Huhuu Marrasmurut 2010!
En enää muista, kuka meidän ryhmän toukokuussa perusti ja sitä nykyään hallinnoi. Mutta siis, olin kyllä aikalailla yllättynyt, kun juuri äsken meinasin mennä kuulumisia lukemaan, niin ryhmä olikin tiedoistani kadonnut ja kun klikkasin painiketta "Hae ryhmän jäseneksi" tuli ilmoitus, että "Käyttäjätunnuksesi on bannattu ryhmästä Marrasmurut 2010"! Mistäs moinen...?!? Aikoihin en oo ehtinyt itse mitään kirjoittaa, mutta välillä aina päässyt kyllä muiden kuulumisia lukemaan. Onko käytäntö siis se, että jos ei kirjoittele, pullautetaan ulos porukasta...? Ihan mielelläni olisin kyllä ryhmään edelleen kuulunut... : (
Kommentit (6)
No näin ajattelinkin käyneen, että jonkinlaista syyssiivousta on urakoitu... Ongelma on vaan siinä, että ilmeisesti kun on kerran pullautettu porukasta pois, ei mulla ole edes mahdollisuutta enää hakea ryhmän jäseneksi. Kun yritän sen tehdä, tulee vaan se teksti "käyttäjätunnuksesi on bannattu ryhmästä Marrasmurut 2010", eikä mitään muuta vaihtoehtoa... : (
Jos Nani76 tai joku muu ryhmäläinen vaan viitsii, voisi laittaa siellä ryhmässä tietoa pinon aloittajalle, josko hän pystyisi jotenkin aktivoimaan tunnukseni takaisin ryhmään...?
Kiitos ja hyvää yötä : )
T. jännityksellä nukkumaan menevä Kian, joka pelkää että eilisyönä tapahtunut järkyttävä pohjekramppi uusii tänä yönä... : (((
Kävin tuolla ryhmän pinossa ja huomasin, että mulla oli itellääki oikeudet hallita ryhmää (en tosin oikein näitä hommia osaa) mutta joka tapauksessa poistin sulta bannauksen joten ei muuta ku takasi höpisemään!
otatteko lisää mukaan joukkoonne marraskuisiin?
Ja miten sinne pääsee?
mäkin haluaisin mukaan ryhmään, 29.11 ois laskettu aika :) Mutta en tiedä mistä koko ryhmä löytyy :D
Olet erittäin tervetullut ryhmään mukaan :).
Löydät meidät kun klikkaat vas. puolella listassa kohtaa RYHMÄT ja etsit sieltä Marrasmurut 2010. Valitset sen ja haet jäsenyyttä.... :)
-Adelaide
Jossain vaiheessa pinon aloittaja "siivosi" Murusten pinoa ja sieltä on voinut kadota muutama käyttis, harmin paikka, jos näin on käynyt. Mutta laittele vaan uudelleen pyyntöä sieltä tulemaan, niin pääset takasin jutustelemaan.
nani ja yks marrasmurunen