Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARG!! mikä auttaa tähä kutisevaan päänahkaan?? nyt kaikki vinkit pinoon kiitos =)

Vierailija
20.09.2010 |

joo ja mulla on tää klassinen kutiava hilseilevä päänahaka ja kuivat käsitellyt latvat.. no onneksi ens lauantaina kuivaat lähtee mut entäs toi kutiseva ja hilseilevä päänahka sitten?? onkos se uus headen shoulder (oikein kirjoitettu?) samppoo hyvä (mitä ny mainostetaa kovastikkin)???

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedellä jatkettu omenaviinietikka. Pumppupullolla hiuksiin ja huuhtelu. Myös hiuksista tulee ihanan pehmeät.

Vierailija
2/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan reseptillä saatavaa oikeaa hilseshampoota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy apteekissa hakemassa perusvoidetta humektan merkkistä, ei muun merkkistä koska ovat liian rasvaisia, eikä lähde pesussa pois kunnolla.

mutta tää humektan on hyvä. laita illalla ennen nukkumaanmenoa sitä päänahkaasi reilusti. pese aamulla pois lämpimällä vedellä.

et tarvitse edes shampoota.

auttaa tosi hyvin.

Vierailija
4/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreal sininen shamppoo!

Vierailija
5/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sim System 4-shampoota.

Vierailija
6/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien hiustuotteiden vaihtaminen hoitaviksi ja kosteuttaviksi, shampoonkäytön vähentäminen (käytän myös shampoota joka kolmas kerta, muuten pesen hoitoaineella) sekä hiusten huuhtelu vaihtolämpöisellä vedellä (kuumaa - kylmää - kuumaa ja lopuksi vielä kylmää). Varsinkin kylmä vesi on rauhoittanut pään kutinaa, vaikka se välillä epämielyttävältä tuntuukin.

Vierailija
7/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien hiustuotteiden vaihtaminen hoitaviksi ja kosteuttaviksi, shampoonkäytön vähentäminen (käytän myös shampoota joka kolmas kerta, muuten pesen hoitoaineella) sekä hiusten huuhtelu vaihtolämpöisellä vedellä (kuumaa - kylmää - kuumaa ja lopuksi vielä kylmää). Varsinkin kylmä vesi on rauhoittanut pään kutinaa, vaikka se välillä epämielyttävältä tuntuukin.

Vierailija
8/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi itse kutinaan apteekista saatava hydrocortison liuos päänahalle. Se ei vie kutinan syytä mut oireet hetkeksi, pieneksi kyllä. Sit ostin kampaamo tuotetta system 4 muistaakseni, joku tonic se oli kutiavaan päänahkaan, no siitä ei hirveää apua ollut. Lopuksi värjäsin hiukset, no siihen loppui kutina, uskomatonta mutta totta. Ruskealla kestovärillä. Se kutina itseasiassa alkoi kun en ollut puoleen vuoteen värjännyt hiuksia. No, oudolta kuulostaa mut minulla näin:)

Vierailija
9/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaksi käy mikä tahansa kotoa löytyvä rasva ja jo puoli tuntiakin riittää.

Vierailija
10/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selukosia saa apteekista ja maksaa lienee jotain 5-10e (en muista tarkkaan, kun tarvii ostaa varsin harvoin). Pesen sillä pahimman kutinavaiheen tullessa n. 2-3krt/vko (tukan ollessa täynnä muotoilutuotteita tms. pesen ensiks normaalilla shampoolla ja se jälkeen tällä) ja sen jälkeen satunnaisesti kerran muutamassa viikossa ja lopulta jätän pois. Kutinan taas jossain vaiheessa alkaessa pesen useammin, josko ehkäpä tuota kutinavaihetta ei edes tulis, jos pesisin säännöllisesti tuon kerran muutamassa viikossa =).

Ite oon kokeillu Head&Shouldersit (minun kokemuksen mukaan täys lumetuote), Nizoralit, kampaamon kalliit tuotteet jne, mutta tämä Selukos on ollu ainoo, mikä on auttanu. Luulen kuitenkin, että tämä on tosi yksilöllistä, kun kutinan ja hilseilyn syitäkin on varmasti tosi paljon. Suosittelen kuitenkin lämpimästi kokeilemaan tätä vaihtoehtoa, jos et ole vielä kokeillut!

Vierailija
11/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kokeillut jo kaikkea muuta eikä mikään auttanut. Päänahassa ei näkynyt mitään, se ei edes hilseillyt pahemmin. Päätin kokeilla Nizoralia ja se on auttanut. En käytä edes kuurina, vaan pesen sillä pelkästään silloin kun kutisee (nykyään harvoin).

Vierailija
12/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttoi todella nopeasti järkyttävään kutinaan. Olen atoopikko, ja nyt on taas alkanut kutina. Kesä meni hyvin.

Vierailija
13/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan kokeillut mitään luontaistuetteita??

Vierailija
14/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head and shoulder dry scalp vaimikäseoli. Ja nimenomaan juuri se eikä mikään muu hilseshamppoo - jos ongelma on ihon kuivuus, tekee yleensä hilseshamppoot olon vaan kamalammaksi. Ja kokeiltu on, vaikka mitä tässäkin keskustelussa ehdotettua rasvoista lähtien...

Vierailija
15/51 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kaikkia yllämainittuja tuotteita, ei juurikaan auttanut.

Tuli äitiysloma, en laittanut tukkaa aineilla -> kutina loppui. Syynä oli hiuslakka.

Jos sulla ei kyseessä hiuslakka, 4 System climbazole scalp tonic on ihanan viilentävää, mulla oli ehkä hydrokortisoniliuoksen jälkeen tehokkainta.

Vierailija
16/51 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos =)

Vierailija
17/51 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras hoitoaine.

Vierailija
18/51 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös noita System4 -sarjan tuotteita. Etsi kampaamoliike joka niitä myy, he osaavat suositella oikean tuotteen.

Toinen hyvä on Bio + sarjan tasapainottava shampoo.

Itselläni on herkästi ärtyvä päänahka ja kokeilin ensin ihan noita hilseshampoita (nizoral ym) mutta kutina vaan paheni.

Jos asut kaupungissa missä on Lush -liike, sieltä löytyy kivoja tuotteita, mm. vaaleanpunainen pala, josta hierotaan öljymäistä ainetta päänahkaan ja palashampoo ärtyneelle päänahalle. En muista näiden nimiä, mutta siellä neuvotaan mielellään.

Vierailija
19/51 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet oli Soak and Float -palashampoo ja Snake Oil- hoitava pala:)

Vierailija
20/51 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriasikseen helpotusta?

Luepas se niin löytynee helpotusta.

T: kyseisen ketjun 17/19 jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme