Vierailija

En tosiaan osaa muodostaa enään mitään mielipidettä rokotuksista. Otin sikainfluenssarokotuksen pari viikkoa ennen synnytystä ja ainakin toistaiseksi minulla on terve lapsi. 6-vuotiaanikin menin sikarokottomaan ja kadun sitä ikuisesti.

Nyt on se aika että molemmat pitäisi rokottaa ohjelman mukaisilla rokotteilla. Luotto on mennyt niihinkin ja lisäksi pelkään mitä ne aiheuttavat yhdessä sikainfluenssarokotteen kanssa. Kannattaako ottaa riskiä ja lisätä aineita pienessä kehossa? Vai joko olen syövät jne lapsilleni hankkinut että onko enään itään tehtävissä ja sama vaikka piikitän taas.

Hitto, olen oikeasti valvonut öitä ja miettinyt ja yrittänyt lukea puoleetonta ja puolueellista tekstiä. IHAN SEKAISIN!

Miten te olette kantanne ratkaisseet?

Netti on niin pullollaan kaikkia kauheuksia mitä tuo sikarokote on lapsille aiheuttanut tai tulee aiheuttamaan. Linkkiä on joka puolelle ohjelman rokotuksista, kauhujuttuja mitä ne aiheuttavat ja mitä rokottamattomuus aiheuttaa... niiiiin hankalaa....

Sivut

Kommentit (108)

ja siirrä rokottamista kunnes voit olla varma päätöksestäsi. Niin minäkin olen tehnyt. Ei ne rokotukset mene voimasta juuri sinä neuvolapäivänä kun uusi rokote pitäisi ottaa :)

Mietit vaikka puoli vuotta tai vuoden ja katsot tilannetta uudestaan. PAniikissa teet ainoastaan huonoja päätöksiä.

rokotteita. Jos ne jättää väliin, niin silloinhan on vaara tosi vakaviin tauteihin. Mä sikarokotutin kaikki lapseni enkä pelkää mitään rokotuksesta aiheutuvia tauteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

etsi tietoja lääketieteen ammattilaisilta. Enitenhan huutavat netissä ne, jotka vähiten aiheesta tietää. Nettisuvuille on helppo tekstiä kirjoittaa ja tieto sen takana on yleensä nolla lähinnä tunteen ja muualta netistä kopioitua "tietoa".

Lääketieteen ammattilaiset rokottavat lapsensa, ne joilla ei ole aiheesta koulutusta hysteerisoivat.

antaa vasta 7-vuotiaalle ja kupuksen rokotusohjelman aloitin pari kuukautta myöhemmin kun olisi pitänyt ja pitemmillä väleillä. Ei se onneksi ole niin, että joko virallinen ohjelma tai ei mitään.

Ja hei, anna lapsille reilusti kalanmaksaöljyä. VAhvistaa immuniteettia :)

miksi olisin idiootti. Minusta ei ole idioottia punnita sitä että joutuu teemään päätöksiä toisen ihmisen puolesta. Jq sitten pitäisi vielä tehdä niitä oikeita päätöksiä ettei sitten tarvi katua jälkeenpäin. Niinkun nyt kadun sikarokotteen ottamista.

kauhutarinoiden lukeminen netistä. Eikö ihmisillä ole MITÄÄN taitoa suhtatua nettiin yhtään kriittisemmin???

Ymmärrätkö, että nettiin voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa ja mistä syystä tahansa? Tarinat voivat olla täysin tekaistuja ja joku jopa nauttii siitä, että saa peloteltua juuri sinunlaisesi äidin. Et kai halua suostua sellaisen uhriksi?!

Sitten kun olet lopettanut huuhaan lukemisen, niin etsit asiallista tietoa rokotteiden hyödyistä ja haitoista. Sen pohjalta on jo huomattavasti helpompaa tehdä päätöksiä.

Lainaus:

Pysyy se poliokin varmaan kaukana kun vaan naukkaa kalanmaksaöljyä.

juurihan sanoin ottaneeni myös rokotteet lapsille vaikkakin myöhemmin. Mutta kai rokoteuskovaisten luetunymmärtäminen on juurikin tätä tasoa :(

Lainaus:

Lainaus:

tekemiin päätöksiin. Netistä en lue asiasta mitään. Rokotteissa on aina riskejä - on aina ollut ja tulee olemaan - en ymmärrä miten tämä tulee nyt ihmisille ihan yllätyksenä.

MUTTA rokottamattomuudessa on vielä suuremmat riskit.

koska se oli turha, minun mielestä. Pandemiaa ei tullut, olisi toki voinut tulla.

Pelkään rokotteesta paljastuvan pitkällä aikavälillä jotain kamalia sairauksia.

Lainaus:

miksi olisin idiootti. Minusta ei ole idioottia punnita sitä että joutuu teemään päätöksiä toisen ihmisen puolesta. Jq sitten pitäisi vielä tehdä niitä oikeita päätöksiä ettei sitten tarvi katua jälkeenpäin. Niinkun nyt kadun sikarokotteen ottamista.

Meillä ei aiheuttanut kuin sen ettei sitä tautia sairastettu. Joten en kadu, eikä siitä katumisesta ole mitään hyötyä sinullekaan. Se aikaansaa vain sen, että jätät rokottamatta lapsesi ja hänen riskinsä sairastua nousee moninkertaiseksi. Ei ne lastensairaudet aina niin helppoja ja riskittömiä ole, pahimmillaan ne tappaa tai vammauttaa lapsen loppuiäkseen. Katuisitko sitten rokottamatta jättämistä jos lapsesi kuolisi tai vammautuisi esim. tuhkarokon seurauksena?

Lainaus:

koska se oli turha, minun mielestä. Pandemiaa ei tullut, olisi toki voinut tulla.

Pelkään rokotteesta paljastuvan pitkällä aikavälillä jotain kamalia sairauksia.

täälläpäin ainakin monella tuttavaperheellä oli toi sika-influenssa, jotan mä en ainakaan kadu rokotuksia.

Lainaus:

juurihan sanoin ottaneeni myös rokotteet lapsille vaikkakin myöhemmin. Mutta kai rokoteuskovaisten luetunymmärtäminen on juurikin tätä tasoa :(

Lainaus:

Lainaus:

järkyttävän paljon suuremman suojan kuin kalanmaksaöljy. Joten ei sekoiteta näitä toisiinsa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat