Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nelikymppisen naisen pitäisi näyttää kaksikymppiseltä?

Vierailija
22.09.2010 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä aina törmännyt vain ikäisensä näköisiin nelikymppisiin, jotkut ovat hoikempia ja pukeutuvat muodikkaammin kuin toiset, mutta näyttävät silti ihan vain ikäisiltään. Eihän kaikki kaksikymppisetkään ole hoikkia ja sporttisia, mutta näyttävät silti kaksikymppisiltä.

Itse haluan nelikymppisenä kuulua siihen hyvännäköiseen sakkiin. ;) En haluaisi näyttää nytkään kaksikymppiseltä, vastahan mua on alettu kohtelemaan aikuisena! :O Mieluummin olen vanha haaska kuin kuuntelen ikuisesti tytöttelyä.

T: 32-v jonka mies on sitä mieltä, että olen paremman näköinen nykyään kuin 20-vuotiaana.

Vierailija
22/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän ikäistäni paljon nuoremmalta.

Olen yli 40v. Farkut on mun lempi housut.

Takaapäin kun minua katsoo niin näytän parikymppiseltä ja nuoret kollit sitten ajattelemattomuuttaa laukoo totuuksia kun näkevät kasvot ja olenkin heidän äitinsä ikäinen.

Tuntuu aika kurjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariskuntaa, jossa mies olisi "vaihtanut nuorempaan". Ja tuttavapiiri on 40-55-vuotiasta. Kai sellaistakin tapahtuu, ja myös päinvastoin, mutta ei se nyt mitään vallitseva käytäntö kyllä ole :)

Siis mitä me naiset tehtiin ennen ilman botoksia?

Jos haluaa pitää miehensä niin siitä sitä aihetta. Vaikka ei ilman botoksia taida onnistua :). Tää on totuus joka ehkä kirpaisee arvon naiset :D. Miehet ei pidä keski-ikäisen näköisistä naisista mutta nuoret naiset pitää keski-ikäisistä miehistä :) too bad, itse jätin muijani joka ei tajunnut huolehtia itsestään ja olen nyt timmin opiskelijatytön onnellin en miesystävä :)).

Kyllä elämä on nykyään NIIN paljon helpompaa, hermomyrkkyä vaan lärviin nii avot!

Mutta tän viestin kirjoittajalla on kyllä pointtia! Kuinka monta paria tunnette, jossa mies on keski-ikäisen näköisen naisen kanssa? Aivan, ette yhtään! Kyllähän se nyt vain fakta on, että mies aina sitten vaihtaa nuorempaan, kun nainen vanhenee. Eikös!

Vierailija
24/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytän ikäistäni paljon nuoremmalta.

Olen yli 40v. Farkut on mun lempi housut.

Takaapäin kun minua katsoo niin näytän parikymppiseltä ja nuoret kollit sitten ajattelemattomuuttaa laukoo totuuksia kun näkevät kasvot ja olenkin heidän äitinsä ikäinen.

Tuntuu aika kurjalta.

näytät ikäistäsi nuoremmalta vain takaapäin, et kasvoista. Ei kai siinä ole mitään hehkuttamista.

Vierailija
25/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, kysytkö tosissasi? Minä en tunne yhtään tällaista pariskuntaa, jossa mies olisi "vaihtanut nuorempaan". Ja tuttavapiiri on 40-55-vuotiasta. Kai sellaistakin tapahtuu, ja myös päinvastoin, mutta ei se nyt mitään vallitseva käytäntö kyllä ole :)

Siis mitä me naiset tehtiin ennen ilman botoksia?

Jos haluaa pitää miehensä niin siitä sitä aihetta. Vaikka ei ilman botoksia taida onnistua :). Tää on totuus joka ehkä kirpaisee arvon naiset :D. Miehet ei pidä keski-ikäisen näköisistä naisista mutta nuoret naiset pitää keski-ikäisistä miehistä :) too bad, itse jätin muijani joka ei tajunnut huolehtia itsestään ja olen nyt timmin opiskelijatytön onnellin en miesystävä :)).

Kyllä elämä on nykyään NIIN paljon helpompaa, hermomyrkkyä vaan lärviin nii avot!

Mutta tän viestin kirjoittajalla on kyllä pointtia! Kuinka monta paria tunnette, jossa mies on keski-ikäisen näköisen naisen kanssa? Aivan, ette yhtään! Kyllähän se nyt vain fakta on, että mies aina sitten vaihtaa nuorempaan, kun nainen vanhenee. Eikös!

sitä, että tuon kirjoittajan naisen tulee muumioida itsensä parikymppisen näköiseksi pitääkseen miehensä, mutta todellisuudessahan kuitenkin suurin osa ihmisistä on parisuhteessa suunnilleen oman ikäisensä ihmisen kanssa.

