Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan henkilökohtainen kriisi kestää?

Vierailija
23.09.2010 |

Olen 42 v ja olen elämäni kriisissä. Pääasiassa kriisi on pään sisällä. Olen ollut kiltti tyttö ja kun päätin, että se riitti, niin olen aivan hukassa.

Myös miehen kanssa on puhuttu aamuöihin asti. Periaatteessa mikään ei ole meidän välillä muuttunut, mutta jonkinasteinen kriisi on sekin, että kaikki kivet ja kannot käännetään.

Kriisini alkoi heinäkuussa. Kauan minun pitää vielä kärsiä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kolme asiaa elämässäsi aiheuttavat suurimman ahdistuksen tunteen?

Vierailija
2/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

akuutein on se, että mies on tehnyt elämässään uusia käänteitä. Hänen uusi bestis-työkaveri on perheellinen nainen.

Hän on siis tutustuttanut meidät ja naisen perheen, koska haluaa minun tuntevan ystävänsä. Mutta minä tässä poden pienisydämisyyttä enkä tiedä, missä vaiheessa minulle tulee niin suuri sydän, että pystyn ilolla ajattelemaan heidän harrastuksiaan.

Tämän johdosta lapsuuden aikaiset hylkääämisen pelot ja arvottomuuden tunteet ovat tulleet pintaan. Tunnen niiden synnyt ja mekanismit. Ja järjellä pystyn ne käsittelemään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyristelin vastaan ensimmäiset neljä vuotta ja nyt kun olen viimeisen vuoden myllännyt elämääni, tuntuu että alkaa helpottaa. Koko elämä tässä onkin mennyt uusiksi.

Vierailija
4/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyristelin vastaan ensimmäiset neljä vuotta ja nyt kun olen viimeisen vuoden myllännyt elämääni, tuntuu että alkaa helpottaa. Koko elämä tässä onkin mennyt uusiksi.

niin myllännyt elämääni heinäkuusta lähtien, ettei ole tosikaan.

Kerrotko lisää itsestäsi?

ap

Vierailija
5/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kesti noin 1,5 vuotta.

Vierailija
6/6 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisin myös, kuinka vakavasta kriisitä on kyse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme