Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maitopurkki ja sektio liittyvät toisiinsa?

Vierailija
10.10.2010 |

Siis se, että jo on tehty sekti, voi nostaa maitopurkkia. Ja jos ei ole tehty, niin ei voi ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tarkoittaa noita keskusteluja, joissa pohditaan/kysellään miten hoitaisit vauvan, jos olisi nostelukielto?

Jos tarkoitat noita niin taitavat suuri osa olla saanut alkunsa minun aloittamastani ketjusta, jossa alkuperäinen kysymykseni oli, että oliko lapsellista antaa anopilleni porttikielto kun hänen mielestä minun pitäisi hoitaa lapset, vaikka minulla on toistaiseksi nostelukielto eli en saa nostaa maitopurkkia (tai kiloa) painavampaa eli vauvan ja isompien lastemme hoito yksin mahdotonta.

Minulle ei kuitenkaan tehty pelkkää sektiota vaan synnytys ei sujunut normaalisti ja kohtuni revettyä päädyttiin hätäsektioon, jossa jouduttiin myös poistamaan kohtuni, jotta minun henkeni säilyi. Tuon jälkeen ilmeni komplikaatioita ja minut jouduttiin leikkaamaan vielä uudelleen ja taas oli hiuskarvan varassa, etten olisi nyt tässä ja vietin kuukauden sairaalassa.

Kohdunpoiston takia minulla on tuo nostokielto toistaiseksi.

Tämä on siis minun aloittamani ketju

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1251349/uusi_aloitus…

Siis se, että jo on tehty sekti, voi nostaa maitopurkkia. Ja jos ei ole tehty, niin ei voi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän