Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei halua koskea

Vierailija
24.09.2010 |

Aihe tuntuu niin kipeältä ettei edes oikein tiedä miten aloittaa --

Meillä on ollut seksuaalisesti aina upea suhde. Molemmat on halunneet seksiä usein, ja innokkaasti miellyttäneet toista.

Jokunen kuukausi sitten aloimme odottaa ensimmäistä lasta. Miehen osalta lähestymiset päättyivät siihen. Ne harvat kerrat kun meillä on ollut seksiä, mies ei koske juuri lainkaan minua jalkojen väliin, vaikka ennen tykkäsi paljon esim. antaa suuseksiä.

Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, yrittää laittautua nätiksi ja tehdä aloitteita, mutta mies ei tunnu innostuvan enää mistään, eikä varsinkaan halua koskea. Hygieniasta ei ole kysymys, sillä pidän paikat siistinä ja ajeltuina ja puhtaina.

En haluaisi painostaa enkä syyllistää enkä sitä teekkään. Tässä yhtenä iltana kokeilin vielä, laittautua, puunata, ja kehoitin miestä vaikka kokeilemaan miten sileältä vasta ajeltu tuntuu. Vastaus oli tyly 'miksi mun nyt pitäis sieltä kokeilla'. Pahoitin tietenkin ihan tosi pahasti mieleni.

Tulee väkisin ajateltua että onkohan miehellä joku toinen. Tiedän kyllä että ei se voi olla mahdollista koska tulee aina kotiin töistä suoraan, eikä käy rilluttelemassa. Mutta en ymmärrä mikä on vialla :( osaisiko joku mies ehkä vinkata voiko raskaana oleva vaimo aiheuttaa tällaisia tuntemuksia miehessä, että ei enää halua koskea 'sinne'. Halii kyllä ja hellii mutta ei halua. Se satuttaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa. Tee selväksi tarvittaessa vaikka lääkärin kanssa, että seksi ei haittaa lasta ja että sinä tarvitseyt sitä. Kyllä se kohta tajuaa..

Vierailija
2/22 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi ne halutkin mennä mieheltä, kun on lapsi tulossa. Palautuvat sitten myöhemmin. Mut kannattaisi ihan suoraan oman miehen kanssa jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulee sen olevan lapselle vaaraksi. Miehelleni oli aikoinaan kaverit pelotelleet kuinka jonkun vauva oli syntynyt kuolleena kun olivat seksiä harrastaneet ym. potaskaa. selvisi sekin sitten kun kertoi asian vaivaavan :D

Vierailija
4/22 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi aivan samoin - ensin oli upea seksielämä, paljon hellyyttä ja läheisyyttä, kunnes tulin raskaaksi, ja siihen päättyi se puoli parisuhteesta. Raskausajan lisäksi koko imetysaika, eli yhteensä lähes kaksi vuotta oli täysin seksitöntä aikaa. Mitään hellyyttäkään ei tosin ollut. Asiasta puhuttiin kyllä, mutta mies vain kohautteli olkiaan ja totesi, ettei häntä nyt oikein kiinnosta, "kun sä olet raskaanakin". Ei auttanut, vaikka kolme eri lääkäriä kertoi, ettei se ole lapselle haitaksi, päinvastoin olisi hyväksi lapselle, että äiti olisi hyvällä mielellä. Mies ei voinut edes halata tai muuten helliä, koska se oli hänen mielestään ajanhaaskausta, koska seksiä ei kuitenkaan ollut tarkoitus harrastaa.

Jotenkin kummallisesti seksielämä, sitten kun se alkoi kahden vuoden tauon jälkeen, takkusi vähäsen, jolloin miehen aloitteesta päädyimme pariterapiaan asiaa käsittelemään. Siellä mieheni vakuutti ymmärtävänsä ja käsittävänsä täysin, miten pahalta minusta tuo raskaus- ja imetysaika tuntui, ja lupasi ja vannoi ettei sellainen toistu enää koskaan. Seksielämä alkoi pikkuhiljaa parantua ja toipua, joskaan ei samoihin kuvioihin kuin mikä oli lähtötilanne, mutta minä hölmö uskoin miestä. Vieläpä niin paljon, että kun tuli puhe toisesta lapsesta, minä suostuin.

Siinä vaiheessa, kun seisoin olohuoneessa positiivinen raskaustesti kädessäni, näin miehen ilmeen ja tajusin, että seksi loppui sitten tähän, ymmärsin, että tämä parisuhde on tuhoon tuomittu. Siitä on nyt reilut kaksi vuotta, ja vaikka olemme edelleen virallisesti naimisissa, ei meillä ole enää parisuhdetta. Minun mielestäni seksi, hellyys ja läheisyys kuuluu parisuhteeseen, eikä niitä ole meidän välillämme. En tiedä, onko miehellä esim. työpaikalla jotakin kuvioita, enkä oikeastaan välitä. Enhän minäkään ole kertonut miehelle omista virityksistäni muutamankin töiden kautta tutun miehen kanssa, vaikka voisi arvella miehen jotain aavistelevan. Ilmeisesti häntä ei kuitenkaan edes kiinnosta enää.

En väitä, että teillä kävisi näin, tai etteikö teillä auttaisi pelkkä asiallinen keskustelu. Kannattaa ainakin kokeilla. Meillä vain kävi näin.

Vierailija
5/22 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi aivan samoin - ensin oli upea seksielämä, paljon hellyyttä ja läheisyyttä, kunnes tulin raskaaksi, ja siihen päättyi se puoli parisuhteesta. Raskausajan lisäksi koko imetysaika, eli yhteensä lähes kaksi vuotta oli täysin seksitöntä aikaa. Mitään hellyyttäkään ei tosin ollut. Asiasta puhuttiin kyllä, mutta mies vain kohautteli olkiaan ja totesi, ettei häntä nyt oikein kiinnosta, "kun sä olet raskaanakin". Ei auttanut, vaikka kolme eri lääkäriä kertoi, ettei se ole lapselle haitaksi, päinvastoin olisi hyväksi lapselle, että äiti olisi hyvällä mielellä. Mies ei voinut edes halata tai muuten helliä, koska se oli hänen mielestään ajanhaaskausta, koska seksiä ei kuitenkaan ollut tarkoitus harrastaa. Jotenkin kummallisesti seksielämä, sitten kun se alkoi kahden vuoden tauon jälkeen, takkusi vähäsen, jolloin miehen aloitteesta päädyimme pariterapiaan asiaa käsittelemään. Siellä mieheni vakuutti ymmärtävänsä ja käsittävänsä täysin, miten pahalta minusta tuo raskaus- ja imetysaika tuntui, ja lupasi ja vannoi ettei sellainen toistu enää koskaan. Seksielämä alkoi pikkuhiljaa parantua ja toipua, joskaan ei samoihin kuvioihin kuin mikä oli lähtötilanne, mutta minä hölmö uskoin miestä. Vieläpä niin paljon, että kun tuli puhe toisesta lapsesta, minä suostuin. Siinä vaiheessa, kun seisoin olohuoneessa positiivinen raskaustesti kädessäni, näin miehen ilmeen ja tajusin, että seksi loppui sitten tähän, ymmärsin, että tämä parisuhde on tuhoon tuomittu. Siitä on nyt reilut kaksi vuotta, ja vaikka olemme edelleen virallisesti naimisissa, ei meillä ole enää parisuhdetta. Minun mielestäni seksi, hellyys ja läheisyys kuuluu parisuhteeseen, eikä niitä ole meidän välillämme. En tiedä, onko miehellä esim. työpaikalla jotakin kuvioita, enkä oikeastaan välitä. Enhän minäkään ole kertonut miehelle omista virityksistäni muutamankin töiden kautta tutun miehen kanssa, vaikka voisi arvella miehen jotain aavistelevan. Ilmeisesti häntä ei kuitenkaan edes kiinnosta enää. En väitä, että teillä kävisi näin, tai etteikö teillä auttaisi pelkkä asiallinen keskustelu. Kannattaa ainakin kokeilla. Meillä vain kävi näin.

Vierailija
6/22 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti et pysty tekemään asialle mitään. Toisille miehistä raskausaika on ehdoton ei seksille. En pysty ymmärtämään miksi, mutta näin se vaan toisilla on.

M34

Vierailija
7/22 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vain siitä, että luulee tappavansa vauvan samalla, vai tuleeko raskaana olevasta naisesta mieleen äiti ja ekstrakilot?

Vierailija
8/22 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kosketusta ja hellyyttä ja seksiä.

Sano, että haet muualta, jos ei oma mies siihen kykene.

Raadollista, tiedän. Kannattaa kokeilla, ja ainakin katsoa mikä on reaktio.

Vierailija
9/22 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne molempien raskauksien aikana. Halittiin ja suukoteltiin, mutta seksi oli katkolla. Syy miehen korvien välissä. Hän ei vain halunnut, koska koki vauvan olevan jotenkin liian lähellä, ikäänkuin "näkö - ja kuuloetäisyydellä. Seksitön jakso loppui molemmilla kerroilla siinä vaiheessa, kun minä synnytyksen jälkeen olin valmis. Nyt vauhti ennallaan, 2-3 kertaa viikko jo vuosikausia..

Vierailija
10/22 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kosketusta ja hellyyttä ja seksiä.

Sano, että haet muualta, jos ei oma mies siihen kykene.

Raadollista, tiedän. Kannattaa kokeilla, ja ainakin katsoa mikä on reaktio.

Minä taas EN suosittele tätä tapaa. Keskustella kannattaa, mutta kiristykseen ei terveessä parisuhteessa ole aihetta. Vieraalla miehellä uhkailu antaa sellasen kuvan, että pettäminen on vain ajan kysymys.

M34

Vierailija
11/22 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kosketusta ja hellyyttä ja seksiä. Sano, että haet muualta, jos ei oma mies siihen kykene. Raadollista, tiedän. Kannattaa kokeilla, ja ainakin katsoa mikä on reaktio.

Minä taas EN suosittele tätä tapaa. Keskustella kannattaa, mutta kiristykseen ei terveessä parisuhteessa ole aihetta. Vieraalla miehellä uhkailu antaa sellasen kuvan, että pettäminen on vain ajan kysymys. M34

Anteeksi nyt vaan, mutta eikös terveeseen parisuhteeseen kuulu seksi? Mun käsityksen mukaan kyllä. Usko pois, naisillakin on tarpeensa, ja jos omalta mieheltä ei seksiä saa, silloin pettäminen ON vain ajan kysymys.

Meillä ei keskustelut tosiaan auttaneet, eikä sekään, että uhkasin lähteä vieraisiin. Mies vain tokaisi, että "omapa on valintasi, en kai minä voi siitä sinua moittia".

- se, joka yllä tilitti oman kohtalonsa, numeroa en enää muista

12/22 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo juttu taytyy sanoa kylla nyt..taytyy ihan miehelta kysya kun palaa toista et osaisko han sanoa tuohon syyta "miehiselta kannalta"

oliko lapsi yllatys vai ihan "me tahdomme" vai pakerrettiinko sita aina tiettyina paivina?

muistan ainakin kun setani sanoi, kun lapsia tekivat etta se oli saatanallista aikaa ja han tunsi itsensa vain panokoneeksi joka teki tyota kaskettya, taman jalkeen han vain huokaisi ja seksi loppui siihen...hanella meni maku ja omanarvontunto. vaikka lapsi/lapset erittain toivottuja!

ja jos raskaus on ollut yllatys ja varmasti tietysti iloinen sellainen en muuta sano, mutta mies tuntee itsensa huijatuksi ja on mennyt "lukkoon", tyyliin kiitti letuista. onko teilla monta lasta?

Meilla voidaan paksusti ja seksia on ihan normaalisti, mutta olen myos ollut seksittomassa parisuhteessa ja tiedan milta se tuntuu :(

Vierailija
13/22 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ensimmäinen ja kovin toivottu, ja mies odottaa innolla vauvan tuloa, hössöttää siitä jopa enemmän kuin minä. Raskautumisessa meni reilu vuosi ja välissä oli yksi keskenmenokin, joten kyllä siinä alettiin olemaan jo jonkin verran paineistuneita. Olen kyllä huomannut että mies pelkään paljon uutta keskenmenoa, mutta vaikka raskaus on yli puolenvälin huoli ei ole kadonnut mihinkään.

Meillä on tosiaan hellyyttä ja läheisyyttä paljon. Mutta jos on seksiä joskus harvoin, mies ei uskalla koskea alapäätäni ollenkaan, eikä ole tehnyt mitään aloitetta suuseksiin, jota kovasti kaipaisin, koska en saa muuten orgasmia. Tietysti on ihanaa nauttia siitä seksistä ilman orgasmiakin, mutta tässä on ollut jo aika pitkä aika ilman sellaista... ja vaikka kuinka koitan perustella itselleni että mies ehkä pelkää orkun tekevän pahaa tai muuta, tuntuu hirveän ikävältä että mies ei halua tyydyttää minua enää ollenkaan. Varmasti kyse on jostain pelosta eikä itsekkyydestä tyydyttää vain itsensä. Mutta sanoppa se omalle mielelleen silloin, kun mies selkeästi välttelee koskemasta klitorista vaikka varmasti selkeästi huomaa mitä pienikin hipaisu saa aikaan..

On todella suuri kynnys ottaa asia puheeksi. Pelkään että jos onnistun varovaisesta lähestymisestä huolimatta kolhaisemaan miehistä itsetuntoa, niin loppuu se vähäinenkin seksi.

Tai en tiedä, pelkääkö mies orkun aiheuttavan keskenmenoa, vai yhdistääkö mies nyt tuon haaravälin jo jotenkin niin vahvasti synnytykseen että ajatus suuseksistä ällöttää. Oli mies kerran kyllä suostuvainen käyttämään klitoriskiihotinta seksin aikana, mutta ei tulosta. Minulta menee jotenkin tunnelma jos yritän vaan käyttää miestä apuvälineenä orkun saamiseen, sen voin tehdä dildonkin kanssa. Minua kiihottaa se, että mies haluaa tyydyttää minua. Jota hän ei siis suoranaisesti tunnu tällä hetkellä haluavan. Minulle tuo orkun tuleminen on valitettavasti aika paljon korvienvälistä kiinni enemmän kuin varsinaisesta mekaanisesta toiminnosta.

Vierailija
14/22 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada kosketusta ja hellyyttä ja seksiä. Sano, että haet muualta, jos ei oma mies siihen kykene. Raadollista, tiedän. Kannattaa kokeilla, ja ainakin katsoa mikä on reaktio.

Minä taas EN suosittele tätä tapaa. Keskustella kannattaa, mutta kiristykseen ei terveessä parisuhteessa ole aihetta. Vieraalla miehellä uhkailu antaa sellasen kuvan, että pettäminen on vain ajan kysymys. M34

Anteeksi nyt vaan, mutta eikös terveeseen parisuhteeseen kuulu seksi? Mun käsityksen mukaan kyllä. Usko pois, naisillakin on tarpeensa, ja jos omalta mieheltä ei seksiä saa, silloin pettäminen ON vain ajan kysymys.

Meillä ei keskustelut tosiaan auttaneet, eikä sekään, että uhkasin lähteä vieraisiin. Mies vain tokaisi, että "omapa on valintasi, en kai minä voi siitä sinua moittia".

Niin parisuhteeseen kuuluukin, muttei sen ulkopuolelle. Sitten jos asiasta päästään yhteisymmärrykseen, niin mikäs siinä :-D

Sinun tilanteessa miehesi odotti jotain ton kaltaista avautumista sinulta, kun otti asian noin tyynenä. Teillä ei ollut enää tossa vaiheessa asiat kunnossa, ns. terve parisuhde.

M34

Vierailija
15/22 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies pettää sua :(

Vierailija
16/22 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä painitaan ihan saman ongelman kanssa kuin ap. Kyselinkin tuossa aloittamalla uuden ketjun, onko kuivasta kaudesta muilla toivuttu. Tän raskausajan olen valmis kärvistelemään, mutta pelottaa että homma jatkuu pitkälle lapsen saamisen jälkeenkin. 

Meilläkin pusutellaan paljon, miehen rakkaus ja muut hellyyden osoituksen eivät ole mihinkään kadonneet. Eikä oma ulkomuotoni ole 26 rv:n jälkeen juuri muuttunut, maha on kasvanut ja kiloja on tullut muutama ja olen normaalipainoinen raskauskilojenkin kanssa. Paikatkin on aina brassikunnossa..

Keskustelun perusteella mies ei niinkään pelkää satuttavansa lasta tai aiheuttavansa mitään vahinkoa. Kyse on enemmänkin siitä, että hänestä tuntuu oudolta, kun lapsi on kolmantena osapuolena siinä mahassa, kun sekstaillaan.

Itse en edes välttämättä kaipaa varsinaista yhdyntää, pelkkä seksuaalinen hyväily riittäisi. Häntä ei saa oikein syttymään edes suuseksiin niin, että olisin antava osapuoli.. Pakko tyydyttää itse itsensä useita kertoja viikossa (nyt raskaana ollessa orgasmit on aivan infernaalisia), mutta kaipaisin intiimiä läheisyyttä myös sen oman rakkaan kanssa.

Vierailija
17/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2010 klo 21:31"]

Kyllä seksi kuuluu useimmiten parisuhteenseen, mutta aina ei toista haluta. Vai mitä sanot niille naisille, jotka itkevät miehen pettäneen? Oma vika vai?

Jännä miten tällä palstalla naisilla on oikeus seksiin, mutta miesten pitää vain ymmärtää, ettei naista aina haluta. Minun mielestä molemmilla on oikeus haluta ja olla haluamatta seksiä. Ja jos toisen halut tai haluttomuus häiritsee, niin on oikeus erota, mutta ei pettää.

Vierailija
18/22 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2010 klo 12:15"]

Lapsi on ensimmäinen ja kovin toivottu, ja mies odottaa innolla vauvan tuloa, hössöttää siitä jopa enemmän kuin minä. Raskautumisessa meni reilu vuosi ja välissä oli yksi keskenmenokin, joten kyllä siinä alettiin olemaan jo jonkin verran paineistuneita. Olen kyllä huomannut että mies pelkään paljon uutta keskenmenoa, mutta vaikka raskaus on yli puolenvälin huoli ei ole kadonnut mihinkään.

Meillä on tosiaan hellyyttä ja läheisyyttä paljon. Mutta jos on seksiä joskus harvoin, mies ei uskalla koskea alapäätäni ollenkaan, eikä ole tehnyt mitään aloitetta suuseksiin, jota kovasti kaipaisin, koska en saa muuten orgasmia. Tietysti on ihanaa nauttia siitä seksistä ilman orgasmiakin, mutta tässä on ollut jo aika pitkä aika ilman sellaista... ja vaikka kuinka koitan perustella itselleni että mies ehkä pelkää orkun tekevän pahaa tai muuta, tuntuu hirveän ikävältä että mies ei halua tyydyttää minua enää ollenkaan. Varmasti kyse on jostain pelosta eikä itsekkyydestä tyydyttää vain itsensä. Mutta sanoppa se omalle mielelleen silloin, kun mies selkeästi välttelee koskemasta klitorista vaikka varmasti selkeästi huomaa mitä pienikin hipaisu saa aikaan..

On todella suuri kynnys ottaa asia puheeksi. Pelkään että jos onnistun varovaisesta lähestymisestä huolimatta kolhaisemaan miehistä itsetuntoa, niin loppuu se vähäinenkin seksi.

Tai en tiedä, pelkääkö mies orkun aiheuttavan keskenmenoa, vai yhdistääkö mies nyt tuon haaravälin jo jotenkin niin vahvasti synnytykseen että ajatus suuseksistä ällöttää. Oli mies kerran kyllä suostuvainen käyttämään klitoriskiihotinta seksin aikana, mutta ei tulosta. Minulta menee jotenkin tunnelma jos yritän vaan käyttää miestä apuvälineenä orkun saamiseen, sen voin tehdä dildonkin kanssa. Minua kiihottaa se, että mies haluaa tyydyttää minua. Jota hän ei siis suoranaisesti tunnu tällä hetkellä haluavan. Minulle tuo orkun tuleminen on valitettavasti aika paljon korvienvälistä kiinni enemmän kuin varsinaisesta mekaanisesta toiminnosta.

[/quote]

En ihmetteli yhtään jos tuo keskenmeno olisi taustalla. Ehkä miehesi ei ´halua ottaa mitään riskejä.

Toinen vaihtoehto on se, että se on hänen tapansa reagoida raskauteen. Kyllä se raskaus/lapsi on miehillekin (siis niille ketä asia kiinnostaa) iso juttu. Kyllä ne hormonit vaikuttaa miehiinkin. Ja henkisellä puolella voi tulla vaikka minkälaisia reaktioita.

Naisetkin reagoi hyvin eri tavoin. Toiset tulee hyvin kiimaiseksi, toisia ei seksi kiinnosta pätkääkään, jotkut syö jäätelöä ketsupilla. Ja kaikki nämä pannaan hormoonien piikkiin ja ohitetaan olan kohautuksella. Miksi miehen reaktio olisi sen oudompi ihmetyksen aihe?

Ymmärrän, että puutteessa eläminen ei ole helppoa ja voit kokea tämän loukkaavana, mutta tuskin miehesi tätä sinua kiusatakseen tekee. Kyllä sinä selviät, et sinä loppuikääsi raskaana ole.

Vierailija
19/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia kannattaa adoptoida.

Vierailija
20/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole ainoita joihin raskaus ja vauvan tuoma elämänmuutos vaikuttavat. Joltain mieheltä se voi viedä halut. Miksei naiset voi ymmärtää ja odottaa hetken? Sitähän miehiltäkin vaaditaan.

Ei ole yksi eikä kaksi parisuhdetta, jossa on seksi loppunut kahdeksi kolmeksi vuodeksi raskaaksi tulon jälkeen. Ei silloin miehen haluilla ole väliä, kun nainen on haluton. Silloin pitää ymmärtää että nyt on kyse ainutkertaisista isoista asioista ja pari vuotta on pikku juttu. Onhan sitä paitsi masturbointikin keksitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän