Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen -SYKSY 2010-

Kommentit (507)

Vierailija
201/507 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee omaa napaa: olen vähän hämmentynyt!

tein sen digitestin lauantaina (koska juhlimaan olin lähdössä) ja negahan se oli. Sehän on tosi herkkä?

No, eilen aamulla, menkat edelleen hukassa tein pregCheckin -ihan haaleista haalein haamu testiajalla.

No, tänään, kp 28/23-24 tein sitten samanlaisen testin vielä, ja nyt on kuulkaa puolet vahvempi haamu siinä :O Ihan selkeä viiva. Ei tartte tihrustaa kuten eilistä viivaa, näkyy ihan selvä, värillinen viiva :O.

onkohan se nyt kuitenkin sitten tärppi käynyt???

Ei ainakaan vanhoja hormoneja enää voi olla ku digi oli nega lauantaina, ja käsittääkseni se on hyvin herkkä?

Mitään oireita ei ole :O Menkkoihin saati raskauteen.... muuta kuin noiden menkkojen puuttuminen...

Vierailija
202/507 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sen diginkin nyt vielä uudelleen, ja RASKAANA siinä lukee! :O

Nyt sit katsotaan kuinka pitkälle tälläkertaa mennään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/507 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ihana lämmin läikähdys kävi vatsanpohjassa kun luin sun viestin!! Ihan ku itsekkin olis testannu plussan positivisessa mielessä;) Voi ei, ihanaa, toivottavast kaikki menee hyvin!! Monta viikkoa sull aolikaan km? Tuliko yhtiäkään kuukautisia väliin?

Mulla näytti tänään päivällä r-testi negaa 10 päivää keskenmenosta ja mietin et voisko siihen luottaa ja alkaa miettiä jo sitä et koskahan olis ovis jos se tulee...???

Vierailija
204/507 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin. Ihanaa lukea täältä välillä positiivisiakin uutisia, itsellä kun alkaa toivo mennä koko vauva-ajatukseen...

Vierailija
205/507 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Mirabel! Ja toivotaan, että nyt menee sitten niin pitkäksi tää raskaus, että lopputuloksena sylissä kollöttelee onnellinen pikku vauva! Saatiinhan tännekin vähän nyt toivoa näistä niin kaivatuista plussista! Ja samaa vikaa itsessä, ekaan testiin en luota... Kaapissa niitä onkin odottamassa ihan hermoromahduksen välttämiseksi kymmenkunta! ;) Jos vielä joskus onnistuu raskautumaan, niin testejä kyllä varmasti kuluu useampi, ennen kuin luottaa testeihin...

Onko kukaan tehny ovistestejä? No itse niitä nyt ekaa kertaa testailen ja kokemusta hurjat kahden testin verran... Hämmästyin vaan, kun eilen testikohtaan tuli hyvin haalea viiva ja tänään sitä ei siihen tullut lainkaan (ehkä jos mielikuvitusta oikein käytti, niin tosi tosi haalee) Aloitin siis testauksen tosi ajoissa, eli oviksen pitäs olla parin kolmen tai neljän päivän päästä. Onko siis normaalia, että se viiva haalistu tässä välissä pois? Taidan heittää roskakoppaan koko hemmetin testit. Vauva tulkoon jos on tullakseen... Ja ei nuo testit muutenkaan tunnu omalta jutulta...

Vierailija
206/507 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippe mä testasin aikoinani esikosta ovistestillä ja sain plussan tikkuun. Sain sillon myös plussan raskaustestiinkin, joten kyllä ne voi toimia, tosin en tiedä tosta tummuu-haalistuu akselista, mutta aikoinaan terkka sano että jos parin kolmen päivän välein heiluttelee peittoja kp10-kp18 ni mahis on sama, mut tiedä sit noita!!

Nytkin niitä on tuolla ja katotaan missä vaiheessa kokeilen. Tänään siis raskaustestissä nega, eli hormonit siis alhaalla...tiedä sit tuleeko ovista vai ei ja millon se tulee? Ei mitään hajua millon testailisi...

Anir, älä luovuta vielä vauvahaaveista!! Otetaan nyt marras-joulukuussa kunnon plussa suma ja toivotaan et uusi vuosi on kaikille onnellinen!

207/507 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirabelille ihan huimasti onnitteluja ja tää raskaus nyt sit toivottavasti menee loppuun asti ja vauva löytää tiensä kotiin asti. Olen melkein kade, kun sä raskaudut noin helposti :).

