Mitä ajattelet hyvin pienirintaisista (AA-A -kuppi)?
Säälitkö? Kadehditko? Ajatteletko että rinnat siinä missä muutkin?
Kommentit (228)
Kyllä se vähän niin on, että ihmisillä, joille pienet rinnat on hirveä kauhistus, on henkinen kehitys tyssännyt jossain nuoruusiässä ja sen jälkeen ei ole edistystä tapahtunut. Vieläkin on vaan mielessä se miten ne kuumat amispojat ihailivat isoja tissejä, ja sen mukaan sitten ajatusmaailma rullaa edelleen.
Minua ei ole kyllä koskaan kiinnostanut, mitä pienistä rinnoistani ajatellaan. En jaksa lukea ketjua.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 22:27"]
Suurin osa miehistä haluaa edes vähän rintoja, ei AA-kuppeja.
Vaikka olisi kuinka peppumies.
[/quote]
Tuo on kyllä totta. Itse olen nimenomaan peppumies, eli katson kyllä mieluiten naisten peppuja, isoja ja pieniä. Siitä huolimatta tosi tosi pienet tissit ei kyllä oikein houkuta.
Entisellä naisellani oli tosi pienet tissit, en kyllä oikein osannut niitä edes seksissä huomioida, kun tuntui, ettei niistä saa mitenkään edes kiinni, paitsi ehkä nänneistä.
Ei tosin haitannut kovin paljoa, kun nainen oli muuten tosi upea ilmestys joka suhteessa.
Karmeimman näköistähän on tietysti se, jos naisella on vastenmielisen näköinen naama, todella läski kroppa ja siitä huolimatta vielä tosi olemattomat tissit.
Riippuu tosiaan miehestä. Toiset ovat tissimiehiä ja toiset eivät. Ja mitä tulee aasialaisiin niin oma mieheni ei tykkää lyhyistä, pienirintaisista ja aasialaisennäköisistä naisista.
Ja osa tissimiehistäkin tykkää nimenomaan niistä pienistä.
Minun mieheni tykkää kyllä pienirintaisista, mutta ei missään nimessä aasialaisen näköisistä. Se ei ole tissimies, mutta pepunkaan ei tarvi olla täydellinen(ei tykkää muutenkann takaapäin hommata)- se on enemmänkin silmä,kasvot ja kokonaisuusmies.
Mulla on ollut rinnat montaa kokoa,sille on ollut pääasia että nännit sojottaa.
Naisellani on pienet.. oikeastaan ihan olemattomat synnytysten jälkeen. En tykkää, mutta mitään sille ei mahda enkä mä sitä paljonkaan mieti. Olisi toisaalta mukava puristella tissejä rakastellessa ja olisihan se hieno katsella niitä vaatteet päälläkin. Mut ei ne normaali arjessa vaikuta mitenkään.. Säälin vaimoani rintojen takia. Häpeää niitä itsekin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 22:41"]
että heteromies viehättyy vastakohdista, mitä vertaa miehen kroppaan. Bi-mies voi pitää miesmäisestä vartalosta. Heteromies pitää, jos naisella on kunnon povi ja lantio.
[/quote]
Mieheni on täysin hetero ja silti pitää pienestä povestani ja lantiostani.
Miksi pitäisi kiinnittää huomiota jonkun toisen naisen A-kupin rintoihin? Itselläni on pyöreät D-kupin rinnat yhä synnytysten jälkeenkin ja olen omiini täysin tyytyväinen, enkä murehdi omia, enkä kenenkään muunkaan rintoja tai kiinnitä niihin edes huomiota.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2010 klo 23:45"]
kauniin ja isorintaisen ei. Kyllä kyllä. Me kaikki olemme lautoja ja rumia täällä Suomessa. Minä olen kyllä 170 cm ja 56 kg ja rinnat E80(ei silikonia) uskotte tai ette.Kasvomallina olen myös toiminut. Ihan sama. Ollaan vaikka kaikki sitten niitä rumia ja lautoja. Kaikilla parempi mieli.
[/quote]lauta ja ruma ovat sama asia? synonyymit toisilleen? voit olla muodokas ja ruma kanssa.
Hmmm... Oli naisella pienet tai isot tissit, on hoikka tai vähän pullea niin naisia ollaan kumminkin. Naurettavaa tällänen kuppikoko taistelu. Kaikki on täydellisiä ja kauniita omalla tavallaan, tylsäähän se olis jos oltaisiin kaikki samanlaisia.
Hankkikaa elämä ja hyvä itsetunto, hävettää ihan lukea tällästä rutinaa....
No en yhtään mitään. Naisia on joka lähtöön, samoin tissejä. Niillä mennään mitä on ja se ei kyllä muille kuulu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 00:43"]
Etsikääpä Googlesta esiteinien paljaita rintoja.
Ei löydy.
Tiedättekö miksi?
Koska kalleinta ei näytetä.
Miettikääpä sitä. Googlereissun jälkeen.
Kaikki muut tissit löytyy. 0-7 ja 15-100, mutta ei 7-15.
Miettikää.
