Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkust ajattelevat pitemmälle ja tekevät lapset nuorena.

Vierailija
24.09.2010 |

Mukava ajatella tulevaisuutta, käydä nelikymppisenä oman tytön (20v.) kanssa vaikka ostoksilla ym muuta hauskaa. Ja nuorena aineenvaihdunta nopeempaa niin raskaudetkaan ei jätä jälkiä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee, kuten haluaa ja hänen tilanteeseensa sopii.

Vierailija
2/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä se aineenvaihduta vaikuta mm. raskausarpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuudelle yksi toive / haaste, jos sitä haluaa.

Vierailija
4/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nuorena, jos silloin ei ole puolisoa? Ei onnistu, vaikka miten ajattelisi pitemmälle. Tai voihan niitä lapsia tietenkin tehdä yksinkin (jos on nainen), mutta ei taas ei välttämättä ole aina se järkevin vaihtoehto.

Vierailija
5/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ei ole järkeä täällä spekuloida, nuoret sekä vanhemmat äidit saa vaan haukut.

Vierailija
6/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tehty lapset ihan väärän miehen kanssa jos olisin tehnyt nuorempana.

Sain lapseni kun oli 30 ja 32

Vierailija
7/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niin kuin edelleenkään. Päivä kerrallaan. Tulevaisuutta ei kannata liiaksi suunnitella koska asiat ei koskaan mene ihan niinkuin on ajatellut. Hyvässä ja pahassa.

Vierailija
8/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah ahahahahahahahahha! ETTÄ JOKU VOI OLLAKIN TYHMÄ!

Vierailija
9/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun hokasit.

ap

Vierailija
10/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun prioriteettihin ei kuulu shoppailu 40vuotiaana 20-vuotiaan tyttäreni kanssa.

20-vuotiaana mulla oli niin paljon muuta mielessä että olisin ollut huono äiti. Opiskelu, biletys ynnä muut olivat vielä etusijalla.

Nyt 32-vuotiaana, 5 ja 3-vuotiaiden äitinä olen oikein tyytyväinen. Mulle oli juuri oikea ikä tulla 27-vuotiaana äidiksi :)

Vierailija
11/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella olkoon syynsä,aikomukset ja tuntemuksensa eikä kellekkään se kuulu milloin lapsensa hankkii.

Kyllästyttää niin nuo pinnalliset ihmettelyt, kun nuorena lapsia hankkii. Siinä pinnallinen vastaus.

ap

Vierailija
12/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut asian niin pitkälle, että en tee lapsia lainkaan. Kannattaisi harkita niidenkin, jotka stressaa lapsenhankinnan ajoittamisesta niin, että kakku olisi lusittu mahdollisimman pian.

Vierailija
13/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva käydä missä vain oman yli parikymppisen esikoisen kanssa mutta myös ekaluokkalaisen kuopuksen kanssa ja kolmasluokkalaisen ja lukiolaisten. Tai kaikkien kanssa yhdessä tai yksin tai miehen kanssa.

Olen onnellinen siksi että niiden kaikkien kanssa voi käydä missä vain ja koska vain, kaikilla ei ole niin.

Vierailija
14/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. äitini kanssa. Ihan sama se oli muuten teinin näkökulmasta onko joku 30v vai 60v, toinen jalka haudassa ne on molemmat joka tapauksessa ja näyttää yhtä vanhoilta.

Kolmikymppiset ehkä oli vielä hitusen nolompia koska ne usein yrittivät vielä käydä nuorista vaikka oikeasti nuori näki jo kaukaa että se on myöhäistä...

Vierailija
15/15 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään. Tunnen tällaisia äitiä ja tyttäriä jotka pitävät hauskaa keskenään. Se on ihanaa katseltavaa!