Kun kohtasit miehesi 1990-luvulla
Kommentit (52)
muna toisessa lahkeessa..muuta en muistakkaan.
Muistan et ne salihousut oli mun mielestä tosi trendikkäät :D, oli vuosi -91.
Päällänsä oli farkut ja aivan karsee silkkipaita, jossa oli äklöt kuviot. Kauan se kesti, mutta sain jossain vaiheessa käännytettyä tuosta tyylistä.
muna toisessa lahkeessa..muuta en muistakkaan.
vuonna 2005. Muna oli vasemmassa.
Farkut, paita ja takki?? Ei voineet kovin rumat olla, kun on saanut jäädä ;)
koulunsa 90-luvun lopulla aloittanut lähtee opiskelijabileisiin ja pitäisi pukeutua 90-luvun vaatteisiin. Itse muisti että nappiverskoissa kulki koulussa, niitä ei enää löytynyt.
Minä en muistanut muuta kuin nuo kauheat salihousut, niitäkään ei enää mistään suvulta löytynyt.
Mutta onneksi joku muisti Kurt Cobainin ja papalta löytyi vanha flanellipaita, risat festarifarkut ja tennarit kuulemma kelpaavat.
Kiitos näistä ihanista muistoista, kummasti sitä maku pukeutumisen suhteen jalostuu vuosien varrella?;)
kauluspaita ja solmio.
Ne oli jotkut vähän virallisemmat pikkujoulut :)
Kivaa oli ja mies ihana namu =D
Mustat "maastohousut" ja Bad Religionin t-paita :D Kenkinä silloin muodissa olleet mustat maiharit.
Ja vaikka kuulostaa joltain natsilta, niin ei sitä todellakaan ollut.
tapasimme opiskelijajärjestön luontoretkellä.
tummansininen kansitakki sekä "purkkarit"...
siniset levikset ja punainen lippis.
Saunailta oli ja siitä alkoi tapailu syvemmin.
vaatetusta, jotain tuollaistahan se oli kaikilla.
Se alkoi kiinnostaa kuinka monella on ne vaatteet (tai jotkut vastaavat) vielä tallella?? Mun miehellä ainakin yli 10v vaatteita kaapissaan :)
Likaiset risat farkut, ruma kulahtanut T-paita ja ikivanhat lenkkarit. En tosiaan ihastunut vaatemakuun...
Farkut ja kauluspaita
Pikkukengät ja valkoiset tennissukat.
Onneksi en nähnyt niitä sukkia silloin:)
oli valkoiset farkut, t-paita ja ihana silkkipusakka (Vaatehuoneelta), purjehduskengät.
Se alkoi kiinnostaa kuinka monella on ne vaatteet (tai jotkut vastaavat) vielä tallella?? Mun miehellä ainakin yli 10v vaatteita kaapissaan :)
Mieheni käyttää nykyään paljon tiukemmin istuvia vaatteita kuin silloin. Siksi siis ne löysät farkut on heitetty pois. Samaa t-paitaa ei enää löydy, mutta silkkipusakka saattaa jostain anoppilan kätköistä löytyäkin.
Joitain muita 15 v vanhoja vaatteita voi hyvinkin vielä olla meillä. Ainakin miehen silloin usein käyttämä kansitakki on mökillä.
t. 3
puna-valkoruudullinen kauluspaita, vaaleat farkut ja sellainen ruma isosolkinen vyö. En pitänyt kyseisetä vyöstä silloinkaan. Kenkiä en muista, kai ne jotkut purkkarityyppiset oli tai sitten jotkut talvikengät, oli joulukuu.
purjehduskengät, farkkutakki ja valkoinen t-paita :)