Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka todennöistä on, että kaksi kertaa eronnut mies, jolla

Vierailija
10.09.2010 |

molemmista suhteista lapsia, onnistuu uuden naisystävnä kanssa? Jos eka liitto johti eroon, koska mies petti useaan otteeseen ja toinen ero riitoihin yleensä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika todennäköistä että kaksi kertaa eronnut eroaa uudelleen.

Minä toisaalta tunnen miehen joka onnistui nimenomaan kolmannen vaimon kanssa. Oli kai kasvanut siinä välissä aikuiseksi.

Niin moni tekee sen virheen että eroaa koska haluaa uuden kumppanin kun menee sukset ristiin. Vaikka pitäisi vaihtaa suhdetta, eikä kumppania. Ja tehdä itsetutkiskelua.

Vierailija
2/4 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten mukaan uudessa suhteessa "väitellään" paljon. Lapset kokevat tämän kuitenkin riitelynä. Exä on oikeasti erittäin narsistinen, joten ihmettelen suuresti jos tämä nykyinen suhde kestää.

Itse näen nimenomaan exäni narsismin kaikkien parisuhdeongelmien ydinongelmana. Koska hän käyttää kaikkia kylmästi hyväkseen, petti hän ensimmäistä kumppaniaan urakalla ja musersi hiljalleen vaimonsa itsetunnon. Mun kanssa exä ei varsinaisesti päässyt muiden naisten sänkyihin (vaikka yritystä kuulemma oli), mutta koetti latistaa minut muilla tavoin, harjoitti rankkaa henkistä väkivaltaa ja niin edelleen.

Jos taas aloituksessa mainittu mies on "vain" epäonninen, esim. humalassa harkintakykynsä täysin menettävä yksinkertainen tollukka, niin kolmannen kanssa hän saattaa jopa pärjätä, jos sekoilumahdollisuudet ovat olemattomat. Luonnevikoja ei ole helppo korjata ja pettämisesta sanotaan, että joillekin ihmisille se on luonteesta johtuva taipumus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan avioliiton onnistumistodennäköisyys on 50% ja toisen 25%. Eli jos tuosta mitään voi päätellä, niin ainakaan yli 25% todennäköisyys ei varmaan olla onnistumiselle.

Mikäli suhde on alkanut jomman kumman pettämisestä, niin onnistumisen todennäköisyys on 5%.

Vierailija
4/4 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri TEIDÄN(?) kohdalla..

Mutta minun ex mies petti omaa exäänsä. Itse asiassa, olin itsekin toinen nainen, jonka matkaan se mies lähti. Oli kyllä pettänyt muidenkin kanssa.

Heillä suhteesta lapsi.

Minun kanssani yritti leikkiä hyvää perheenisää, kävi töissä, ostettiin talo, ryyppäsi, petti ja ryyppäsi lisää ja tietysti se toi ongelmia ja riitoja meidän suhteeseen. Kestin jonkin aikaa, kunnes muutin lasten kanssa pois.

Löysi uuden naisen melko pian eromme jälkeen.

Nyt kuulin, että heillä olisi riitoja uuden naisen kanssa. Lapsia ei onneksi ole.

Ex miehen sisko kertoi että heillä on jotakin pikkuongelmaa, jotka alkavat paisua ilmeisesti suuremmiksi. Ja nyt ex mies purkautui itsekin, että ongelmia on.. en vaan halunnut kuunnella ja lopetin puhelun lyhyeen kun ei kiinnosta alkaa exälle parisuhdeneuvojaksi.

Oletin että tämä suhde olisi onnistunut kuitenkin, nainen on useita vuosi exääni nuorempi, eikä heillä ole lapsia. Henkisesti siis tod. näk. samaa ikää. Ongelmia oletin saapuvaksi vasta sitten kun aloittavat perhettä perustaa. Exästäni vaan ei ole ainakaan isäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan