Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei halua koskea

Vierailija
24.09.2010 |

Aihe tuntuu niin kipeältä ettei edes oikein tiedä miten aloittaa --

Meillä on ollut seksuaalisesti aina upea suhde. Molemmat on halunneet seksiä usein, ja innokkaasti miellyttäneet toista.

Jokunen kuukausi sitten aloimme odottaa ensimmäistä lasta. Miehen osalta lähestymiset päättyivät siihen. Ne harvat kerrat kun meillä on ollut seksiä, mies ei koske juuri lainkaan minua jalkojen väliin, vaikka ennen tykkäsi paljon esim. antaa suuseksiä.

Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi, yrittää laittautua nätiksi ja tehdä aloitteita, mutta mies ei tunnu innostuvan enää mistään, eikä varsinkaan halua koskea. Hygieniasta ei ole kysymys, sillä pidän paikat siistinä ja ajeltuina ja puhtaina.

En haluaisi painostaa enkä syyllistää enkä sitä teekkään. Tässä yhtenä iltana kokeilin vielä, laittautua, puunata, ja kehoitin miestä vaikka kokeilemaan miten sileältä vasta ajeltu tuntuu. Vastaus oli tyly 'miksi mun nyt pitäis sieltä kokeilla'. Pahoitin tietenkin ihan tosi pahasti mieleni.

Tulee väkisin ajateltua että onkohan miehellä joku toinen. Tiedän kyllä että ei se voi olla mahdollista koska tulee aina kotiin töistä suoraan, eikä käy rilluttelemassa. Mutta en ymmärrä mikä on vialla :( osaisiko joku mies ehkä vinkata voiko raskaana oleva vaimo aiheuttaa tällaisia tuntemuksia miehessä, että ei enää halua koskea 'sinne'. Halii kyllä ja hellii mutta ei halua. Se satuttaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene tasan saannin määrä. Jos olisit puolisoni, niin harrastaisimme seksin aina kun haluaisit. Itse haluan naiseni raskaaksi vain raskaana olemisen takia. Ei ole seksikkäämpää, kuin raskaana oleva nainen.

Vierailija
22/22 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OmG

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme