Mitä et ikinä ostaisi ruokakaupasta?
Itse en usko että koskaan voisin ostaa ainakaan valmiita lettuja, joita siis löytyy pakattuina einestiskiltä...
Kommentit (28)
Kevyt tai rasvattomia tuotteita, marinoitua lihaa.
vartalo on päärynänmallinen, maha on iso ja pullottaa, munuaiset on tietynlaiset, rasvakertymät on alavartalolla, on terveydellisiä haittoja.
Tämä oli ilmeinen provo mutta huono sellainen kyllä.
viiliä, jugurttia, vähärasvaista juustoa, Keijua tai muita margariineja enkä puurohiutaleita.
kummallisia valmistuotteita (mm. spruitattava kermavahto, lettushaker - mun ykkösinhokki), ranskanleipä. Muita yksittäisiä tuotteita ei nyt just tuu mieleen, mutta tosi monet valmisruuat, pussikeitot jne. Siis en ole kategorisesti valmisruokia vastaan, ostan kaappiin ja pakastimeen sen varalle, kun ei ehdi/jaksa tehdä ruokaa.
pitäisi myös aikuisille suunnattuja valmispuuroja. varsinkaan jotain kaurapuuroa, joka on nopea tehdä itsekin. Pikkulapsille tuon ymmärtää vaikka reissuruokana.
Itse en usko että koskaan voisin ostaa ainakaan valmiita lettuja, joita siis löytyy pakattuina einestiskiltä...
eivät kyllä ole mistään kotoisin.
Hotelleissa on joskus oma aamiaispöytä lapsille, usein juuri näitä eineslettuja. lapsi ei varmaan huomaa eroa, varsinkin kun saa pursottaa sitä "kerma"vaahtoa siitä purkista päälle, mutta itse kun olen maistanut, niin kyllä huijatuksi itsensä tuntee...
On ne niin pahoja, että kyllä meillä lapsetkin huomaa. Kerran erehdyin ostamaan niitä, ja syömättä jäivät.
kun meillä ei ole käytössä keittiötä vaan pelkästään mikro.
turhakkeena pitäisi myös aikuisille suunnattuja valmispuuroja. varsinkaan jotain kaurapuuroa, joka on nopea tehdä itsekin. Pikkulapsille tuon ymmärtää vaikka reissuruokana.
Itse kysymykseen vastaisin että mitään ehdottomia pannassa olevia tuotteita mulla ei ole, vaikka käytännössä tietysti suurin osa ruokakaupan tuotteista on sellaisia joita en koskaan osta. Mutta voisin ostaa esim. piimää jos jostain syystä tulisi tarve piimälle, en ole sitä vain koskaan tehnyt. Mun on myös vaikea keksiä miksi koskaan ostaisin sian sydämen, mutta ei mulla ole mitään vakaumusta miksen voisi, jos se tarve joskus heräisi.
Ei kun yhden keksin: iltapäivälehteä en periaatteesta ostaisi vaikka siinä olisi mitä kannessa.
vartalo on päärynänmallinen, maha on iso ja pullottaa, munuaiset on tietynlaiset, rasvakertymät on alavartalolla, on terveydellisiä haittoja.