Täällä ollaan ihanan pihalla muodista :) Olen huomannut sen, kun
olen tätä palstaa jonkun aikaa lueskellut. Eikä sinä mitään pahaa, vaikka ollaankin pihalla, mutta sitten esitetään se oma vanhentunut tyyli ainoana oikeana vaihtoehtona. Varmaan 90% palstailijoista vihaa esim. jotain pillifarkkuja ja haaremihousuja eikä pysty hyväksymään, että ne näyttäisivät hyvältä kenelläkään. Ja kaikki vähänkin erikoinen nostaa inhonväristykset. Ei, kun baariin pitää laittaa trikootoppi ja bootcut-farkut. Hiekkalaatikolle pitää laittaa ulkoilupuku. Lapselle Reimatec. Juhliin tylsän mekon kaveriksi hartiahuivi, sukkikset ja korkkarit. Ja sit ollaan kaikki samiksii.
Kommentit (115)
onko pillifarkut vielä muotia vai ei? vastaatkos, voinko laittaa enää pillejä jalkaani...
huutelevat, että pillifarkut ovat niin out. Ihan kuin te tietäisitte muodista yhtään mitään :D Järjetöntä sanoa edes, että pillifarkut yleensäkin ovat out. Matalavyötäröiset, kulutetut ja revityt pillifarkut ovat ehkä out, mutta korkeavyötäröiset tasaväriset ovat nyt hyvinkin in. ap
so last season
mainitsemasi pillifarkut on oikeastikin 99% naisista päällä ihan hirveän rumat.
"Edes" täällä(kin) niin ihannoitu laihuus ei asiassa pelasta koska jalat näyttää silloin tyttölapsen rimppakintuilta ja kanankoivilta tikkuuden lisäksi.
Haaremihousutkin on aika pahat, mutta onneksi onkin sen verran Naisellista itsetuntoa-ja varmuutta ettei tarvitse joka "muotioikun" perässä orjallisesti juosta.
Yksilöllisyys ja omaan kroppaan ym sopiva tyyli, se se vasta onkin muodikasta ja ennenkaikkea kauniin näköistä.
jossa suurin osa naisista oli pukeutunut hillittyyn mekkoon, osa enemmän tai vähemmän tyylikkäästi. Sitten oli eräs nainen, jolla oli korkeavyötäröiset SHORTSIT, silkkipaita ja hillittömät korkeat kiilakorkokengät. Oli muuten tyrmäävän kaunis näky ja selkeästi juhlien tyylikkäin nainen, mutta av-mammat olisivat luultavasti oksentaneet tälle asukokonaisuudelle. Älkää ajatelko aina niin laumasieluisesti. ap
Olen oikesti ihan pihalla muodista, vaatekaappi pursuaa vanhoja vaatteita...
Haluaisin kerrankin olla muodikas :)
ap:lla on tarjota jotain pöyristyttävän uutta ja ihmeellistä, mutta ei sitten ollutkaan kuin pelkkiä pillifarkkuja ja haaremihousuja vain.
pillifarkut noudattelevat naisen säären muotoja. Miksi se olisi rumaa, jos naisella kerran on kauniit sääret? Miksi pitää olla se lepattava ylimääräinen kangas lahkeissa? ap
Pääasia että itse viihtyy :)
siitä, että väittää tietävänsä mikä on muotia, vaikkei se olisikaan.
Uusi pätemisen resepti a'la av. Päätän että jokin ihmisryhmä toimii jollain tavalla. Hmm, vaikka että kaikki av-mammat rakastavat koirankakka. Sitten onnittelen itseäni siitä että ymmärrän ainoana palstalla olla rakastamatta koirankakkaa. Ja päiväni on pelastettu.
huutelevat, että pillifarkut ovat niin out. Ihan kuin te tietäisitte muodista yhtään mitään :D korkeavyötäröiset tasaväriset ovat nyt hyvinkin in. ap
Ja varmaan jollain pienellä paikkakunnalla.
minulla oli siskoni yo-juhlat kesällä ja eipä ollut kukkamekkoa tms, ei pillihousuja eikä haaremihousuja päällä. Ja kenkien korkokin oli 10sm ;D
-14-
ps, lienee itsekin olet "mamma"..
Pääasia että itse viihtyy :)
siitä, että väittää tietävänsä mikä on muotia, vaikkei se olisikaan.
Minä en ainakaan seuraa joten en voi sanoa mitään, mutta mistä sitä tietää vaikka se on ap joka on auttamattomasti myöhässä?
Jos ihan oikeasti pukeutuu samoihin vaatteisiin mitä 90-luvulla niin se on jo lähes epäkunnioittavaa muita kohtaan esim töissä. Ei anna hyvää kuvaa itsestään. Sen verran pitää aikaansa seurata.
<a href="http://www.filippa-k.com/f10/woman" alt="http://www.filippa-k.com/f10/woman">http://www.filippa-k.com/f10/woman</a>
ap
Kamalan näköisiä :) Ja ei varmastikaan sovi edes suurimmalle osalle naisista. Harva jotka näyttää hyvältä.
Bootleg-malliset ei yleensä lerpata eikä varsinkaan "straight"-malliset.
Ja esim Levi´s 501 käyttäjäkunta on varsin laaja ja vankkumaton ja ne klassikkofarkut eivät ole pilliä nähneetkään.
Laumasieluisuutta on minusta se, että naiset kotkottavat sen Elle-lehden "high fashionin" perään kuola valuen ja mikään muu vaate ei ole mitään, ei varsinkaan muodikasta saati tyylikästä tai kaunista ja kivan näköistä.
Muodinluojat ovat Luojia heille, laumassa vain perään ja heidän "ohjeistuksensa" mukaan.
Itsellänikin on kauniit sääretm jopa ms säärikilpailun voittaneet ;) mutta en silti pillejä suosi, ne ei vaan näytä hyvältä enkä osta niitä edes 3-luokkalaiselleni pojalleni vaikka suurella osaa poikalapsista onkin nykyisin ihan karmean näköisiä pillifarkkuja.
-14-
so last season