Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARG!! mikä auttaa tähä kutisevaan päänahkaan?? nyt kaikki vinkit pinoon kiitos =)

Vierailija
20.09.2010 |

joo ja mulla on tää klassinen kutiava hilseilevä päänahaka ja kuivat käsitellyt latvat.. no onneksi ens lauantaina kuivaat lähtee mut entäs toi kutiseva ja hilseilevä päänahka sitten?? onkos se uus headen shoulder (oikein kirjoitettu?) samppoo hyvä (mitä ny mainostetaa kovastikkin)???

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamed hilseshampoo. Löytyy myös marketin hyllyltä. Käy kuivaan ja hilseilevään nahkaan myös sekä rasvoittuvaan.

Vierailija
42/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

System 4 Scalp Lotion, saa mm. Prismasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalla vedfellä peseminen auttaa. Ei tarvita mitään tököttejä.

Vierailija
44/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin hoitamaan oikeilla lääkkeillä ja vähentämään hiusten pesua ylipäätään millän muulla kuin vedellä. Parissa viikossa alkaa rasvoittuminen vähentyä ja päänahkan kuntokin paranee. Äläkä käytä kuumaa vettä, se vaan pahentaa asiaa. Itsellä sama ongelma ja ajoittain parin käyttökerran kuuri Elocon-liuoksella toimii hienosti. Ei hilse lennä eikä kutita. Tosin lääke vain reseptillä mutta on kyllä tuon vaivan arvoinen.

Huumetukka -71

Vierailija
45/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ja mulla on tää klassinen kutiava hilseilevä päänahaka ja kuivat käsitellyt latvat.. no onneksi ens lauantaina kuivaat lähtee mut entäs toi kutiseva ja hilseilevä päänahka sitten?? onkos se uus headen shoulder (oikein kirjoitettu?) samppoo hyvä (mitä ny mainostetaa kovastikkin)???

Jos sulla on lapsia tai olet vasta käynyt lastenkin suosimalla kampaajalla ja/tai korviakin kutittaa, niin kokeilisin täishampoota.

Vierailija
46/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliolla merkitystä, kokeiltu on.  Ennen raavin, sitten aloin käyttää oliiviöljyä enemmän, yleensä alkuperäistä ruokaa ilman lisäaineita, tai mahd. vähän.

Monet valittavat kutinaa mutta unohtavat pipojen pesun, lavuaarissa vaan niin ei kutistu.

Shampoo ilman hajusteita.

Vierailija
47/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehnätön ruokavalio auttoi minulla. Taustalla allergia.

Vierailija
48/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli järkyttävän kutinan syynä psoraiaasis, ei ollut läiskiä silti päänahassa, kutisi vain, muualla oli läiskiäkin ja nivelissä särkyä. Solunsalpaajat auttoivat, enää ei kutise yhtään.

Vierailija
49/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli järkyttävän kutinan syynä psoriaasis, ei ollut läiskiä silti päänahassa, kutisi vain, muualla oli läiskiäkin ja nivelissä särkyä. Solunsalpaajat auttoivat, enää ei kutise yhtään.

Nyt on korjattu versio.

Vierailija
50/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavi kaikki hilse pöydälle. Mieluiten tummapintaiselle pöydälle.

Lanaa viivottimella hilseistä keko ja lanaa keko kämmenellesi.

Mene vihamiehesi lähelle. Ojenna kämmen ja puhalla päänahkasi päin vihamiehesi näköä.

Vierailija
51/51 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oreganoöljyä tippa pari sekoitettuna kämmenellä shampooseen ja kutina lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän