Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumeilijoita vuodelle 2012 tai loppuvuodelle 2011?

14.09.2010 |

Eli täällä yks nuori kuumeilija... Haaveet noin pitkällä sen vuoksi että sais miehelle töitä ennen vauvan tuloa :)

Vaikka vauva ilmottaisi tulostaan aijemmin ei sekään olisi maailmanloppu... Molemmilla ammatit ja minä töissä. Seurusteltu ollaan ensikeväänä 5 vuotta ja vauvasta puhuttu jonkin verran tosissaan jo varmaan vuoden verran.

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiuli: Miehesi saa kyllä sinulta todella paljon ihania lahjoja! Saa olla onnellinen! Täällä vielä pähkäilen mitä sitä ostaisi. Eiköhän sitä jotain keksi :)

Meillä onkin tuo isäntä vs. emäntä peli ja on oikeesti oikein hauska pelata. Osat mieskysymyksistä on todella vaikeita, mutta muuten oikein hauska. Varsinkin vähän suuremmalla porukalla :)

Saako kysyä, mitä miehesi tekee työkseen kun tuollaisia varusteita kaipaa?

Teille tuleekin jännittävä vuodenvaihde, toivottavasti tulisi plussaa! :)

Oikein hyvää viikon jatkoa kaikille! Ja rauhallista ja mukavaa joulunodotusta.

Joulu on ihana perhejuhla ja toivottavasti sitä ensi vuonna viettäisi lapsen kanssa :)

Vierailija
142/171 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84: Mukava kuulla..Ja uskon kans et se peli on kiva ja jouluaattona tulee kyl varmaan heti käyttöön kun meillä on perhejoulu ja meitä kokoontuu varmaan 30 meille porukoille :) Mun mies on Vartija. Mä "joudun" yksin jännäilemään plussaa kun oon pärnussa just silloin 27-30.12..

Myös minulta oikein ihanaa ja rauhallista joulunodotusta! :) Ja muistakeehan tänään on postikorttien viimeinen postituspäivä kakkosluokasssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/171 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, vieläkö mahtuisi mukaan yksi kuumeilija?

Täällä kirjottelee 24v melko tuore Rouva Etelä-Karjalasta. Mentiin siis kesällä naimisiin ja viimesen e-pillerikiekon syöminen alotettiin tällä viikolla. Eli tammikuusta sitten yritetään vaavia :)

Jänskättää että kuinka kauan raskautuminen kestää.

Ehkä meilläkin jo pikkuinen käärö jouluna 2011 :)

Vierailija
144/171 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko alkaa yrittämisen suoraan e-pillereiden lopetuksesta, vai odotatteko yhdet "luomumenkat" ensin?

Meilläkin tosiaan yritys alkaa tammikuussa ja samat fiilikset täälläkin.

Olen kuullut että nainen on hedelmällisimmillään juuri kun on lopettanut e-pillerit. En tiedä mistä johtuu, mutta tämä on kuultu ihan gynekologilta. Hyviä uutisia siis!

Ei muuta kun tsemppiä! :)

Vierailija
145/171 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauemmas haaveilevien pino olla toistaiseksi ainakin aika kuollut, eli lieneekö kellään mitään sitä vastaan, että haaveilen sitten tulevaisuudesta ällä... Nythän ei tosiaan ihan ajankohtainen meillä vielä seuraava lapsi ole. Ensin pitää joskus kuukautistenkin alkaa ennenkuin yrittämään pääsee ja luultavasti nuo taas pysyvät poissa jonnekin ensivuoden loppupuolelle ja sittenkin kai vielä odotellaan varsinaista yritystä jonnekin 2012 puolelle.

Joka tapauksessa vauvat ovat ihania ja kyllä näistä olemassaolevista lapsukaisistakin tulee nautittua vaikka vielä yhdestä samalla haaveilee.

Iloksenne (?) hyvänjouluntoivotus meidän pieneltä joulutontulta - kenties ensijouluna monella tässä ketjussa on samanlainen - toivotaan näin!

Vierailija
146/171 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeilija täälläkin.

