Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin voimakas seksuaalinen vetovoima

Vierailija
04.03.2015 |

Oletteko koskaan kokeneet jonkun ihmisen kanssa erittäin voimakasta seksuaalista vetovoimaa? Joskus se on aivan "kipinöintiä" ja "sähköiskuja". Ja toisen seurassa on kiusaannuttavaa, jopa lähes ahdistavaa ja painostavaa olla, kun keho tahtois valmistautua koko ajan "tositoimiin", mutta tilanteen luonteen takia toiseen täytyy suhtautua aivan neutraalisti ja asiallisesti.

Mulla eräs mies aiheuttaa joka kerta perhosia vatsaan, ja tällasta em. kihelmöintiä ympäri kehoa. En kuitenkaan ole ihan varma, mitä hän minusta ajattelee. On kylläkin noteerannut mut ja on ystävällinen, kohtelias, jopa ehkä kiinnostunut?? mutta olemme pysyneet jutuissamme aina ihan asialinjalla. 

Mietin vain, huomaakohan toinen aina välttämättä ton "jännitteen", entä ulkopuoliset? Onkohan se molemminpuolista, mistä sen voi päätellä? (Miehet, help me!) Nolottaa vaan enemmän, jos mun keho paljastaa kaikille samassa huoneessa oleville, mitä mun päässä liikkuu! Osittain tää tilanne aiheuttaa jopa turhautumista!  

N25

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen uppaus! 

Vierailija
2/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Molemminpuolista se ei välttämättä ole, mutta parhaimmillaan on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!!

Vierailija
4/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, nykyisen deitin kansa. Tunne voimistuu joka näkemältä

Vierailija
5/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamia kertoja. Aina seksi ei ole ollut niin erikoista, mutta yleensä kyllä, jos on päässyt asiaan. Se vetovoima ei ole kyllä sitten oikein kestänyt arkea:(

Vierailija
6/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mahtavaa" löytää kohtalontovereita. Olen ollut havaitsevinani, että hänkin tuntisi vetoa minuun, mutta ollaan aina niin "asiallisissa" yhteyksissä tavattu, että homma ei ole voinut edistyä sitten yhtään.. -ap

Vierailija
7/7 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään peukkuja ku vastauksia!! ;) -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän