Hei te, joilla palkka 1000-1500e!
Mitä työtä teette? Tuntimäärä?
Eilen tuli palkka, siitä meni vuokra ja muita laskuja, tililläni 125e. Onneksi mieskin töissä.
T: koulunkäyntiavustaja, 1340e/kk, tunteja 28/vk
Kommentit (29)
38 ja rapiat päälle, brutto reilun 1700, käteen jää 1300 euroa.
brutto 1840€. kaupassa oon töissä ja saan pienintä palkkaa jota merkonomille maksetaan eli ei työkokemusta. Osa-aikatyö, 20tuntii viikossa on sopimuksessa mutta elokuun työtunteja oli 141.
brutto 1640, netto 1480. Tunteja 37,5 /vko + ylityöt joista ei makseta mitään...
Surkea, piirun alle 1500e/kk tulee käteen. Täydet tunnit
Täydet tunnit ja palkka 1900€/kk käteen jää 1550€/kk t.koulunkäyntiavustaja kehitysvammaisten luokassa
Olin koulunkäyntiavustaja valmistavassa opetuksessa (tammikuusta koulun loppuun). Kuukaudessa jäi käteen 980€ ja tunteja oli 28 viikossa.
Tein muutamia päiviä opettajan sijaisuutta ja jo kolmesta sijaisuus päivästä palkka nousi 1200€/kk.
Mutta en valita. Yo pohjalla pääsin töihin edes puoleksi vuodeksi. Ei ole mikään helppo homma päästä töihin pienessä kaupungissa.
Velaksi joutuu elää, vaikka täyspäiväisesti käy töissä. Kaikki rahat menee elämiseen ja vuokraan. Palkka on käteen surkea 1500e /kk. Perheellinen ja aika usein mietin, olisiko itsellä aika poistua tästä oravanpyörästä lopullisesti.
40h viikossa ja vuorotyö.
Laitossiivousta tehnyt 27v. ajan.
Käteen jää n.1300€/kk. Mulla taitaa olla aika pieni vero%, oisko jotain 14... Ja täydet työtunnit, 37,5.