Kun kohtasit miehesi 1990-luvulla
Kommentit (52)
Samoja vaatteita kuin 80-luvulla ja nyt 2000-luvullakin.
Farkut, T-paita, lenkkarit.
tai edes samanlaisia O_O
Mun miehellä oli 501:t, ja joku vaalea paita. Jalassa jotkut kävelykengät varmaan.
Laitanpa vielä kyselyn mitä itsellänne on ollut päällä tuolloin :D
yliopiston college-housut ja huopatossu-sisätossut. Siis tämä oli kotiasu opiskelijakämpässä. Normaalivarustus silloin (ja edelleen) farkut ja ruutupaita.
Ja hetken kuluttua lähdimme yhdessä ulos, minä vaaleanpunaisessa sadeasussa ja hän vettäpitävässä takissa, molemmilla oli kumisaappaat. Siitä on ensi sunnuntaina 20 vuotta.
Samoja vaatteita kuin 80-luvulla ja nyt 2000-luvullakin. Farkut, T-paita, lenkkarit.
tai edes samanlaisia O_O Mun miehellä oli 501:t, ja joku vaalea paita. Jalassa jotkut kävelykengät varmaan. Laitanpa vielä kyselyn mitä itsellänne on ollut päällä tuolloin :D
Itselläni ainakin on yli 20v ikäisiä collegepuseroja, ihan käyttökelpoisia.
ruskeat, teräväkärkiset nilkkakorkuiset nahkakengät - nämä seurasi mukana PITKÄÄN
läiskikkääksi kivipestyt farkut
-ei ole näkynyt yli 15 vuoteen
ruskea nahkatakki
-tää on varmaan varastossa edelleen, pitäisköhän kaivaa esiin
joku kirjava kauluspaita
v 1990
Farkut ja luonnonvalkoinen palmikkoneule :).
paidasta en muista. Nahkatakki oli olevinaan niin hieno, nyt en suostuis lähteen minnekkään mieheni kanssa jos pukis sen päällensä :)
Mutta voisin kuvitella, että farkut ja flanellipaita. Tai sitten jotain muuta.
ja päällä oli:
vaaleansiniset Levis 501:set
valkoiset tennissukat
ruskeat purkkarit
avain roikkui ketjussa vyöstä taskuun tms.
musta pikee t-paita oli päällä
Vuonna 98 sillä oli sinä kauniina juhannus iltana tapparan lippis, pilottitakki, flanellipaita ja farkut. Ihan hirveet vaatteet siis tän päivän mittapuulla!
todnäk jonkunnäköiset lenkkarit jalassa. Kuin?