Tässä syyt MIKSI juuri MINUN tyttäreni on PARAS! *sis. kuvan*
Tyttäremme on pienikokoinen iltatähtityttö vaaleine hiuksineen :) Meillä on jo kaksi poikaa, toinen 22v ja toinen 16v. Molemmat komeita ja ihania luonteeltaan. Hoivaavat kuusi vuotiasta tyttöä mielinmäärin, isompi kuskaa harrastuksiin ja nuorempi vain viettää aikaa kanssaan. Ei , tämän piti kertoa tyttärestä, ei pojista, joten...
Tyttö on TODELLA kaunis, pieni, hoikka, siniset silmät, vaaleat hiukset, nokkela, ketterä ja notkea sekä reipas. Siis ihannetyttö. Meidän isin ja äipän kultsimussukka. Tyttö on myös itsevarma ekaluokkalainen, jolta löytyy suuri sanavarasto ja taitoa hankkia kavereita :)
Laitan kuvan vielä tytöstä, tosin vauvana, kun en tuoreempaa kuvaa kehtaa laittaa. Kuvasta kuitenkin näkee siron nenän, pitkät ripset, kauniit silmät, kaunis kasvonluusto sekä poskipäät :) Tyttö on nykyään kaunotar ?
http://www.aijaa.com/v.php?i=6691736.jpg
Kommentit (52)
Paitsi pojalla sirompi nenä, paksumpi tukka ja pidemmät silmäripset.
mutta mun lapset on mun silmissä maailman parhaita sekä vauvana että isona...
ps. enkä ole yhtään puolueellinen ;))
vakuuta. Olisit laittanut kuvan tytöstä nykyisellään, jos kerran haluat, että häntä ihastellaan sellaisena kaunottarena, joksi hänet kuvailit. Mun makuuni kauniimpia vauvoja ovat tummemmat ja paksuhiuksisemmat, mutta ihan sööttihän sinunkin tyttösi on vauvana ollut. On niitä rumempiakin vauvoja nähty.
piiiiiiiitkät ripset! Tuollaisia räpsyttimiä hervoin tytöillä näkee.
voi tyttöraukkaasi (vaikka pojalta ihan näyttääkin) jos äiti ajattelee noin.
mutta äiti vaikuttaa kohtuullisen omistuiselta.
halua olla epäkohtelias, mutta ei tuosta kuvasta näe onko poika vai tyttö kyseessä. Ihan söpö lapsi, mutta ei tuosta sitä tulevaa kauneutta vielä näe. Tuon ikäisillä on yleensä aina tosi pitkät ripset, ettei sekään mitään upeita räpsyttimiä aikusikään takaa.
onkohan tyttösi itsevarma vai itsekäs kusipää?
Ei voi tietää kuin luokkakaverinsa.
Muutama pikkusievä pissis on tullut nähdyksi joten tälläinen kehuskeleva avaus saa aikaan tiettyjä mielikuvia sekä äidistä että tyttärestä.
ps. nuo ripset ei ole kummoisetkaan ja lapsi on ihan tavallisen taaperon näköinen
Rumia lapsia ei oo olemassa, joten ei kyseinen lapsikaan ruma oo. Ihan ok.
Kauhean korkea otsa.
Silmät,nenä ja suu yhdessä pienessä tilassa.
Mulle tulee oikeasti vesipää mieleen.
Söpö ehkä mutta kauneus kaukana.