Vierailija
147/171 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi alle vuoden ikäinen ihana pikkuinen. Minulla on ollut vauvakuume heti laitokselta, vaikka tämän esikoisen kanssa onkin ollut vauvaelämään opettelua. Toinen vauva on saanut tulla vaikka heti perään mutta ei se elämä aina nin mene (on niin iso ihme, että tämän ihanan ykkösenkään saimme). Meillä miehellä on vakityö ja yhteinen oma koti. itse olin työttömänä jo ennen tätä pikkuista. Olisi ihana saada lapset lyhyellä ikäerolla ja sitten heidän ollessa 3-5 vuotiaita, palata ehkä työelämään. Meillä jo molemmilla sen verran ikää, että jos toinen pikkuinen ei ilmoita tulostaan 2-3 vuoden kuluessa niin sitten meidän perhe pysyy kolmihenkisenä :)

Vierailija
148/171 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi alle vuoden ikäinen ihana pikkuinen. Minulla on ollut vauvakuume heti laitokselta, vaikka tämän esikoisen kanssa onkin ollut vauvaelämään opettelua. Toinen vauva on saanut tulla vaikka heti perään mutta ei se elämä aina nin mene (on niin iso ihme, että tämän ihanan ykkösenkään saimme). Meillä miehellä on vakityö ja yhteinen oma koti. itse olin työttömänä jo ennen tätä pikkuista. Olisi ihana saada lapset lyhyellä ikäerolla ja sitten heidän ollessa 3-5 vuotiaita, palata ehkä työelämään. Meillä jo molemmilla sen verran ikää, että jos toinen pikkuinen ei ilmoita tulostaan 2-3 vuoden kuluessa niin sitten meidän perhe pysyy kolmihenkisenä :)

Vierailija
149/171 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen teillekkin! Kyllä se onni varmasti teitäkin vielä toisen kerran potkaisee!

Käytiin eilen kyläilemässä perheen luona, jolla 8kk kaksoset. Kyllä siinä koko vierailu meni niistä nauttimiseen. :) Ehkä kohta meilläkin...

150/171 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84: Aiotaan aloittaa yritys heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Juttelin asiasta keväällä gynen kanssa ja hän oli sitä mieltä, että sen on lähinnä makuasia miten haluaa tehdä.

Ai että hedelmällisimmillään pillereiden lopetuksen jälkeen? :) No sehän on sitten hyvä uutinen, koska itse olen ollut vähän skeptinen asian suhteen kun pillereitä syönyt melkein 8 vuotta :0

Voisin vähän lisää meistä kertoa eli mies on 30v ja hänellä on edellisestä liitostaan 8v tytär, joka asuu meillä joka toinen viikko. Me ollaan oltu yhdessä nyt 6,5 vuotta, josta puoli vuotta naimisissa :D

Asutaan Lappeenrannassa ja meillä on tilava rivitalonpääty eli tänne mahtuisi hyvin sitä yhteistä jälkikasvuakin ;)

Tällä hetkellä työskentelen päiväkodissa eli lapset on lähellä sydäntä ihan näin ammatillisestikin :)Hih, tulipa sepustus.

Pitää lukea vähän ketjua takasinpäin, että pääsee kärryille asioista :)

Vierailija
151/171 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa Elmu^^ minunkin puolestani :)

Me asumme mieheni kanssa Kotkassa, joten ei kovin kaukaa liippaa tuo Lappeenranta :)

Mulla on nyt niiin ärsyttävä tilanne..Ei mitään oireita mistään, paitsi tissit älyttömän kipeet ollu pari päivää! Ja pissalla saa ravata koko ajan..Ja juuri kun pääsee ylös pytyltä niin on heti tuntu pissahädästä..Jos nyt niin onnellisesti olisi päässyt tapahtumaan että olen raskautunut, niin melko kummalliset alkuoireet :D No oon mä tosin ollu melko väsynytkin..Kahtena päivänä nukkunu aamulla 12 asti, vaikka yleensä oon joskus 7-9 aikaa hereillä..

Ihanaa, kohta on joulu! :)

Vierailija
152/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku jotain asiaa oikein toivoo ja odottaa ni alkaa tuntemaan mitä ihmeellisempiä tunteita kehossaan.. mulla tuntuu välillä ihan ku joku jo potkis masussa, vaikka se on silkka mahdottomuus :) ehkä vielä jonain päivänä seki on totta...

Vierailija
153/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elmu^^: Itsekkin olen ymmärtänyt ettei ole mitään varsinaista syytä olla aloittamatta yritystä heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Kierto voi olla hieman sekaisin aluksi pillereiden lopetuksesta, mutta kyllä sekin siitä tasaantuu. Eikä se tietenkään missään tapauksessa estä yrittämistä :)

Tiiuli: Nyt sitten vaan toivotaan parasta! Hyvältä kuulostaa ainakin! Ehkä saattekin sen ihanimman joululahjan :)

Totta on muuten se että kun oikein haluaa ja yrittää ni kyllä sitä saa kehonsa tuntemaan vaikka minkälaisia oireita... Itselläkin niitä tämän syksyn aikana ollut, vaikkei mitään "syytä" niihin olekkaan ollut.

Itsellä tänään viimenen työpäivä ennen joulua, ihanaa. Loman tarpeessa kyllä olenkin.

Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
154/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää joulunaika tuo kaikille kaikkea hyvää tullessaan ;) kaks päivää itsellä töitä ja joulun viettoon. Ei kyl oo kovin jouluiset fiilikset, kun ajatukset pyöriny ihan kaikessa muussa.. onpahan sitten aikaa rauhassa miettiä tulevaisuutta ja valmistella ensi vuoden (pikku)joulupakettia.. ;)

Vierailija
155/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vietätte joulua?

Me vietellään ihan kotosalla oman perheen kanssa ja nautitaan levosta ja yhdessäolosta :)

Olisi kiva kuulla, minkäkokoisista perheistä olette lähtöisin puolisonne kanssa ja minkä kokoista perhettä haaveilette?

Itse olen avioeroperheestä ja ainoa lapsi. Miehelläni on yksi lähes samanikäinen veli ja ovat aina olleet parhaat mahdolliset kaverit. Mieheni tykkäisi, että lapsiluku jäisi tähän yhteen, mutta minusta olisi ihanaa saada vielä toinenkin lapsi. Itse olin tosi yksinäinen ainoana lapsena. Toki oli sillä hyvätkin puolensa :) Ainakin se, ettei ollut ketään kenen kanssa riidellä. Toisaalta, en oppinut lapsena riitelemään ja empä näytä osaavan aikuisenakaan riidellä rakentavasti miehen kanssa ja sekös häntä kiukuttaa ;)

Vierailija
156/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra84: Ihanaa kun joku jaksaa olla noin positiivinen :)

Meillä on tapana viettää oikein kunnon perhejoulu :) Olemme joka ikinen joulu kokoontuneet vanhempieni luo, jonne sitten tulevat sisarukseni perheineen, äitin sisarukset perheineen, mummu ja ketä nyt milloinkin :) aamun aloitamme riisipuurolla ja rusinasopalla, jota seuraa hautausmaalla käynti..Tämän jälkeen isä on laittanut joulusaunan kuumaksi ja käymme kukin saunomassa. Sitten vain oleilemme ja noin klo 15 alkaen meille alkaa ihmiset kokoontumaan ja sitten syömme n. 17-18 aikaan ja sen jälkeen avaamme lahjat :) Ilta meneekin siinä sitten herkutellessa ja nauttiessa ihanasta vapaa-ajasta läheisten ihmisten kanssa :)

Minä oon viel siivonnut tänään ja pitäisi ruokakauppaan lähteä..Onneksi minun kontolleni ei juurikaan hommia kertynyt, kalojen ja kotikaljan valmistus :) Huomenna sitten suunnistamme täältä Kotkasta Kankaanpäähän perheeni luo kunhan vain mies kotiutuu kahden aikaa töistä :)

Vierailija
157/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, perheestäni vielä..

Minulla on kaksi sisarusta, tai jos tarkkoja ollaan niin sisarpuolia, mutta en voisi kuvitellakaan heitä minään puolikkaina! :) siksi tuo sana on todella vastenmielinen suuhuni..Äitini jäi leskeksi 19-vuotiaana, jolloin veljeni ei ollutkaan vielä syntynyt, vaan syntyi kuukauden päästä kun isänsä kuoli. Siskoni oli tällöin 4v. Muutaman vuoden kuluttua tästä mun vanhemmat tapas ja synnyin sitten niin, että siskollani ja minulla on 15v ikäero ja veljelläni ja minulla on 10v ikäero..:) Mieheni on kaksosista toinen, ja sitten hänellä on vielä muutaman vuoden vanhempi isosisko. Hän on avioerolapsi, tosin hänen vanhempansa erosivat vasta kun kaksoset olivat täysi-ikäisiä.

Minä haaveilen 4-5 lapsisesta perheestä, mieheni taas 2-3 lapsisesta..Olen aina tykännyt isoista perheistä ja haluaisin sellaisen itsellenikin..Meillä on todella iso suku ja jotenkin on tullut päähänpinttymä, että se iso lapsiluku on ihan itsestään selvyys..Äitini on 5-lapsisesta perheestä (heitä on 5 lasta 6 vuoden sisällä!) :) ja hänen isänsä on 12-lapsisesta perheestä..Isäni puolelta isoin lapsiluku taitaapi olla 6 ja 9. :)

Vierailija
158/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiuli: Iso perhe on ehdottomasti kyllä kaiken haaveilun arvoinen. Vaikka rehellisyyden nimissä, kyllä tässä välillä meinaa pelihousunsa repiä ja kysyy itseltään, mitä JÄRKEÄ koko rumbassa on - ja aina vain kuitenkin joku tuntuu porukasta vielä puuttuvan. Minähän tässä jo herättelen haaveita KUUDENNESTA lapsosesta, joten varsin hyvin jo tietää lapsiperhe-elämän arjen puolet ja huolet - ne kaikki vauvaa-ajassta teinielämään. Ja kyllä - reippaasti plussanpuolelle tuo kallistuu. Äitisi lapsuuden perheessä on mahtanut olla melkoinen vipinä, kun noin pieni ikähaarukka kuitenkin, eli kaikki ovat olleet liki samassa kehitysvaiheessa. Oliko muuten tyttö- vai poikavaltainen perhe (meillähän neljä poikaa ja tyttö).

Joulunviettomme on sitä perinteistä vipinää, aatto on hulinaa ja lastenriemua, joulupäivä on yleensä ollut hartaampi, tapana on ollut käydä joulupäivänaamukirkossa. Tänä vuonna jää väliin, kun ei viitsi kolmiviikkoista vauvaa sinne raahata. Joulukuusikin jää tänä vuonna ulos, kun tuo pian parivuotias nelonen on sellainen Eemeli, että kiipeää kaikkialle ja repii kaiken alas ja kukaan ei kerkiä tuota koko joulua vahtia. Olenkin ajatellut, että tänä vuonna koristellaan kuusi ulos ja sitten aattona vielä jotain koristeita tänne sisälle voidaan vaikka askarrella, jos lapset ehtivät. Huomenna on viimehetken piparitalkoot (pakko pitää aatonaattona, kun muuten niistä pipareista on jouluna vain muistot). Meillä joulupuuro syödään jouluaattona aamupäivällä ja manteli on ehdottomasti oltava. Päivällä minulla on aina kaikenlaista viimehetken järjestelyä ja mies lämmittää saunaa ja ulkoilee lasten kanssa, joskus iltapäivällä käydään saunassa, sitten syödään ja lapset katselevat jouluelokuvaa (DVD, meillä ei ole telkkaria vain iso tietokonenäyttö ja x-box) Minkä jälkeen onkin jo aika jakaa lahjat ja siinä sitten aattoilta kuluukin lahojen kanssa.

Hups - minua tarvitaan, eli enempää en ehdi naputella....

159/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiuli&katjalah: Minäkin olen itsekseni haaveillut isosta perheestä, vieläkun tuon miehen saisi siihen suostuteltua ;) Emme kumpikaan ole itse isosta perheestä. Minulla on pikkuveli ja kaksi isosiskopuolta ja miehellä pikkusisko. Itse haluaisin ainakin sen kolme lasta (ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä :D ) miehelle riittäisi kai se kaksi yhteistä, helppohan sen on sanoa kun yksi jo hänellä on :).

Millaisella autolla te Katjalah muuten liikutte? Miehellä kai se on ressinaihe että pitää sitten joku pikkubussi hommata meitin uusperheelle :D

Me vietetään ainakin toistaiseksi joulua vuorovuosin vanhempiemme luona. Tänä vuonna on vuorossa minun vanhemmat. Joulun tapoihin kuuluu joulupuuro aamupäivästä ja sitten sen jälkeen joulurauhanjulistus katsotaan telkkarista. Iltapäivästä sitten kahvitellaan ja käydään hautausmaalla ja mennään joulukirkkoon. Illalla syödään niin että napa ruskaa ja jaetaan lahjat. :)

Sain viimein tänään loputkin lahjat hankittua, jiihaa, että noille miehille on vaikea keksiä...

Vierailija
160/171 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi taapero jo löytyy ja vuoden vaihteen jälkeen alkaa pikkukakkosen yritys.

Olemme mieheni kanssa vuosimallia -87.