Mistä asioista muistat Pia-Noora Kaupin?
Kommentit (40)
"Yhteiskunnan kuuluu turvata minimi, mutta ei sellaista elämää, jossa viihtyy ja nauttii ja pystyy puhumaan kännykkään ja käymään elokuvissa."
Minkä IHMEEN takia yhteiskunnan pitäisi kustantaa leffareissut? Kertokaas!
samaa mieltä. Minä en aio maksaa kenenkään leffalippuja tai kännykkälaskuja. Jos ei äly ja ahkeruus riitä niin se on voi voi. Ei tipu sympatiaa, ei sitten yhtään. Roskaväki muhikoot slummeissaan.
"Yhteiskunnan kuuluu turvata minimi, mutta ei sellaista elämää, jossa viihtyy ja nauttii ja pystyy puhumaan kännykkään ja käymään elokuvissa."
Minkä IHMEEN takia yhteiskunnan pitäisi kustantaa leffareissut? Kertokaas!
samaa mieltä. Minä en aio maksaa kenenkään leffalippuja tai kännykkälaskuja. Jos ei äly ja ahkeruus riitä niin se on voi voi. Ei tipu sympatiaa, ei sitten yhtään. Roskaväki muhikoot slummeissaan.
Ei ihme jos löytyy joku päivä ruumiina.
taidat olla tuota roskaväkeä? Onneksi sosiaalietuuksia on pienennetty jatkuvasti -elämänne kurjistuu koko ajan ja minua se suuresti huvittaa!
M36
Sossurahoista voi säästää rahaa taksiin espooseen ampumaan koko Kaupin perheen.
ja kypsymättömyydestään.
Puistattava tapaus koko ihminen - josko elämä opettaisi tällekin hieman nöyryyttä?
Vinkki: ne asuu Vantaalla (ihme kyllä)
Kun soitin hänelle pre-paid liittymästä ja IMEI-puhtaasta puhelimesta.
M36
toppahaalarin talveksi? Oulussa voi tulla viileää.
Vinkki: ne asuu Vantaalla (ihme kyllä)
Kun soitin hänelle pre-paid liittymästä ja IMEI-puhtaasta puhelimesta. M36
Piitu juoksi alasti keskellä stadia :oD
Mulla on sekin osoite tiedossa. Sopiiko että soitan sulle nyt? 050-3438404 ;) Vastaatko?
M36
Voisin käydä sen sieltä nappaamassa.
Mulla on sekin osoite tiedossa. Sopiiko että soitan sulle nyt? 050-3438404 ;) Vastaatko? M36
Voisin käydä sen sieltä nappaamassa.
Mulla on sekin osoite tiedossa. Sopiiko että soitan sulle nyt? 050-3438404 ;) Vastaatko? M36
Supokaan ei kaikkeen pysty.
Muuta ei ole jäänyt mieleen. Vanhin lapsensa taitaa olla mun esikoisen ikäinen ja muistan aikoinani säälineeni häntä kun joutui (?) palaamaan töihin kun lapsi oli vielä tosi pieni. Ja aika pian taisi syntyä toinenkin lapsi?
2 lastamme oli juuri aloittanet päivähoidon, samoin Piitun lapsi. En nyt muista miten lastemme iät menevät, mutta omani olivat silloin 4 v ja 2 v ja vanhemmalla oli hankalaa toi hoidon aloitus!
Hän sanoi jossain haastattelussa, että välillä on itku kurkussa kun "huonona aamuna" lasta jättää sinne hoitoon ja hän silloin yrittää koota ajatuksensa miettimällä että samalla hetkellä tuhannet ja tuhannet työtä tekevät naiset elävät tässä samassa tilanteessa, hän ei ole tunteensa kanssa yksin.
Musta se oli hämmentävän pehmeä lausahdus muuten tosi kovia arvoja ajavan Piitun suuhun. Olen soveltanut hänen ajatustaan usein.
kun täällä SDP:stä jaksat taas jauhaa.
M36
se Pia-Noora, joka olisi jakanut teoreettisen miljoonaperinnön kahden veljeksen kesken siten, että rikkaampi saisi valtaosan ja köyhä, työtön "pummi" saisi vain sen verran, että olisi mahdollisuus päästä jaloilleen, mutta ei liian helpolla mitään.
se Pia-Noora, joka olisi jakanut teoreettisen miljoonaperinnön kahden veljeksen kesken siten, että rikkaampi saisi valtaosan ja köyhä, työtön "pummi" saisi vain sen verran, että olisi mahdollisuus päästä jaloilleen, mutta ei liian helpolla mitään.
Miljoonasta 900 000 rikkaalle ja 100 000 köyhälle. Sanoi NYT-liitteen haastattelussa.
tuohan on tälle tasapäistetylle demarikansalle ihan kauheaa. "Kun kaikille pitää saada yhtä paljon!"
taidat olla tuota roskaväkeä? Onneksi sosiaalietuuksia on pienennetty jatkuvasti -elämänne kurjistuu koko ajan ja minua se suuresti huvittaa!