Tänne on tullut huimasti väkeä lisää sen jälkeen, kun tänne olen itse viimeksi kurkinut. Osanottoja ja pahoitteluja heille, joita menetys on kohdannut. Se ei ole helppoa. Tsemppiä uusiin yrityksiin. Sitä edelleen ihmettelen, että missä ne tän ketjun plussat oikein viipyy??? Niin niitä teille ja meille soisin.

ON: Mun tän päivän "ilouutinen" on, että saatiin aika lapsettomuuspolille. Mulla oli prolaktiinit koholla jonkun aikaa sitten, kun tk:ssa noita normitestejä tehtiin ja vähän sen jälkeen huomasin, että pientä maitovuotoa on myös havaittavissa. Kun tuommonen oire on ilmaantunut, niin lääkäri katsoi sen riittäväksi syyksi sille, ettei uutta tärppiä ole tullut km:n jälkeen ja pienen säätämisen jälkeen (palauttivat lähetteen kahteen kertaan polilta, kun ei lääkäri ollut muistanut laittaa siihen millon mitäkin tietoa) meitä siis aletaan tutkia 9.12.

Jossain vaiheessa muistaakseni parikin teistä oli käynyt ihan normitk:ssa lähetettä pyytämässä ja vastaus oli ollut, että vuosi lasketaan km:sta, joten sitä ennen ei ole mahdollisuutta lähetettä saada. Mulle lääkäri taas sanoi, kun sitä oikein varta vasten kysyin, että km:sta huolimatta vuosi lähtee käyntiin siitä, kun ehkäisy on jäänyt pois. Ihmettelen siis suunnattomasti näitä erilaisia käytäntöjä näissä asioissa.

Tsemppiä teille kaikille, mä tuun taas kurkkimaan. Jos en sitten ihan keskustelemaan asti intoudu taas jossain vaiheessa :)...

Niisku, km 4/10 rv 7

Vierailija
208/507 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma Mirabel! Paljon onnea matkaan! Varmaan oma pää vähän sekaisin, että mitä ihmettä, mutta pääasia on plussa tikussa :)

Ovulaatio, josta siis en halua raskautua, on käsillä. Pidän ajatukset tiukasti loppukuun känniriennoissa ja aivoni on viritetty "ei raskaana"-asentoon.

Katsotaan auttaisko tämä :)

Vierailija
209/507 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirabelille!!!On se uskomatonta,että jotkut plussaa ihan heti km jälkeen.Nyt sit pysyvää asukasta toivotaan.

Niiskurouvalle kanssa onnea,sille että pääsette sinne tutkimuksiin ja saatte apua!!Näin mä uskon.Hieno homma!

Ovistesteistä:mulle tuli just paketti clearbluen digejä,ja noilla tikuilla ja liuskoilla en kyllä enää ovista testaa,se on selkee homma kun toi digi näyttää kyllä taikka ei.Juuri ovistesteissä kun ne viivan vahvuudet ei merkitse mitään,ennen kuin ne on saman vahvuiset!

Mukana tullutta digiraskaustestii en kyllä enää tee,mä en enää ikinä haluu nähdä testissä raskaana,ja sitten kun tavallisilla testaa ja saakin vain hailukkaa tikkuun ja lopuksi km niin haestakkoo pjaaashat digit.

Kp 9 ja huomenna alan testaa koska mulla viime kierrossakin oli ajoissa ovis,ja kierto oli vaan 28,uskon että ne jättihelokit joita oon popsinut,on tehnyt ton,kun niiden luvattiin tasapainottavan hormooneja.

Kovasti kaikilla on mielessä vauva-asiat,on se hyvä että on kohtalotovereita tässä asiassa :D

Vierailija
210/507 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kieltämättä pää vähän pyörällä nyt. Täytyy vaan toivoa josko tämä nyt onnistuisi

samalla tuli todistetuksi, ettei kyllä raskautuminen ole ongelma täällä. 3 . raskaus toukokuun jälkeen..Voi kun tämä kestäisi!!!!

Hormoni määritys on perjantaina tuon km:n takia, niin pitää siellä mainita että hups... mä taidan olla uudestaan raskaana. (onhan tuo aika selkeä asia, koska viivat vahvistuvat...)