[/quote]
Tämä on muuten totta. Miksi näin?
Enpä ajattele yhtään mitään. Kuten en isorintaisistaaan. Niin ja minulla on nipin napin a-kuppi enkä ole edes mikään sporttinen tai hoikka. Normaalivartaloinen kylläkin.
En ole sitten teinivuosien jälkeen jaksanut miettiä rintavarustustani. Haukku ei haavaa tee. Kyllä, nimenomaan naiset ovat haukkuneet ihan lähivuosinakin rintojani :o
Vähän kyllä naurattaa nuo "ei ole nainen ollenkaan". Rinnatko sen muka määrittelevät? Tietääkseni olen nainen, koska olen synnyttänyt (ja imettänyt) kolme lasta.
Ei niistä rinnoista pidä tehdä mitään elämää suurempaa asiaa. Ne ovat vain rinnat, joiden tehtävänä on ruokkia vauva.
Ei helvetti teidän kanssanne!
Itse teinivuodet pienirintaisuudesta kärsinyt, pakkomielteenä silikonit. - Vaan eipä enää nyt, 25-vuotiaana. Elämässä aivan eri tärkeysjärjestys.
Mielestäni olisi väärin laittaa tuhansia euroja "tekotisseihin", kun niille rahoille olisi todella hyödyllisempääkin käyttöä.
Aviomiehelleni "rintani" kelpaavat, olen saanut kaksi lasta imetettyä hyvin - Mitä muuta voin vaatia?
tässä täydellinen tiimalasivartalo, en ole kyllä lähellekään vastaavaa nähnyt kellään..
<a href="http://today24news.com/wp-content/uploads/2010/07/christina-hendricks-p…" alt="http://today24news.com/wp-content/uploads/2010/07/christina-hendricks-p…">http://today24news.com/wp-content/uploads/2010/07/christina-hendricks-p…;
Miten tää ei oo löytänyt isorintaisten mallistoja mistään? Mull on hyvinkin saman tyyppinen vartalo, mutta en vaan kehtaa sitä noin auliisti näyttää. Minkä kokoiseksi hänet arvioitte? Minusta vaikuttaa kyllä aika isolta kaiken kaikkiaan. Olisko 42 tai 44 kokoinen.
kaikkiin niihin ihaniin vaatteisiin!!! Jos olisi hoikka ja pienirintainen, löytäisi hyvännäköisiä ja istuvia vaatteita kaikkialta. SItten kun on tällainen..nykyään turhan paksu, alakroppa menee kokoon 42, yläkroppa vaivoin ja vain toisinaan kokonn 44/46: se on silkkaa kärsimystä! Muutama vuosi taaksepäin olin tosi hoikka ja pukeuduin 36 nron vaatteisiin. Silloinkin liivit olivat kokoa C/70 eli ei niitä rintoja nyt ihan täysin kutistettua saa:-). Näin paksuna käytän taas kokoa G85.
Tyttäreni ekat liivit ovat nyt kokoa A75. On minua pidempi. Toivon - ja toivoo!! - ettei tulisi kovin suuririntaista tyyppiä;-o.
Jos minulta kysytään, olisin niin mielelläni C-kuppia taas, varsinkin, jos muutenkin olisin hoikempi:-). Sellaisena oli tosi hyvä olla!
kaikkiin niihin ihaniin vaatteisiin!!! Jos olisi hoikka ja pienirintainen, löytäisi hyvännäköisiä ja istuvia vaatteita kaikkialta. SItten kun on tällainen..nykyään turhan paksu, alakroppa menee kokoon 42, yläkroppa vaivoin ja vain toisinaan kokonn 44/46: se on silkkaa kärsimystä! Muutama vuosi taaksepäin olin tosi hoikka ja pukeuduin 36 nron vaatteisiin. Silloinkin liivit olivat kokoa C/70 eli ei niitä rintoja nyt ihan täysin kutistettua saa:-). Näin paksuna käytän taas kokoa G85.
Tyttäreni ekat liivit ovat nyt kokoa A75. On minua pidempi. Toivon - ja toivoo!! - ettei tulisi kovin suuririntaista tyyppiä;-o.
Jos minulta kysytään, olisin niin mielelläni C-kuppia taas, varsinkin, jos muutenkin olisin hoikempi:-). Sellaisena oli tosi hyvä olla!
esim. Kiira Korpi ja Satu Taiveaho ovat todella kauniita pienirintaisia naisia! Ihana keijukaisvaikutelma tulee jos on siro nainen ja pienet rinnat. Timminä vaan täytyy pysyä. Isot tissit luo helposti emäntämäistä kuvaa.. Toisaalta pienet tisut ja läski löysä kroppa on karsea yhdistelmä. Läskillä on oltava suuret rinnat muuten kroppa on ihan pilalla!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 09:22"]
Aasiassa esimerkiksi on paljon pienirintaisia naisia. Siellä miesraukat joutuvat tyytymään näihin naisiin.
[/quote]
Joo, aasialaisnaisethan on tunnetusti hyvin epäsuosittuja miesten fantasioissa :D