Vierailija
26/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan hyvä. Ulkonäkö: sporttinen, kaunis, huoliteltu, nätit vaatteet, Äitinä: tietää aina mitä lapsi haluaa, ei suutu ikinä tekee kaikki ruuat aina itse, hoitaa kodin, ei valita, ei ruinaa apua, eikä rasita miestään, vaimona: jaksaa kuunnella miehensä murheita puhumatta omistaan (nehän rasittaa sitä miestä), maksaa ainakin oman osuutensa laskuista ettei ole vapaamatkustaja, haluaa koko ajan harrastaa seksiä ja saa joka kerta orgasmin (jos ei, niin on jotenkin viallinen)...

Sitä samaa kaikki, naiset ei koskaan ole tarpeeksi... jotain - oli miten hyvä nainen tahansa. Näitä juttuja ylläpitää pitkälti toiset naiset ja media. Mun mies kuuluu valitettavasti myös kastiin, joka selittää kaikki meidän perheen ongelmat minun vikojeni ja puutteitteni kautta.

Vierailija
27/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole mitään hehkuttamista.

Vierailija
28/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään tavoite ole kasvattaa harmaita hiuksia, niitä vaan kasvaa.

Mielenvirkeys taas olisi jokaisen ihan hyvä opetella ylläpitämään koko eliniän, vai onko se sit hienoa kun vituttaa, ahistaa, masentaa..?

Ei voi olettaa, että jokin tai joku tekee ja pitää sinut onnellisena. Kyllä siihen on ihan itse panostettava.

Vierailija
29/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

markkinoijat elävät tällä naisten ikuisella tyytymättömyydellä..

ei ole koskaan hyvä. Ulkonäkö: sporttinen, kaunis, huoliteltu, nätit vaatteet, Äitinä: tietää aina mitä lapsi haluaa, ei suutu ikinä tekee kaikki ruuat aina itse, hoitaa kodin, ei valita, ei ruinaa apua, eikä rasita miestään, vaimona: jaksaa kuunnella miehensä murheita puhumatta omistaan (nehän rasittaa sitä miestä), maksaa ainakin oman osuutensa laskuista ettei ole vapaamatkustaja, haluaa koko ajan harrastaa seksiä ja saa joka kerta orgasmin (jos ei, niin on jotenkin viallinen)...

Sitä samaa kaikki, naiset ei koskaan ole tarpeeksi... jotain - oli miten hyvä nainen tahansa. Näitä juttuja ylläpitää pitkälti toiset naiset ja media. Mun mies kuuluu valitettavasti myös kastiin, joka selittää kaikki meidän perheen ongelmat minun vikojeni ja puutteitteni kautta.

Vierailija
30/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näyttää 20- vuotiaalta?

KUULUUKO naisen näyttää levähtäneeltä 40- vuotiaana?

Utelee urheilullinen 30- vuotias synnyttänyt nainen, joka ei halua 10 vuoden kuluttua että perse on valahtanut nilkkoihin ja kätkee muodot isoihin kaapuihin.

Vierailija
31/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silt kyllä kuvittelekaan näyttäväni ikäistäni nuoremmalta, enkä oikein osaa kuvitellakaan 20-vuotiaan näköistä nelikymppistä.

Vierailija
32/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keski-ikäinen mies on timmi ja nuorekas niin mikä ettei. Mutta ei se ikä ole se juttu.

siitä sitä aihetta. Vaikka ei ilman botoksia taida onnistua :). Tää on totuus joka ehkä kirpaisee arvon naiset :D. Miehet ei pidä keski-ikäisen näköisistä naisista mutta nuoret naiset pitää keski-ikäisistä miehistä :) too bad, itse jätin muijani joka ei tajunnut huolehtia itsestään ja olen nyt timmin opiskelijatytön onnellin en miesystävä :)).

Vierailija
33/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunta ja media vaatii naisen olevan aina yhtä piukka pakkaus kuin kakskymppisenä. Eli pitää olla ikuisesti nuori.

mutta kokemus/työkokemus/älykkyys pitää olla jo "vanhemman" naisen. Ja ne lapset jo tehtyinä :-)

Vierailija
34/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron jälkeen. Mutta siinäkään ikäeroa ei ole kuin vaivaiset 8 vuotta.

Yleensä ihmiset kaiketi viihtyvät parhaiten suht saman ikäisen puolison kanssa. Ne jotka nyt ovat niin kypsiä, että parisuhteeseen kykenevät.

Vierailija
35/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eron jälkeen. Mutta siinäkään ikäeroa ei ole kuin vaivaiset 8 vuotta. Yleensä ihmiset kaiketi viihtyvät parhaiten suht saman ikäisen puolison kanssa. Ne jotka nyt ovat niin kypsiä, että parisuhteeseen kykenevät.

Mistä lie amerikanosaippuaoopperoista jotkut maailmankuvansa kyhää? Aika harvoin törmään "epäsuhtaisiin" pareihin, ja heitäkin olen tavannut molempiin suuntiin epäsuhtaisina. :)

Vierailija
36/36 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän ihan kohta 39v ja näytän varmaan ihan ikäiseltäni. En haluaisi enää missään nimessä olla alle 30v; se oli ahdistavaa aikaa. Nyt on kivaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän