Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mary Kay-kosmetiikan hintataso?

Vierailija
12.09.2010 |

Eli onko kysessää keskihintaiset tuotteet? Nettisivuilta ei hinnastoa löydy. Onko kellään kokemusta kyseisen sarjan tuotteista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini osti joskus mulle jotain jalkarasvaa joka maksoi 30e! Koostumus oli ihan samaa kuin vaseliinissa eli ei ollut hintansa arvoista..

Vierailija
2/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan kun kyseinen yritys kuitenkin on ollut voimissaan niin monia vuosikymmeniä, että onkohan tuotteet kuitenkin hintansa väärti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmämeikinpoistoainetta 30 euroa. Poistaa vedenkestävän meikin ilman öljykelmua silmissä. Melko kallista oli kuitenkin mielestäni.

Mineraaliluomiväri 12 euroa/kpl. Rapisee inhottavasti silmän alle laitettaessa.

Mineraalipuuteri 30+? olen tykännyt, varsinkin suti jolla sitä levitetään on fantastisen hyvä!

Tässä mun kokemukseni. Mielestäni meikit on hintatasoltaan kohtuullisia. Ripsati muistaakseni 12-15 euroa, meikkivoiteet 20 pinnassa. Voiteet ym. on kotiäidin budjetille ihan liian kalliita.

Vierailija
4/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan hyvälaatuisia kyllä!

Olin kerran Mary Kay -kauneuskutsuilla ja siellä esiteltiin mm. kasvojenhoito setti, johon kuului (muistaakseni) puhdistusmaito, kasvovesi, yö- ja päivävoide sekä tehotipat. Tämä setti olisi maksanut n. 280 e.

Mineraalipuuteria testasin ja se tuntui tosi hyvältä. Ostinkin sen hintaan 63 e.

Vierailija
5/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna mineraalijuttuun, mikäli sen hinta on n. 60 €?

Vierailija
6/11 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo Mary Kay -konsultit voivat itse määrittää tuotteilleen myyntihinnat, joten sekin vaikuttaa jonkin verran.

Vierailija
7/11 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se konsultti soittelee jatkuvasti, en ole enää vuoteen ostanut, mutta aina vaan soittaa ja lepertelee innoissaan kuinka hyviä uutuuksia ja kaikkea tarpeellista heillä on. Kamalan vaikea sanoa, että EI KIITOS enää!

Vierailija
8/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo Mary Kay -konsultit voivat itse määrittää tuotteilleen myyntihinnat, joten sekin vaikuttaa jonkin verran.

no mie oon Mary Kay konsultti ja ihmettelin hintoja..miun hinnastossa mineraalimeikkipuuteri ja harja maksaa 48e..konsultista riippuen, toiset antavat jopa maksuaikaa tai pilkkovat eriin..

Vierailija
9/11 |
13.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää sitten yhtään. Kerran tilasin tukeakseni ystävää, en ikinä enää.

En suosittele.

Vierailija
10/11 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ärsyttävää pakkomyyntiä. Tungetaan kotiin myymään ja saa kokeilla jne. kerrotaan kuinka täydellisiä tuotteita. Tunnin session jäkeen hinta 80 euroa kolmesta nimipakkaukesta, josta voisi aloittaa. En enää ikinä mene mihinkään kynttilä ym. pakkomyyntisessioille vaikka kuinka vonkaisi...

Vierailija
11/11 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt noin kymmenen vuotta Mary Kay tuotteita ja ovat mielestäni hintatasosta ja laadultaan eriomaisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi