Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä panoasennosta naiset tykkää?

Vierailija
21.09.2010 |

Olisin halukas tietämään niin voisin liikutarajoitteisena ehkä saada teiltä naisilta vinkkejä. Kiitos

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset rakastaa ratsastaa, toiset ei. Itse nautin eniten seksistä takaapäin doggystyle tai sitten lähetyssaarnaajassa. Lusikassa on myös ihanaa. Oikeastaan kaikki käy, kun on mies jota rakastan (ja vähiten hänenkin kanssaan nautin ratsastamisesta; mulla on vissiin pillu sellasessa kulmassa, että ei vaan tunnu miltään).

Vierailija
2/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaiskin, lähes kaikki naiset rakastaa saada suuseksiä mieheltä, joka tietää mitä hän tekee ja joka nauttii suuseksin antamisesta. Siinä ei liikuntarajoitteetkaan haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat jalat nostettuna miehen olkapäille.

Ja tosiaan, miehen kokeileva, naisen reaktioiden mukaan annettava suuseksi on upeaa.

Vierailija
4/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikki käy, kun on mies jota rakastan (ja vähiten hänenkin kanssaan nautin ratsastamisesta; mulla on vissiin pillu sellasessa kulmassa, että ei vaan tunnu miltään).

Vierailija
5/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi paksulla vehkeellä kaikki asennot tuntuu.

Oikeastaan kaikki käy, kun on mies jota rakastan (ja vähiten hänenkin kanssaan nautin ratsastamisesta; mulla on vissiin pillu sellasessa kulmassa, että ei vaan tunnu miltään).

Tässä oli kai kyse asennoista, missä nainen nauttii, eikä vain mitä tahansa "tuntemista". Kaikissa asennoissa ei vaan osu g-pisteeseen tai klitorikseen, ja jos ei näihin osu niin ei paksukaan auta.

Vierailija
6/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus.

Lusikka.

Doggystyle sattuu sairaasti emättimen pohjaan, joten se ei kyllä mulle orkkua tuo.

Vierailija
7/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eniten tykkään ratsastaa. Toinen lemppari on doggystyle, sitten vasta lähetyssaarnaaja- ja lusikkamuunnokset.

Kysy ap naiselta itseltään mistä hän pitää tai anna hänen viedä ;)

Vierailija
8/9 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu penis ei ole sen takia parempi, että se osuisi g-pisteeseen. Sormellakin osuu g-pisteeseen. Itse tykkään kaikissa asennoissa siitä, että täytyn kunnolla peniksestä ja se venyttää pimppaa ja antaa paineen tunnetta. Se tuntuu mahtavalta eikä sillä ole mitään tekemistä g-pisteen kanssa. Orgasmi ei koostu ainoastaan g-pisteen ja klitoriksen stimuloinnista. Miksi muuten naisten mielestä paksuus on tärkeää peniksessä? Tärkeämpi kuin 20 cm pituus...

Ei muuten tunnu.

Tässä oli kai kyse asennoista, missä nainen nauttii, eikä vain mitä tahansa "tuntemista". Kaikissa asennoissa ei vaan osu g-pisteeseen tai klitorikseen, ja jos ei näihin osu niin ei paksukaan auta.

Vierailija
9/9 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vastauksista ne olivat hyviä. Joskus kun kivut valtaa tunnetilan niin kyllä kivut valtaa seksin, olen vaimolleni antanut suuseksiä ja tuo ratsastaminen käy kun ei ole selkä kipeä, takaapäin pystyn silloin jollei polvet ole turvoksissa, muut asennot ei käy. Siksi tämä kysmys kun tunnen olevani riittämätön seksin suhtee ja harrastamme sitä harvoin, pelkään että vaimoni käy vieraissa kun kotona ei saa tarpeeksi seksiä. AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä