Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Raskausviikot ja vyötärön ympärys

Vierailija
24.09.2010 |

En tiiä onko kukaan muu harrastanut tällaista mut alkoi ottaan päähän kun kaikki kauhistelee kuinka isomahani on vaikka sf- mitta menee alakäyrän paikkeilla. Ajattelin nyt kokeilla saako täältä ketään mukaan.

Eli siitä jostain missä aikoinaan oli vyötärö mitta

Rv 32

105cm

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja koko maha on työntynyt tuohon eteen, oikeastaan roikkuu jo kokonaan lantion etupuolella.

Vierailija
2/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pari päivää ennen laskettua oli 120cm. Ja mulla raskaus ei näkynyt ollenkaan selkäpuolelle joten maha oli minustakin aika sio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

41+3 ja mittanauha ei tunnu riittävän pallon ympäri.

Vierailija
4/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole ainut sekopää joka mittailee mahaansa. Aloitin jo joskus viikolla 16 ja siitä tullut nyt tuo 10cm lisää. Mulla raskaus näkyijoskus viikolla10 jo niin selvästi ett esim äidiltäni sitä oli jo ihan turha peitellä.

Vierailija
5/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, mulla kaikissa 3 raskaudessa sf-mitta mennyt keskikäyrälläja yksi tätini kauhisteli jo ekasta raskausmahasta, että "ootko varma ettei ole tulossa kaksoset" ja tästä kolmannesta:

"on se vaan iso tuo maha, ajattele, sullahan on vielä monta kuukautta!"

..siis oikeasti tuollasesta voi tulla paha mieli. Vaikka toiset kyllä sanoo että mahani on pieni. Kaipa se on vaan sellanen asia, jota lähes jokainen kommentoi jollain tavalla, ajattelematta sen kummemmin mitä sanoo.

Mulla viikkoja 33 täynnä ja vyötärönympärys on 89-90cm. Olen aika lyhyt ja laiha.

Vierailija
6/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta se pienenee ja tulee viel ikävä.... mahtaa olla tuskallista odottelua.

41+3 ja mittanauha ei tunnu riittävän pallon ympäri.

Vierailija
7/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuntuu olevan ihan sallittua mekoisen negatiivisestikin kommentoida toisen ihmisen olemusta kun hän on raskaana. musta tuntuu ettei nuo kommentoijat vain itse muista ollenkaan kuinka isoksi se maha kasvaa. koska itsestänikin tää on pieni kun sitä joka päivä katselee mut tietenkin se näyttää suurelta sellaisesta joka näkee mua pari kertaa vuodessa. toivovttavasti itse muistaa sitten joskus vain kehua kuinka hyvältä muut näyttävät....

Älä välitä, mulla kaikissa 3 raskaudessa sf-mitta mennyt

keskikäyrälläja yksi tätini kauhisteli jo ekasta raskausmahasta, että

"ootko varma ettei ole tulossa kaksoset" ja tästä kolmannesta: "on se

vaan iso tuo maha, ajattele, sullahan on vielä monta kuukautta!"

..siis oikeasti tuollasesta voi tulla paha mieli. Vaikka toiset kyllä

sanoo että mahani on pieni. Kaipa se on vaan sellanen asia, jota lähes

jokainen kommentoi jollain tavalla, ajattelematta sen kummemmin mitä

sanoo.

Mulla viikkoja 33 täynnä ja vyötärönympärys on 89-90cm. Olen aika lyhyt

ja laiha.

Vierailija
8/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, mulla kaikissa 3 raskaudessa sf-mitta mennyt keskikäyrälläja yksi tätini kauhisteli jo ekasta raskausmahasta, että "ootko varma ettei ole tulossa kaksoset" ja tästä kolmannesta:

"on se vaan iso tuo maha, ajattele, sullahan on vielä monta kuukautta!"

..siis oikeasti tuollasesta voi tulla paha mieli. Vaikka toiset kyllä sanoo että mahani on pieni. Kaipa se on vaan sellanen asia, jota lähes jokainen kommentoi jollain tavalla, ajattelematta sen kummemmin mitä sanoo.

Mulla viikkoja 33 täynnä ja vyötärönympärys on 89-90cm. Olen aika lyhyt ja laiha.

No onpa outoa jo nuin pieni maha kuitenkin ja kommentoivat tuollaista! no, se muuten vaikuttaa jos on pieni kokoinen niin mahakin näyttää isolta. Mulla taas viikot 25 ja ympärys tuo 89 niin ykskään ole sanonut et iso maha. Ennemmin päivittelevät pientä mahaa. Mutta olenkin aika pitkä tyyppi joten syy kai siinä.

Mua ittee ei kyl kiinnosta enää pätkääkään muitten sanomiset mun mahasta. Tai ei se nyt haittaa, mut ku joka ikinen vastaantulevakin kommentoi niin alkaa se tympii.:D Se on niin näkyvä juttu ja avoin jotenkin et ihmiset kommentoi. Ja onhan se ihana asia.

Vierailija
9/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kytätä vyötärönympärystä kun on raskaana...

Mä olin ainakin ylpeä isosta mahastani. Raskaus näkyi varhaisessa vaiheessa kun koko komeus työntyi eteen. Lapsivettä oli myös melko runsaasti.

Miten te ylipäätään pärjäätte elämässä, jos te tämmösiä kelaatte?

Vierailija
10/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt 141 ja rv 31

Arvatakaa montako asukasta vatsassa on.

Olin taas laihtunut niin pajon, et vyötärö oli sama kuin 3 viikko sitten vaikka sf oli kasvanut 5cm

Vierailija
11/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt 141 ja rv 31 Arvatakaa montako asukasta vatsassa on. Olin taas laihtunut niin pajon, et vyötärö oli sama kuin 3 viikko sitten vaikka sf oli kasvanut 5cm

Vierailija
12/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kytätä vyötärönympärystä kun on raskaana... Mä olin ainakin ylpeä

isosta mahastani. Raskaus näkyi varhaisessa vaiheessa kun koko komeus

työntyi eteen. Lapsivettä oli myös melko runsaasti. Miten te ylipäätään

pärjäätte elämässä, jos te tämmösiä kelaatte?

En itse ainakaan mitenkään negatiivisessa mielessä ole mahaani mitannut vaan ihan vain omaksi huvikseni. Ja olen todellakin ylpeätuosta pallosta!!! Tuntui vain et mun koko on kaikille muille ongelma joten halusin tietää millä vauhdilla tässä kasvetaan. ja kun eivät neuvolassa sitä sf-mittaa silloin viel mitanneet.

Ollut melkein juhlan paikka esim tuo 100cm kun tuli täyteen. tää on kuitenkin niin harvinaista herkkua ihmisen elämässä... ja meillä oli piiiitkä odotus takana joten tahdon ottaakaiken ilon irti mitä saan.

Vierailija
13/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siel ainakin ne kaks olla? tai no jos lähtöpainoa ollut paljon niin yksikin riittää.

se nyt 141 ja rv 31

Arvatakaa montako asukasta vatsassa on.

Olin taas laihtunut niin pajon, et vyötärö oli sama kuin 3 viikko sitten vaikka sf oli kasvanut 5cm

Vierailija
14/14 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehan kertomaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi