Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kyllästynyt tiettyihin naisiin työpaikoilla!!!!!!!!!!!!

Vierailija
10.09.2010 |

Miks ihmeessä naiset on aina paskanpuhujia! joka paikassa missä oon työskennelly harjoitetaan tällaista toimintaa. Mikä siinä on! Onko se jotai huonoa itsetuntoa, epävarmuutta, oman elämän puutostauti. Juu ihmiset tekevät virheitä, myös ne paskanpuhujat. Vähän lojaalisuutta ihmisiä kohtaan ja suvaitsevaisuutta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa sellaisesta, että mennään vessaan(!) puhumaan puhelimessa pahaa siitä sermin toisella puolella istuvasta. Terveisiä vaan entiselle "huippupätevälle" ja "puolueettomalle" pomolle...

Vierailija
2/2 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa itsetuntoa ja hyväksynnän hakua. Ja kun ei omat kyvyt riitä saamaan kiitosta koskaan mistään niin haetaan sitä paheksumalla yhdessä toisia.

Samaahan täälläkin näkee. Ilmeisesti tulee itselle parempi mieli kun haukkuu jonkun tapaa elää ja olla, kokien olevansa jollain lailla parempi.

Tosin olen ollut miesvaltaisellakin alalla ja todennut että myös heistä löytyy vähintäänkin yhtä pahoja juoruilijoita kuin naisistakin. Kyseiset tyypit ovat reppanoita. Elämän hännystelijöitä.

Sen sijaan että kuluttaisit elämääsi vihaamalla heitä. Jätä heidät omaan arvoonsa. Näin minä tein ja olo helpottui huomattavasti. Siihen kun ei voi vaikuttaa itse, muuta kuin olemalla suoraselkäinen, fiksu ja mukava kaikille tasapuolisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän