Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Umpirehelleiset vastaukset nyt! Vanhempasi olisivat voittaneet lotossa

Vierailija
10.09.2010 |

ja haluaisivat antaa teilel lapsille kullekin vaikkapa 3000 euroa. Ottaisitko vastaan vai et?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisivat antaa teilel lapsille kullekin vaikkapa 3000 euroa. Ottaisitko vastaan vai et?

heh, no tietenkin ottaisin! (ja vituttais toki, miks eivät anna enemmän, jos miljuunan voittaisivat ;) )

Vierailija
22/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme kaikki lapset paljon isomman summan rahaa asuntolainojen lyhentämiseen. Auttoi kovasti ja olen kiitollinen. Eivät ole lottovoittajia tai edes hyvätuloisia, eläneet vaan säästeliäästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lapsiini. Ollaan todella köyhiä ja sairaita.

Miehen vanhemmat ovat taas eri kaliiberia: tytär ollut suosikki, vaikka koko ikänsä ollut sosiaalipummi ja poika opiskellut. Tytär varasti vanhemmiltaan ja poikaa hakattiin. Tämä on totta!

Eli antaisivat tyttärelleen, pojallaan eivät. Poika oli työttömänä 1 1/2 vuotta ja vanhemmat tuumasivat aijaa. Tytär oli jossain tukityössä ja joutui pois, äiti itki katkerasti. Tytär on varastellut kaupoista paljon, teki automurtoja oli muussa epämääräisessä mukana. Jätti pienen lapsen yksin yöksi kotiin jne. Mutta silti suosikki.

Vierailija
24/24 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin enemmänkin. Olettaisin myös, että jos mä voittaisin niin vanhemmat ottais sitten multa rahaa. Me avustetaan toisiamme lähisuvun kesken muutenkin, jos joku tarvii. Kyllä mä oon mun siskolle rahaa antanut (omasta vähästäni) ja jos mulla joskus olis vaikeeta ja siskolla rahaa niin varmasti auttais mua. Ei mun mielestä siinä oo mitään noloa että suku pitää yhtä myös taloudellisesti.