Lue keskustelun säännöt.
Huomenta! Onkohan yhtä kireetä tänä aamuna, kun mainitsen, että
12.09.2010 |
olen Tallinnan Cityhotellissa ja kohta lähdetään shoppailemaan, Kaubamaja aukeaa klo 9.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä asiat paljon paremmin! Olen herännyt klo. 4.00 2 vuotiaan räkänokan kanssa. Olen ehtinyt siivota yläkerran ja pestä kaksi koneellista pyykkiä. Pian haetaan esikoinen mummolasta ja sitten siivotaan taas lisää. Ei voisi sunnuntaita paremmin viettää.
Itseasiassa ei tämä nyt niin paha ole, mutta mieluummin kyllä lähtisin Tallinnassa shoppaileen kun olisin ensin syönyt valtavan aamiaisen!