Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko naiset oikeasti miehillenne omin päin vaatteita?

Vierailija
11.08.2023 |

Aika moni tuntuu näin tekevän. Minä en miehenä edes halua vaatetta, jota en ole itse ollut sovittamassa tai näkemässä. Aina jos akka on esim lahjaksi jonkun paidan ostanut, niin se on ollut korkeintaan sellainen keskinkertainen, ja usein liian pieni. Koot vaihtelevat eri vaatteiden kohdalla huomattavasti ja itsellä on silmää sopiville itselle tuleville vaatteille, mutta ulkopuolisella sitä ei ole.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Jos en ostaisi, ukko kulkisi reikäisessä t-paidassa ja verkkareissa ihan tyytyväisenä. En ostaisi, jos mies olisi itse kiinnostunut huolehtimaan vaatehankinnoistaan.

Vierailija
2/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies, akottelee rakkaintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen mä sille t-paitoja (tai siis tilaan jostain Qwerteeltä nörttipaitoja) ja sukkia (se tykkää kaikista hauskoista kuoseista ja jos näen jotkut kivat niin ostan. Viimeksi ostin semmoiset, joissa on susheja). Qwerteellä on paidat samaa kokoa, eli riittää että kerran on tilattu oikeaa kokoa, ja sukat ostaa jokainen pakkauksessa olevan koon mukaan.

Hyvin se on noista kaikista tykännyt.

Vierailija
4/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tunnen miehen vaatemaun hyvin.

Vierailija
5/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Tiedän mieheni koon ja mieltymykset ja ostan lähes kaikki hänen vaatteensa. Yhdessä oltu 20v.

Vierailija
6/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja kalsareita olen ostanut, kun hyvä tarjous on sattunut kohdalle.  Jos ostan miehelle vaatteita lahjaksi, vien miehen vaatekauppaan ja hän sieltä valitsee mieleiset.

Vierailija
7/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se on ostaa kun muuten sillä olisi reikäisiä t-paitoja.

Vierailija
8/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan. Mies on tarkka vaatteistaan. Joskus jotain kirpparilta ostanut niin ei ole kelvannut. 

Vierailija
9/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka?

Ostan sukkia ja alushousuja. Mieheni käyttää tiettyjä merkkejä ja malleja, joten jos niitä näen huokealla niin ostan.

Samalla lailla toimin teinienikin kanssa.

Vierailija
10/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain pakon edessä, eli silloin kun mies ei itse vaivaudu kaupoille ja sitten pitäis johonkin ihmisten ilmoille lähteä eikä sillä ole muuta kuin pieruverkkareita.

Vierailija
11/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Akka" = nuoli alas

Vierailija
12/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan. Tiedän mieheni koon ja mieltymykset ja ostan lähes kaikki hänen vaatteensa. Yhdessä oltu 20v.

Mutta kun koot saattaa vaihdella huomattavasti eri vaatemerkeissä. Esim miesten paidoissa jonkun paidan XL-koko saattaa olla toisessa paidassa 3Xl.

Ap

Vierailija
13/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ostan mä muillekin. Viikko sitten löysin äidilleni beigen toppaliivin alesta ja tiesin hänen sen tyylistä etsineen viime syksynä takin alle. Se ei ollut kyllä edes lahja vaan ihan muuten vaan ostos.

Vierailija
14/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todellakin ihan tavallista, että vaimot ostavat miestensä vaatteet? Me olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja mies on aina ostanut itse omat vaatteensa. Ymmärrän, että äidit ostavat lasten vaatteet, mutta että pitäisi vielä miehenkin vaatetuksesta huolehtia

Vierailija
15/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia ja boksereita, t-paitoja mustana bändilogolla tai ilman ostan, ja onneksi mies on kuin minä, pukeutuu bändipaitoihin ja bändihuppareihin mielellään, joten ei ole ongelmaa, ellen osta väärien bändien vaatteita. Kokokin toki tiedossa. Helppoa näin aina mustiin pukeutuvan miehen kanssa, joka itse joskus keikoilta muistaa ostaa paitaa mukaansa, mutta jos ei käy missään, kulkisi harmaaksi haalistuneissa ja reikäisissä vaatteissa ihan yhtä mielellään, työkin on etätyötä, joten ei haittaa, miltä näyttää kotona. 

Vierailija
16/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ostaa miehelleen alusvaatteita on kyllä hiukan liikaa.

Vierailija
17/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun koot saattaa vaihdella huomattavasti eri vaatemerkeissä. Esim miesten paidoissa jonkun paidan XL-koko saattaa olla toisessa paidassa 3Xl.

Ap

Eksäni oli laiska loinen, joka parin ensimmäisen vuoden jälkeen elätytti itsensä minun piikkiin eikä osallistunut kotitöihin. Koska pesin hänen vaatteensa, pystyin vain paitaa ja housuja katsomalla määrittelemään, olivatko ne hänen kokoaan, Vaatekaupoille jos hänet pakotti mukaan, mies marisi ja kiukutteli. Nuorena sitä on tyhmä ja altis hyväksikäytölle.

Vierailija
18/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kyllä, miestäni ei itseä kiinnosta, mutta hyvillään käyttää hankkimiani. Kerran on vaihdettu paita sopivampaan kokoon, muuten on osunut kohdilleen. Tarkistan aina liikkeestä, että tuotteen saa vaihtaa tai palauttaa, jos ei miellytä.

Vierailija
19/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin ihan tavallista, että vaimot ostavat miestensä vaatteet? Me olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta ja mies on aina ostanut itse omat vaatteensa. Ymmärrän, että äidit ostavat lasten vaatteet, mutta että pitäisi vielä miehenkin vaatetuksesta huolehtia

Omasta mielestä vaatteet on ihan tavallinen lahja. Saan joskus mieheltäkin vaatteita lahjaksi. Viime jouluna esimerkiksi pyjama löytyi yhdestä lahjapaketista. Ei siinä mielestäni mitään erikoista.

Vierailija
20/66 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ostaa miehelleen alusvaatteita on kyllä hiukan liikaa.

Miten niin? Ne on vaatteita ja ne saa oma puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän