Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero pitkän suteen jälkeen,jännittävää ja pelottavaa alkaa tapailla muita,suutelu ja seksi

Vierailija
19.09.2010 |

jännittää myös todella,kun ei oe pitkään aikaa mitään sellaist toisten kanssa tehnyt,jaiks ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli melkein teini-ikä mieleen, sama epävarmuus ja kutiseva kiihko...

Vierailija
2/5 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on "se oikea" niin kyllä jännitys kaikkoaa.

Itselläni sama juttu. 3 vuotta erosta ja sitten tapasi kaikin puolin sopivan miehen, samanlainen huumorintaju, harrastukset, arvot jne. Hänellä ei ole lapsia, mutta suhtautui omiini todella luontevasti.

Mutta, mutta..

Itse olisin halunnut edetä hitaammin, mutta mies oli lyömässä hynttyitä yhteen jo aika alkuvaiheessa. Huomasin kuinka paljon oikeastaan pidinkin vapaasta, sitoutumattomasta elämästäni. Otin asian puheeksi jolloin mies otti itseensä ja käyttäytyi hyvin lapsellisesti. Lopuksi sovittiin että edetään ihan minun tahtiini ja hän on valmis odottamaan. Ei minun tunteet siitä muuttuneet joten pistin poikki, joku muu saa kelpo miehen omakseeen.

Ainoa neuvoni onkin ap;lle että ole rehellinen tunteistasi heti alusta alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa elämäntilanteessa olen ja jännitystä on piisannut. Olen hakenut seuraa nettideittipalstalta, ja treffeillä olen muutaman tyypin kanssa käynyt. Eilen tosin harrastin surkeinta seksiä ever, mikä on harmi, sillä mies oli muuten todella samalla aaltopituudella kanssani.

Vierailija
4/5 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans äskettäin tullut ero ja ja oikeasti jännittää lähteä radalle...yhdet treffitkin olisi tiedossa ja en oikeasti tiedä miten niissä ollaan,pystynkö edes katsomaan toista silmiin yms.

Ihana kutkutus sisällä kun jännittää,ihanaa olla sinkku!

Vierailija
5/5 |
19.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on "se oikea" niin kyllä jännitys kaikkoaa.

Itselläni sama juttu. 3 vuotta erosta ja sitten tapasi kaikin puolin sopivan miehen, samanlainen huumorintaju, harrastukset, arvot jne. Hänellä ei ole lapsia, mutta suhtautui omiini todella luontevasti.

Mutta, mutta..

Itse olisin halunnut edetä hitaammin, mutta mies oli lyömässä hynttyitä yhteen jo aika alkuvaiheessa. Huomasin kuinka paljon oikeastaan pidinkin vapaasta, sitoutumattomasta elämästäni. Otin asian puheeksi jolloin mies otti itseensä ja käyttäytyi hyvin lapsellisesti. Lopuksi sovittiin että edetään ihan minun tahtiini ja hän on valmis odottamaan. Ei minun tunteet siitä muuttuneet joten pistin poikki, joku muu saa kelpo miehen omakseeen.

Ainoa neuvoni onkin ap;lle että ole rehellinen tunteistasi heti alusta alkaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän