Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

emättimen suu tiukka, tosi tiukka - onko se miehestä epämiellyttävää/hankalaa?

Vierailija
21.09.2010 |

Mulla emättimen suu tosi ahdas, olen miettinyt tuntuuko se miehestä epämiellyttävälle. Emättimen suun ahtaudellahan ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että lantionpohjan lihakset olis tiukat, eikä ne taida erityisen tiukat mulla ollakaan.

Mutta pirun ahdasta sinne mentäessä on, tamppooninkaan käyttö ei onnistu, kun se on niin pirun hankalaa saada se miellyttävästi sisään - sillon kun ei ole edes mitenkään kiihottunut..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kuiva. Miehen näkökulmasta mitä tiukempi sitä parempi. Se että peppupano kiinnostaa synnytyksen jälkeen johtuu nimenomaan peppureiän tiukkuudesta, sulkijalihasten jälkeenhän mitään puristusta ei ole.

Vierailija
2/5 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka suu on vain plussaa, ei haittaa mua ainakaan. Tietysti näytyy varoa jos paikat eivät ole kosteat, eli pitää laittaa esileikit peliin tai käyttää liukastetta.

Tiukka suu tuntuu terskassa taivaalliselta.

Jos on kyseessä todella tiukka tapaus niin tykkään naida häpyhuulia liukastelemalla terskalla huulien ja klitoriksen välissä sopivasti liukastettuna.

Onko sulla aina noin vai johtuuko siitä että et ole vielä kiihottunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta en ole kauhean innostunut enää.

Voi tietysti olla että en vaan pysty olemaan hänestä riittävän kiihottunut, mutta suuseksillä usein alotetaan ja kyllä mä siinä kiihotun. Mutta vois kai sitä vieläkin kiihottuneempikin olla jos olis sellanen kumppani jota ihan ÄLYTTÖMÄSTI haluaisi.

Vierailija
4/5 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla samanlaiset kokomukset kaikkien miesten kanssa, kuinka paksuja peniksiä olet sovitellu?

Häiritseekö tiukkuus vielä kun olet päässyt aktissa kunnolla kuumaksi? Entä onnistuuko vaginaorgasmisi?

Vierailija
5/5 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä EI ole epämiellyttävää satuttaa seksikumppaniaan huonolla tavalla. Enkä tarkoitamitenkään jännällä ja kivalla tavalla pervo vaan ihan vain ällö. Terveisin toinen tiukka-aukkoinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi