Hei te, joilla palkka 1000-1500e!
Mitä työtä teette? Tuntimäärä?
Eilen tuli palkka, siitä meni vuokra ja muita laskuja, tililläni 125e. Onneksi mieskin töissä.
T: koulunkäyntiavustaja, 1340e/kk, tunteja 28/vk
Kommentit (29)
Tämä jää siis käteen ja tunteja teen tosiaankin sen normi 37,5h :)
Minäkin koulunkäyntiavustaja. Tunteja 28 per viikko. Palkkaa jää käteen 1200e. Myös mies töissä ja itsellä myös muita tuloja. Lisäksi joudun (saan) tehdä paljon opettajan sijaisuuksia, jotka nostaa palkkaa mukavasti.
Minäkin koulunkäyntiavustaja. Tunteja 28 per viikko. Palkkaa jää käteen 1200e. Myös mies töissä ja itsellä myös muita tuloja. Lisäksi joudun (saan) tehdä paljon opettajan sijaisuuksia, jotka nostaa palkkaa mukavasti.
Ei mene isoja veroja erikseen. Minulla on tasan yksi verokortti ja siihen laitettu tuloraja vuodelle ja sen mukaan prosentti. Samalla menee palkat kka:n hommista ja open sijaisuuksista. Ilman suurempaa verotusta.
Käteen jää noin 1700e kuussa ja 35 viikkotuntia.
Olen pph, viikossa töitä vähintään 43 t 15 min. Tuolla tuntimäärällä siis tuo palkka.
Olen pph, viikossa töitä vähintään 43 t 15 min. Tuolla tuntimäärällä siis tuo palkka.
tunteja 30 ja käteen jää n.1100e. ja mies opiskelee..
LAINAUS: Ihan hyvä palkkahan tuo ko. alalle on
Mutta yleensähän palkkavertailuissa puhutaan bruttopalkoista.
jää verojen jälkeen 1400 euroa. Olen terveydenhoitaja ja teen 30 tuntista. Onneksi mies tienaa ihan hyvin. Muuten ei voisi olla 30h työviikolla.
25 tuntia viikossa, palkka 1300 e/kk
sairaanhoitaja päivätyössä eli siis ei vkl tai iltalisiä. Peruspalkka n.2100 mutta käteen jää n. 1600. Työaika 38,5h/vko
Pari yötä tulee, muuten normaali työaika.
lähihoitaja, palkka 2100/kk. Pari yötä tulee, muuten normaali työaika.
Kysyttiin 1000 - 1500e tienaavia..
37,5/viikko
Mulle ihan ok palkka siististö sisätyöstä... =)
Ihan tyhmää vastata paljonko jää käteen. Siihenhän vaikuttaa sekin maksatteko veroja liikaa vai liian vähän eli tuleeko siltä vuodelta mätkyjä tai palautuksia. Kyllä bruttopalkkaa vertailemalla saa todellisemman kuvan...
bruttona n. 10 000 euroa kuussa.
Melkein puolet veroihin
vai jälkeen verojen?