Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatut. Mitä teette, jos joku mies tulee juttusillenne?

Vierailija
10.09.2010 |

Mulle kävi siis niin, että olin piiiitkästä aikaa viihteellä ja eräs mies alkoi sitten jutella kanssani. Juttu oli ihan asiallista, ei mitään vihjailuja tms. Illan päättyessä en antanut numeroani, mutta pari päivää myöhemmin sain tältä mieheltä tekstarin.

Jokunen viesti vaihdettiin. Sitten alkoi tuntua, ettei mies varmasti ihan puhtaasti kaverimielessä naiselle viestittele, joten laitoin hänelle vielä viestin, että olen varattu ja että se on ehkä syytä kertoa tässä kohtaa.

Sen jälkeen en ole hänestä kuullut mitään. Ei se sinänsä ole kamalaa. Tosin ikävää, jos loukkasin häntä jotenkin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juteltiin ehkä n. 20 minuuttia ja ollaan suht nuoria (kuitenkin lähempänä 3- kuin 2-kymmentä), niin siinäkään mielessä ei perhe tullut puheeksi. Puheet koskivat lähinnä miestä :) En paljon jutellut itsestäni...

ap

Vierailija
22/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo timantit vasemmassa nimettömässä kerro asian ihan muutenkin, sitä tarvitse sen kummemmin tuoda esiin.

Olemme tuttavapiirissäni huomanneet useita kertoja että miehet eivät sormuksia huomaa. Eivät vaikka sitä kättä tungettaisiin tarkoituksella nenän eteen. Eivätkä ainakaan "automaattisesti" tuollaiseen asiaan kiinnitä huomiota.

Sitä paitsi eiväthän ne sormukset estä seuran hakua mitenkään. Pettämistäkin tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homon painua vittuun ennen kuin alkaa sattua.

Vierailija
24/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan kullinkiusaamiseksi. On se helvetti, kun menee koko ilta vituksi varatun kanssa joka juttelee mukavia muttei anna pillua. Se vapaailta jonka sain kerrankin! Ja edessä on pitkä raskas viikko.

Olisitteko rehellisiä meille miehille ja kertoisitte suoraan että teillä on jo mies ja ette anna. Vituttaa kun menee koko ilta pieleen.

Kuvitteletteko että käyn viettämässä iltaa vain keskustelun ja juoman takia?

Jos tahdon juoda niin se käy kyllä sohvalla televisionkin äärellä.

Perkele. Minulla on käynyt monesti näitä iltoja, jolloin vastapuoli on vain tahtonut jutella "mukavia".

T: LeskiSeppo

on viihteellä (ei, en ole kihloissa tai naimisissa, jolloin minulla olisi nimettömässäni viesti varattu-statuksesta). Jos mies on asiallinen, olen minäkin asiallinen. Aina voi mielenkiintoisten ja mukavien, asiallisesti lähestyvien ihmisten kanssa jutella ja tehdä tuttavuutta. Teen kuitenkin sopivassa raossa jo hyvin pian selväksi, että olen varattu ja perheellinen. Näin ei miehelläkään mene "aikaa hukkaan" mikäli hän on seuranhakumielessä liikkeellä.

Jos taas mies lähestyy mentaliteetilla "sullon hyvät tissit ja saaks niitä kouria" en näe mitään syytä olla asiallinen itsekään ja voin käyttäytyä hyvinkin koppavasti ja ilkeästi.

Minusta on kyllä vähän outoa, jos ap on jutellut miehen kanssa koko illan ilman, että missään vaiheessa tulee esille, että olet varattu. Kyllähän sitä melkein aina - tilanteessa kuin tilanteessa - uuteen ihmiseen tutustuessa tulee nimenomaan ensimmäisenä vaihdettua "Mitä sä teet työksesi?" ja "Onko sulla perhettä" -tyyppiset tiedot itsestä. Väkisin tulee mieleen, että ap on nimenomaan hakenut sitä "sinkun" huomiota mieheltä.

Vierailija
25/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa ajatusta tai halua seurustella tms. Silloin juttelen iloisesti takaisin, ihan niin kuin kenelle tahansa ikään tai sukupuoleen katsomatta.

Jos alkaa vaikuttaa siltä, että jutustelulla on joku takaa-ajatus, kerron selkeästi, että olen onnellisesti naimisissa. En anna eleilläni tai sanoillani toisen ymmärtää olevani kiinnostunut, jos kerran en ole.

musta ois itsestänikin aika hassua, jos joku mies, jolle alkaisin vaikkapa bussissa, kuntosalilla, leikkipuistossa tai vaikkapa siellä baarissa jutella niitä näitä, ilmoittaisi heti kärkeen olevansa varattu. Musta on vaan mukava keskustella erilaisten ihmisten kanssa siellä, missä milloinkin satun liikkumaan, ja mä oletan, että monet muutkin ihmiset ottavat kontaktia vieraisiin ihmisiin ihan samalla motiivilla.

Mä olen kyllä huomannut, että sormukset vasemmassa nimettömässä karkottavat pääsääntöisesti vonkausmielessä lähestyvät miehet. Eivät toki aina, joitain varattu nainen tuntuu kiinnostavan vielä enempi kuin sinkku.

Vierailija
26/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei sormukset kiinnotsa. Olen kiinnostunut seksistä. Olisi kohteliasta mainita heti miehestä mikäli sellainen on ( mikäli ei ajatellut pettää) Minä saan parhaina iltoina peräti 3 eri naiselta pillua, mutta jos tuollainen pihtari joka ei kerro miehestään eikä tule antamaan mitään vaan juttelee mukavia, jää illan saldo nollaan.

Sitten vituttaa. On pitkä viikko edessä. Työ ette tiiä.

takaa ajatusta tai halua seurustella tms. Silloin juttelen iloisesti takaisin, ihan niin kuin kenelle tahansa ikään tai sukupuoleen katsomatta.

Jos alkaa vaikuttaa siltä, että jutustelulla on joku takaa-ajatus, kerron selkeästi, että olen onnellisesti naimisissa. En anna eleilläni tai sanoillani toisen ymmärtää olevani kiinnostunut, jos kerran en ole.

musta ois itsestänikin aika hassua, jos joku mies, jolle alkaisin vaikkapa bussissa, kuntosalilla, leikkipuistossa tai vaikkapa siellä baarissa jutella niitä näitä, ilmoittaisi heti kärkeen olevansa varattu. Musta on vaan mukava keskustella erilaisten ihmisten kanssa siellä, missä milloinkin satun liikkumaan, ja mä oletan, että monet muutkin ihmiset ottavat kontaktia vieraisiin ihmisiin ihan samalla motiivilla.

Mä olen kyllä huomannut, että sormukset vasemmassa nimettömässä karkottavat pääsääntöisesti vonkausmielessä lähestyvät miehet. Eivät toki aina, joitain varattu nainen tuntuu kiinnostavan vielä enempi kuin sinkku.

Vierailija
27/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei sormukset kiinnotsa. Olen kiinnostunut seksistä. Olisi kohteliasta mainita heti miehestä mikäli sellainen on ( mikäli ei ajatellut pettää) Minä saan parhaina iltoina peräti 3 eri naiselta pillua, mutta jos tuollainen pihtari joka ei kerro miehestään eikä tule antamaan mitään vaan juttelee mukavia, jää illan saldo nollaan.

Sitten vituttaa. On pitkä viikko edessä. Työ ette tiiä.

kun kerran baari-iltasi tarkoitus on sulle itsellesi niin kirkas ja selkeä, niin kaikki ongelmasi ratkeavat sillä, että avaat itse keskustelun naisen kanssa kysymällä siltä, että "saako sulta pillua?". Ei kysyvä tieltä eksy.

Vierailija
28/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- antaesitko sie miulle pilluva?

Siis ei noin. Vaikka sehän se minulla on mielessä, kun keskustelen maailmanpolitiikasta. Naisen tehtävänä on antaa vinkkejä. On turhauttavaa nähdä koko illan vaiva ja esittää neropattia, tehdä vaikutus toiseen.

Se sormus ei ole ongelma, on huomattu. Sormuksen omistavat eivät ole ronkeleita. Siis ihan vinkiksi. Mainitkaa se miehenne edes kerran tai pari niin kaltaiseni körmyt saavat syyn hiljaiselle hetkelle ja hakea "lisää juotavaa" sitten eksyä toiseen pöytään.

Näin se menee neidot. Ei sen vaikeampaa. Seppo kyllä tuntee merkit.

T: Läskiseppo

Vierailija
29/29 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai toisaalta sokeahan sitä on, jos ei sormuksia sormessa näe...

En siis juttelisi koko iltaa jonkun vieraan miehen kanssa ja jättisi kertomatta, että olen varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan