Lue keskustelun säännöt.
Pienituloiselle asuntolainaa?
21.09.2010 |
varasin ajan lainaneuvotteluun. Tuli vasta näin jälkeenpäin mieleen, että täytyykö mun ottaa jotain papereita sinne mukaan? Henkilö luurin toisessa päässä ei ainakaan mitään pyytänyt. Selitin puhelimessa kyllä ettei mulla ole mitään asuntoakaan vielä tiedossa tai mitään, haluan vaan tietää olisko asuntolainan saaminen tässä tilanteessa mahdollista vai ei.
Meillä on pienet tulot(netto reilu 1500e/kk), mutta ajattelin silti käydä keskustelemassa pankissa. Nolottaa melkeen mennä sinne, kun kuvittelen miten ne nauraa meidät ulos sieltä :D.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla