laueta suuhun, mies ei ole turhan kiinnostunut minun stimuloimisestani. Esim. haluaisi naida minua; hieroo hetken ja yrittää tunkea sormiaan sisään. Jossei onnistu, hymähtää ja jättää homman kesken. Ei tee juuri alotteita suuseksin suhteen (siis minulle), saattaa tosin kysyä päin naamaa että tahdonko nuolemista. Minusta semmoinen tappaa romantiikan, olen kertonut hänelle että mielummin "ottaisi" minut eikä vaan kyselisi. Mutta joo...

Olen luvannut pysyä miehen kanssa tämän elämäni ja muuten meillä onkin hyvä suhde. Ongelmia riittää joillakin osa-alueilla, mutta kohta on 10 vuotta takana ja uskon edelleen siihen että on rikasta viettää elämänsä vain yhden kumppanin kanssa. Tahdon oppia tuntemaan hänet täydellisesti, olemaan hyvä puoliso itsekin. Salaa toivon että mieheni muuttuisi vähän miehekkäämmäksi seksin suhteen...;)

Vierailija
38/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on viikkoki pitkä aika selibaatissa. Pisin pätkä 'ilman' oli 3vkoa kun oli jälkivuotoa. Heti sen loputtua on kyllä taas peitto heilunu :)

Itse en pystyisi elämään seksittömässä suhteessa, seksi kuitenkin antaa voimaa, tuo yhteenkuuluvuutta ja läheisyyttä. On meillä ainakin yhdensortin keino purkaa stressiä kun heittäytyy leikkimään.

Vierailija
39/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei parisuhdetta enää olisi jos seksiä olisi puolitoista vuotta sitten viimeksi harrastettu.

Ei meidän suhde pelkälle seksille perustu mutta on kyllä tärkeä osa suhteessa.

Vierailija
40/51 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenne hoitavat seksitarpeensa muualla. Käyvät siis vieraissa. On joko rakastajatar, säännöllinen hoito, yhden illan juttu tai sit ihan vaan maksullinen nainen. Kaikki tämä hoituu työpäivän aikana, ei tarvita erillisiä reissuja tai iltapoissaoloja. Älkää nyt tosissanne väittäkö, että teidän viriilit parhaassa iässä olevat miehet elävät viikkoja, kuukausia tai vuosia ilman seksiä. Anna mun kaikki kestää. Hahhhaahhhhhhhaaaaaaaaaa. Kyllä ne panevat, säännöllisesti, mutta eivät teitä säälittäviä pihtareita. Oikeasti, tunnen useammankin tapauksen. Kotona ei ole saatu pitkään aikaan, ei hyvällä eikä pahalla, niin sitten tarpeet tyydytellään vähin äänin muualla.

Ainakin jos miehen libido on normaali (haluaisi useamman kerran viikossa). Näitä "kilttejä, rakastavia, esimerkillisiä perhettään ja vaimoaan rakastavia" miehiä näin sinkkuaikoina ihan riittävästi, jotta pystyy vetämään tämän johtopäätöksen.

Minoriteetti miehiä on sitten sellaisia, joilla mieshormonitaso on kovin alhainen ja stressit sun muut vaikuttava haluihin hyvin herkästi. Vähän naismaisesti.

Mutta tästä ei ilmeisesti ole kyse ap:n tapauksessa. Kysymys kuuluu, rakastatteko toisianne ja haittaako seksittömyys teitä? Kai sentään tyydytte itse itseänne vai onko kaikki seksi - myös sooloseksi - seis?

Itselläni on tuollainen naismainen mies, joka pihtaa. Haluaisin about joka päivä - mies ehkä kerran viikossa. Seksi on meillä jatkuva riidan aihe.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan