Opamox ja vieroitusoireet?
Onko teillä kokemuksia kauanko tämä kestää?
Olen aika ärtynyt ja koen että on aikas kovat oireet siinä mielessä että "tekee mieli" jotain. Pahaa jatkuva hengenahdistus, pakkoajatukset, stressi. Millaisia oireita teillä oli?
Kommentit (13)
anteeksi, pakko kertoa jollekin:((((
aloittaja
mulle määrättiin tuota lääkettä mut en ole sitä edes hakenut apteekista
mikä se ahdistuneisuus on, miltä tuntuu
epämiellyttävä tunne, hengenahdistus
aloittaja
miksi lopetat lääkkeen?
käytkö juttelemassa terapeutin tms kanssa?
Onko teillä kokemuksia kauanko tämä kestää?
Olen aika ärtynyt ja koen että on aikas kovat oireet siinä mielessä että "tekee mieli" jotain. Pahaa jatkuva hengenahdistus, pakkoajatukset, stressi. Millaisia oireita teillä oli?
nimenomaan helpotti noita oireita. No jaa, tuosta "tekee mieli" oireesta en tiedä, mutta muihih tu Opamox auttoi. Sehän on rauhoittavaa, joten se auttaa juuri pakkoajatuksiin, stressiin ja hengenahdistukseen.
Opamoxia kun ottaa, niin puolessa tunnissa voi nuo oireet helpottua.
Jos Opamox aiheuttaa sinulle noita oireita, niin joku on vialla. Joko otat ihan liian pientä annostusta tai siten annostuksen kasvattaminen ei auta, jolloin tarvitset pykällää tujumpia lääkkeitä, esim mielialalääkkeitä.
Jos Opamox aiheuttaa sinulle noita mainitsemiasi oireita olet il,meisesti lääketiteellinen oikku kuten Ozzy Osbourne. Mene lääkäriin joka tapuaksessa ja kerro tilanteesi.
Arvaan, että sinun pitäisi joka nostaa Opamoxin määrää tai siirytä esimekriksi mielialalääkkeisiin. Tämä tapahtuu hoitavan lääkärin kanssa yhteistyössä.
lääkkeeseen, niin sitten pitää vain ajaa hitaasti tuo lääkitys alas.
Älä yritä turhaan lopettaa seinään. Ota Opamoxia pienemmissä määrissä, kunnnes lopettamien ei aiheuta ylitsepääsemättömiä oireita. Yhteys lääkäriin on aina suositeltavaa, mikäli oma olo tuntuu tukalalta.
5
mulle määrättiin vain tarvittaessa ja nimenomaan sanottiin ettei siihen jää koukkuun.
söin