Sekuntikellon hälytyksen poistaminen
Kokeillaanpa löytyisikö vastausta kaikkitietäviltä av-mammoilta.
Miten ihmeessä saan sekuntikellosta hälytyksen pois? Kyseessä on tuollainen perusmalli (Astar), jossa kolme nappulaa. Toimii samoin kuin sekkarit yleensä.
Nyt siinä on joku hälytys päällä ja en keksi miten sen saan pysyvästi pois. Se tuntiaikamerkki on myös ärsyttävä.
Ohjeita ei luonnollisestikaan enää ole ja netistäkään en niitä löytänyt.
Osaisiko joku jelpata naista mäessä?
Kommentit (8)
Painoin kaikkia mahdollisia nappuloita yhdessä ja erikseen sata kertaa niin johan lähti hälytyksen merkki kulmasta pois.
Samaa taktiikkaa olen käyttänyt ennenkin.
Edelleen kuitenkin viikonpäivät vilkkuvat ja tunnin välein tulee piippaus. Ärsyttävää.
Kyllä voi olla pieni kapistus hankala. Työkavereilla on kellojensa kanssa samanlaisia ongelmia. Aina naureskellaan kun kaapissa piippaa milloin kenenkin kello.
Näin sain itse hälytyksen pois Astar KT 309 sekuntikellosta:
1. Paina mode pohjaan
2. Paina vasenta näppäintä pitkään
3. Paina oikeaa näppäintä niin monta kertaa että näet, kun hälytysmerkki poistuu.
Muista että moden ja vasemman näppäimen pitää olla pohjassa kun näppäilee oikeaa.
Mä olen ottanut patterin pois. Ei piippaa enää.
Miten saa hevarin sekuntikellon sammutettua?
Olisi jonku on pakko auttaa, se kellon omistaja tappaa mut jos en saa sitä nyt sammutettua!!!
Kun Mode-näppäimestä valitsee sen jonkun ajan, jossa sekunnit kasvaa (eli ei 0.00.00). Sitten painaa vasemman napin (select) pohjaan, ja pohjaanpainettuna painelee oikeanpuolimmaista nappia, kunnes näytöllä ei näy enää hälytysmerkkejä.
Näin sain kokeilemalla, kuunneltuani useamman päivän piipittelyä...
Meille toimi tämä ohje: https://manuals.interlinksupply.com/97482_Instruction-Sheet.pdf
Painaa vasemmanpuoleisen 'SPLIT/RESET' -nappulan pohjaan ja painelee sillä välin keskimmäistä/ylintä nappulaa kunnes näytöllä viikonpäivärivillä ei näy viikonpäivät. Sen jälkeen ei ole nyt piipitellyt tasatunnein.
Mä sain sen muistaakseni painamalla modea ja sitä oikeanpuoleista näppäintä useita kertoja. Meidän kellossa näkyi oikeassa yläkulmassa hälytyksen merkiksi kello ja lopulta se sieltä häipyi:-)