Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholia kun vauva nukkumassa?

Vierailija
20.09.2010 |

Käytättekö? Kuinka usein, miten monta annosta?

Olen yhden lapsen äiti ja tunnen luonnollisesti morkkista vähän kaikesta.

Otan silloin tällöin, joskus kerran kahteen viikkoon tai kerran viikossa alkoholia kun lapsi on mennyt nukkumaan.

Alkoholia kuluu illassa maksimissaan 4 annosta.

Kaksi lasillista viiniä ja maksimissan siihen lisäksi "napsu" vodkaa.

Nämä kuluu n. 3-4 tunnin kuluessa, eli ei mikään rivakka tahti ole.

Tarkoitus on ainoastaan rentoutua viikon päätteeksi, puhumme miehen kanssa mukavia ja rentoudumme. Emme koskaan ole missään änkyräkännissä, pienesti puheliaisuus lisääntyy ja on iloinen meininki.

Onko se teistä väärin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis samalla periaatteella mies joisi yhden oluen ja nainen ei saisi lainkaan?

Samalla periaatteella voit vetää itsesi pöntöstä kaivoon. En tiedä viinistäsi, mutta minun viini on 18% sinun viinisi on 12%. Mitä se kertoo sinusta?

12 % luki viimeksi pulloni kyljessä, voin sen haluttaessa todistaakin. :)

Mistähän muuten vetoa että jos olisin sanonut juovani 2 lasia viiniä ja oluen en olisi saanut tuollaista ryöpytystä. Saman verran alkoholia on napsussa kun oluessa, tai vaikka kolmannessa viinilasillisessa.

Vierailija
42/47 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2 ekaa lasta on jo isoja ja mä otin välillä iltaisin alkoholia. Nyt on vauva talossa ja en pysty siihen. Syy on yksinkertainen, mä tulen todella väsyneeksi pienestäkin määrästä alkoholia, tai siis aamulla sen huomaa että on ottanut kun väsyttää. En vaan jaksa kunnolla väsyneenä hoitaa vauvaa, joten oon päättänyt pidättäytyä alkoholista kokonaan jos vauva on kotona ja mun tiedän että mun pitää sitä aamulla hoitaa. Isompia lapsiahan ei oo enää vuosii tarvinnut sinänsä "hoitaa" vaan ainoastaan katsoa niiden perään ja vahtia että asiat sujuu. Vauvan kanssa on vähän eri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis samalla periaatteella mies joisi yhden oluen ja nainen ei saisi lainkaan?

Samalla periaatteella voit vetää itsesi pöntöstä kaivoon. En tiedä viinistäsi, mutta minun viini on 18% sinun viinisi on 12%. Mitä se kertoo sinusta?

Mistähän muuten vetoa että jos olisin sanonut juovani 2 lasia viiniä ja oluen en olisi saanut tuollaista ryöpytystä. Saman verran alkoholia on napsussa kun oluessa, tai vaikka kolmannessa viinilasillisessa.

Sivustaseuranneena ja soveltavana esteetikkona ymmärsin että naiselle 0.5 annosta alkoholia ja mieshelle 1.5 annosta.

Vierailija
44/47 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut monestikin, vaikka olen ollut yksin vauvan/taaperon kanssa. Joskus jopa viinipullollinenkin mennyt illan aikana hiljakseen. Autolla en ajaisi, mutta muuten kyllä olen aina lapsenhoitokunnossa. Eihän kaikilla ole korttiakaan, ovatko hekin huonoja vanhempia?

Vierailija
45/47 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustaseuranneena ja soveltavana esteetikkona ymmärsin että naiselle 0.5 annosta alkoholia ja mieshelle 1.5 annosta.

Vierailija
46/47 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mutta tuota "mitä se kertoo sinusta" lausetta en tajua ollenkaan.

Olet tottunut saamaan viimeisen sanan ja hän myöskin? Olette niin samalaisia.

Vierailija
47/47 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mutta tuota "mitä se kertoo sinusta" lausetta en tajua ollenkaan.

Olet tottunut saamaan viimeisen sanan ja hän myöskin? Olette niin samalaisia.