Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa musliminaisia harmittaa kun heidän miehensä voi katsella ei-muslimeja ihan vapaasti

Vierailija
17.09.2010 |

kun valtaväestö ei peitä itseään kaapuun ja huiviin

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin pystyvät öitään nukkumaan, kun koko ajan harmittaa.

Vierailija
2/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa myös paneskella länsimaisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää myös minua katselemasta muita miehiä ihan vapaasti? Tosin en katsele "valtaväestön" miehiä. ;) Enkä minäkään käytä kaapuja tai huivia.

t. muslimi

Vierailija
4/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että heitä harmittaa niin se naisten katselu vaan se, että oma mies ei harjoita Islamia! Luulisi sen harmittavan kahta kauheammin!

Minun rakas aviomieheni

Vierailija
5/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos katselee, ei sinällään siis eroa ns. tapakristityistäkään, kyllähän hekin naisia kyyläävät.

Kunnon muslimi ei muita katsele.

Vierailija
6/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että heitä harmittaa niin se naisten katselu vaan se, että oma mies ei harjoita Islamia! Luulisi sen harmittavan kahta kauheammin!

Minun rakas aviomieheni

Joku sensuroi viestistäni lopun!

Se jatkui näin: Minun rakas aviomieheni ei katsele muita naisia ja harjoittaa Islamia

Vierailija
7/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakas aviomieheni

Se jatkui näin: Minun rakas aviomieheni ei katsele muita naisia ja harjoittaa Islamia

Vierailija
8/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sensuroi viestistäni lopun! Se jatkui näin: Minun rakas aviomieheni ei katsele muita naisia ja harjoittaa Islamia

ei tarvitse koko loppupäivää toistella.

Vierailija
10/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jatkui näin: Minun rakas aviomieheni ei katsele muita naisia ja harjoittaa Islamia.

Olemme olleet jo pitkään naimisissa ja olemme todella onnellisia. Tämän onnellisempi ei voi olla! Elämme Islamin mukaan ja rakastamme ja kunnioitamme toisiamme! Kumpikaan ei katsele muita eikä petä toistaan. Tälläinen avioliiton tulisi olla Islamissa.

Vierailija
11/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sensuroi viestistäni lopun! Se jatkui näin: Minun rakas aviomieheni ei katsele muita naisia ja harjoittaa Islamia

ei tarvitse koko loppupäivää toistella.

Vaan ihan periaatteesta haluan toistaa niin kauan kunnes koko kirjoittamani viesti ilmaantuu foorumille! Vaikka sivulla olisikin työharjoittelussa joku Islaminvastainen henkilö, niin kyllä muslimit saa tänne kirjoittaa. Nyt se viesti tuli viimein kokonaan vaikka ties kuinka monta kertaa laitoin saman copy pastella! Aina siitä poistettiin loput, vain eka lause tuli. Nyt siis sain sanottua asiani enkä laita sitä uudelleen :)

Vierailija
12/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon muslimi mies ei kato teitä!!!!!!! kun olette niin huomion kipeitä varsinkin kun esittelette tavaranne kaikkille mitä kaunis siinä on? rinnat pommottavat hyija 10kg meikkiä on laitettu ja teidän pikkuhousut raidat nakyy? luulette oikeasti olette kauniita kun olette vähissä vaatteissa!!!! mutta se on toisin! SISÄINEN KAUNEUTTA ON KAUNIS EI ULKO!! TEILLÄ ON VAAN ULKO KAUNEUTTA MUTTA SISÄLTÄ OLETTE LIKAISI KUN MIKÄKIN!!!!!! KUIN ROTTA ÄLKÄÄ LUULKO ITSTESTÄNNE LIIKOJA!!!!!! MUSLIMI NAISILLE ETTE PÄRJÄÄÄ!!!!!

Vierailija
13/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit nousuun! Muslimit valtaan! Muslimit eläköön!!!!

Vierailija
14/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon muslimi mies ei kato teitä!!!!!!! kun olette niin huomion kipeitä varsinkin kun esittelette tavaranne kaikkille mitä kaunis siinä on? rinnat pommottavat hyija 10kg meikkiä on laitettu ja teidän pikkuhousut raidat nakyy? luulette oikeasti olette kauniita kun olette vähissä vaatteissa!!!! mutta se on toisin! SISÄINEN KAUNEUTTA ON KAUNIS EI ULKO!! TEILLÄ ON VAAN ULKO KAUNEUTTA MUTTA SISÄLTÄ OLETTE LIKAISI KUN MIKÄKIN!!!!!! KUIN ROTTA ÄLKÄÄ LUULKO ITSTESTÄNNE LIIKOJA!!!!!! MUSLIMI NAISILLE ETTE PÄRJÄÄÄ!!!!!

hajoo vihaas onneton sielu

Vierailija
15/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huivi, niin se on kaunista kangasta! Ei tiskirätti! Eikä sitä laiteta niin että puristaa. Se tuntuu miellyttävältä kun on laitettu oikein.

Vierailija
17/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muslimeilla ei tule täällä Suomessa olemaan valtaa ikinä.

Vierailija
18/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huivi, niin se on kaunista kangasta! Ei tiskirätti! Eikä sitä laiteta niin että puristaa. Se tuntuu miellyttävältä kun on laitettu oikein.

että suomalainen nainen voi kokea huivin kauniina asiana ja laittaa sen päähänsä vapaaehtoisesti. Samalla, kun hänen sisarensa islamissa ovat siihen niin monessa maassa henkensä uhalla pakotettuja. :(

Vierailija
19/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua teidän kristettyjen uskontoa. Onko se teidän jumala jeesus vai kuka? Eikö teidän papit todista jo että teidän uskonnossa on jotain vikaa. Homoja pedofiileja pappeja riittää joka kirkossa hyi...

Vierailija
20/44 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon muslimi mies ei kato teitä!!!!!!! kun olette niin huomion kipeitä varsinkin kun esittelette tavaranne kaikkille mitä kaunis siinä on? rinnat pommottavat hyija 10kg meikkiä on laitettu ja teidän pikkuhousut raidat nakyy? luulette oikeasti olette kauniita kun olette vähissä vaatteissa!!!! mutta se on toisin! SISÄINEN KAUNEUTTA ON KAUNIS EI ULKO!! TEILLÄ ON VAAN ULKO KAUNEUTTA MUTTA SISÄLTÄ OLETTE LIKAISI KUN MIKÄKIN!!!!!! KUIN ROTTA ÄLKÄÄ LUULKO ITSTESTÄNNE LIIKOJA!!!!!! MUSLIMI NAISILLE ETTE PÄRJÄÄÄ!!!!! JOS LUULET ETTÄ SAAT SEN RÄTTI SANALLA LOUKATUKSI MEITÄ OLET VÄÄRÄSSÄ!!!!! ME KATTOO SUN NAAMA PEILISTA!!!!!!! SULLA TAIDÄ KIRISTÄÄ NOI SUN JENKA KAHVAT!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi