Ihan mieletön romantiikan ja intohimon ikävä:`(
kuuntelen juutuubista kaikenlaista sokerrrrihuurrrrettua sontaa ja nielen itkua, mies istuu p*skalla ja lapset pelaa autopeliä.
Kommentit (7)
Varmaan aika monella naiselle täällä tuttu tunne. Mitäs jos teet aloitteen ja kun lapset nukkuu ja miehesi on paskonut :D niin haet ja OTAT sitä läheisyyttä, sytytät intohimon ja teet aloitteen romantiikkaan? Tiedän tunteen, se on raastavaa... Eikä ole tarkoitus kiertää veistä haavassasi, mutta nyt kun uudessa suhteessa sitä saan, niin voi pojat...
Kattos huvikses kalenterista, josko olisit ovuloimassa. Biologia on ihmeellistä.
meillä 3 lasta ja miehen kans liitto pahasti karikoilla, ollut jo VUOSIA!!!!siis ei mitään läheisyyttä tms. seksiä pakosta kerran kuussa enkä saa siitä mitään. Lisäks riitaa joka päivä ja jutut vaan koskettaa lapsia...
Monet itkut olen minäkin itkenyt.
Ovulaatioaika on mutta on mulla tällainen olo usein muutenkin.
About 5v mennyt riutuessa ja haluaisin vaikka jo pettää vaikka tiedän oikein hyvin että se olisi vikatikki.
En vain jaksaisi/haluaisi elää näin, kuivua ja haihtua pois vielä tässä iässä (33v):´´(
ap
Ovulaatioaika on mutta on mulla tällainen olo usein muutenkin. About 5v mennyt riutuessa ja haluaisin vaikka jo pettää vaikka tiedän oikein hyvin että se olisi vikatikki. En vain jaksaisi/haluaisi elää näin, kuivua ja haihtua pois vielä tässä iässä (33v):´´( ap
mutta niin näännyn minäkin...sama ikä, samat aatokset
kuten Notting Hill, Hiljaiset sillat, Tuulen viemää, Uneton Seattlessa jne.
katsoa vielä joku romanttinen elokuva, vaikka Moulin Rouge tms...