Täällä ollaan ihanan pihalla muodista :) Olen huomannut sen, kun
olen tätä palstaa jonkun aikaa lueskellut. Eikä sinä mitään pahaa, vaikka ollaankin pihalla, mutta sitten esitetään se oma vanhentunut tyyli ainoana oikeana vaihtoehtona. Varmaan 90% palstailijoista vihaa esim. jotain pillifarkkuja ja haaremihousuja eikä pysty hyväksymään, että ne näyttäisivät hyvältä kenelläkään. Ja kaikki vähänkin erikoinen nostaa inhonväristykset. Ei, kun baariin pitää laittaa trikootoppi ja bootcut-farkut. Hiekkalaatikolle pitää laittaa ulkoilupuku. Lapselle Reimatec. Juhliin tylsän mekon kaveriksi hartiahuivi, sukkikset ja korkkarit. Ja sit ollaan kaikki samiksii.
Kommentit (115)
niin tietävät myös sen että sieltä muodista ei tartte kerätä niitä kaikkia in-juttuja itselleen vaan voi ihan hyvin käyttää bootcut-farkkuja jos ne omalle kropalle tai makuun on ne parhaat. Tosi typerään edes ajatella että jos haaremihousut on just tällä hetkellä muotia, niin jokaisen pitäisi niitä sitten just käyttää vaikka senkin uhalla että ei niistä pitäsi ja tuntisi olonsa epämukaviksi niissä. Vaatteita pitää osata myös kantaa ja se tarkoittaa tälläiselle tavalliselle pulliaiselle sitä että niissä myös viihtyy.
Mua alkaa jo naurattaa...
Oletteko tyhmiä vai ettekö edes halua ymmärtää?
koska ne pillit näyttää tosi rumilta mun päällä. Viis muodista, kyllä hyvin istuvat vaatteet on aina parempi vaihtoehto, kuin huonosti istuvat.
Eikös se ole aivan valtavan muodikasta, että sulla on oma tyyli?
Vain kuolleet kalat ui virran mukana
http://bubbleroom.fi/naiset/shortsit/stretch-shorts-white
...tai mun piirit sit on vaan niin juntit suhun shortsi vänkääjään verrattuna, että oloni oli ihan juhlallinen :)
<a href="http://bubbleroom.fi/naiset/shortsit/stretch-shorts-white" alt="http://bubbleroom.fi/naiset/shortsit/stretch-shorts-white">http://bubbleroom.fi/naiset/shortsit/stretch-shorts-white</a> ...tai mun piirit sit on vaan niin juntit suhun shortsi vänkääjään verrattuna, että oloni oli ihan juhlallinen :)
Tosi typerään edes ajatella että jos haaremihousut on just tällä hetkellä muotia, niin jokaisen pitäisi niitä sitten just käyttää vaikka senkin uhalla että ei niistä pitäsi ja tuntisi olonsa epämukaviksi niissä.
heidän vartalonsa on se mikä sitä remonttia monesti kaipaisi. Panostavat vaatteisiin ja tyyliin sekä meikkiin enemmän vaikka saisivat itsestään aidosti kauniin laihduttamalla.
Onhan se luonnollista että ulkonaköä korjataan ostelemalla kalliita vaatteita.
Minä olen köyhä opiskelija mutta vartaloni puolesta olen kaunein tai no ainakin kaunein nainen 200 kilometrin säteellä.
Vaatteisiin ei minulla ole varaa.
Ohnhan se reilua että rahalla saa itsensä melkein kauniiksi. Todellisuus on kuitenkin toinen kun riisutaan ne hepenet ja seistään peilin edessä alasti.
On toki harvoja vartaloltaan kauniita jotka panostavat myös muotiin, he ovat usein teini-ikäisiä joiden vanhemmat antavat vaaterahaa. Usein se elopaino kertyy samalla, kun on varaa ostella vaatteita niin syödään myös "vähän liian hyvin".
Se sama minullakin on edessä olen hyvin perso herkuille kuten jokainen nainen.
mikä ketjun aloitus. Ap lähestyy kuviteltua kohderyhmää niputtamalla kaikki johonkin yhteen ryhmään, joka "luulee olevansa muodin huipulla vaikka ei ole". :) Huikea aloitus!
Mitä tähän aiheeseen tulee, sanonpa vaan, että trendien seuraaminen ei paljoa vaadi. Paljon vaativampaa on se, että osaa yhdistellä (jos haluaa) vallitsevista trendeistä klassisesti kauniita yhdistelmiä, jotka sopivat niitä vaatteita kantavan ihmisen päälle. Kaikkein kammottavin ilmestys on yleensä se, jolla on päällä viimeisen trendin mukaiset kamppeet, mutta ei mitään käsitystä niiden suhteista toisiinsa saati omaan kroppaan ja kasvoihin.
en ole :)todellakaan
Oletko koskaan nähnyt juhlashortseja?
Coco Chanel
Eli kaikki mikä on muodikasta, ei ole tyylikästä.
mukainen pukeutuminen on eri asia kuin tyylikäs pukeutuminen. Ei ole tarkoitus, että kaikki pistävät päälleen täsmälleen samat vaatteet täsmälleen samoihin aikoihin. Jos vaikka vihreä väri on muodissa, niin sitten käyttää sitä esim. paidassa, eikä niin, että laittaa vihreät sukat, vihreät kengät, vihreät housut ja vihreän takin.
Sori vaan, ne on mun mielestä kammottavia.
täältä oppii uutta ja saa pontta omaan pukeutumiseen.
Itselläni on keltaiset samettihousut ja purple pikkutakki vihreällä kauluspaidalla ja cocotchannellin pikkuhattu samaan väriin kuin pikkutakki.
Jalassa keltaiset krocksit.
T: 11cm mies
pillifarkut noudattelevat naisen säären muotoja. Miksi se olisi rumaa, jos naisella kerran on kauniit sääret? Miksi pitää olla se lepattava ylimääräinen kangas lahkeissa? ap
Jos on pillifarkun kestävät sääret niin mikä jottei. Mutta esim. meikäläisen paksut reidet ja kokonaisuutena lyhyet sääret eivät todella ole edukseen pillihousuissa. Ja tuskin haaremihousuissa, minihameessa saati shortseissa! Joten on tyydyttävä siihen, mikä näyttää suht asialliselta ja se taitaa olla se bootcut. Ja huom, en ole lihava, mutta koivet on mitä on.
luoja mitä vaahtopäitä tänne kirjoittaa.
ne muotisuunnittelijat suunnittelee vaatteensa väh. 175 cm pitkille, korkeintaan 55- kiloa painaville parikymppisille naisille, jotka näyttävät hyvältä vaikka jätesäkissä, niin kyllä kolmekymppisen ylipainoisen kotiäidin ja muiden normaalien ihmisten on syytäkin katsoa, pukevatko päälleen täsmälleen samat vetimet mitkä on jossain kuvastoissa ja julkkiksilla ja malleilla päällä..esim. juuri nämä haaremihousut. Iltasanomissa- tai lehdessä on viikonloppuisin se osio, "Tältä meille myydään ja tältä se näyttää", ja siitäkin käy selväksi, että ihan kaikkea niiltä catwalkeilta ei kannata pukea päälleen.
Mua alkaa jo naurattaa...