Lue keskustelun säännöt.
TUNTUUKO TEIST KOSKAAN PORUKASSA ET MUILLA ON HAUSKEMPAA?
Kommentit (2)
johtuu ehkä siitä en oo tyhjännauraja/teeskentelijä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänjohtuu ehkä siitä en oo tyhjännauraja/teeskentelijä
Tai sitten se paikka tai tekeminen saa minut tuntemaan noin, että muilla on paljon hauskempaa...