Nyt tarttis olla sit hiljaa tästä :/ helppoa kuin heinänteko. Tällä kertaa en meinaa raskaudesta kertoa kenellekkään missään vaiheessa.saavat alkaa kyselemään sitten joskus keväällä jos raskaus jatkuu, mutta niin pitkään kuin on mahdollista, peitän, piilotan ja salailen tämän homman. Mutta ihmiset tietää että lasta toivotaan niin eka pikkujoulu johon menee selvinpäin, paljastaa varmaan koko homman...

ja täytyy alkaa niitä löysiä vaatteita laittamaan, turvotus alkaa varmaan parin viikon sisällä.

sori tämä omanapaisuus, todella ristiriitaiset fiilikset tästä. Pelottaa, riemastuttaa, tekis mieli huutaa kaikille ja toisaalta ei kellekkään...

Vierailija
211/507 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny täällä päivittäin lukemassa teidä kuulumisia, mutta ei ole hirveesti itsellä ollut mitään kirjotettavaa. Nyt aattelin vähän päivittää omaa tilannetta.

Tosiaan hirmusti onnea Mirabelille. Saa itsekin toivoa, kun joku raskautuu noin pian uudestaan. Pillereitten poijätön jälkeen raskauduin itse tosiaan tokasta kierrosta ja nyt toivotaan että tärppäis uudestaan kanssa jos ei heti ekasta niin taas vaikka siitä tokasta kierrosta. :)

Nyt olis tärppipäivät käsillä ja yritetään väsymyksestä ja kiireistä huolimatta heilutella peittoja. Olettaen siis että kierto on km:n jälkeen pysynyt samana. Jos nyt tärppäis niin laskettu aika osuis aika lähelle meidän ekaa hääpäivää, eli olis aika ihana hääpäivälahja :)

Nyt vaan sitten joukolla plussailemaan niin saadaan viettää pikkujoulut selvinpäin ;)

JaSu84 kp 21/36?

Vierailija
212/507 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että noin pian tärppäsi taas. Onnea kovasti! Toivotaan, että tämä sintti nyt sitten kestää kyydissä vaikka ihan yliaikaiseksi saakka. Se on huomattavasti parempi kuin se vaihtoehto mikä meillä kaikilla km:n kokeneilla varmasti takaraivossa kummittelee. Lisäsin sinut jälleen tuonne plussanneisiin ja nyt kyllä pysyt myös siellä, eikös niin.

Niisku; hienoa, että pääsette tutkimuksiin ja asianne otettiin vakavasti. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta eräs ystävä sai tapella tk:ssa ihan tosissaan ennen kuin pääsi tutkimuksiin vastaavassa tilanteessa.

Nippe kyseli ovistesteistä...Itse olen nyt kaksi kiertoa tehnyt noita liuskatestejä ja niissähän ei sen testiviivan vahvuudella ole mitään merkitystä niin kauan kuin viiva on haaleampi kuin kontrolliviiva tai vaikka puuttuisi kokonaan = negatiivinen kummassakin tapauksessa. Silloin testi on positiivinen kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin se kontrolli viiva. Itse hieman "jännitin" viivojen tulkitsemista, mutta omalla kohdallani se oli helppoa kuin mikä. Lh-huippu näkyi ihan selvästi tässäkin kierrossa kp 15, viimeeksi kp 16, ja seuraavana päivänä testissä oli vain haalea viiva eli oli jälleen negatiivinen.

Tosiaan tässä kierrossa yritys natsasi todennäköisesti aika hyvin ovulaation kanssa (yritystä ennen, jälkeen sekä ovulaatiopäivänä), mutta yritän olla toivomatta liikoja. Jotenkin on vähän alavireisen masentunut olo tämän vauva-asian tiimoilta, vaikea uskoa, että plussan testiin saisin. Liekö jotain syysmasista vai mitä, mutta jotenkin on alavireinen fiilis.

adalat kp 22/30-32

Vierailija
213/507 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin tapahtunut vaikka mitä kun en ole vähään aikaan käynyt. Oikein isot onnittelut plussanneille, pysykää odottajina! :) Ja pahoittelut uusille tänne "joutuneille".

Omasta navasta sen verran että tässä oli vähän masentunut fiilis jonkun aikaa, työkiireitä miehellä sekä minulla, yrittäminenkin jäi vähille tässä kierrossa. Tuli jo vähän riitaakin tästä vauvan yrittämisestä, mies kyllä kovasti toivoo vauvaa myös, mutta ei jotenkin tajua että oikeina päivinä olisi sitten myös hyvä yrittää sitä hedelmöittymistä...en viitsisi suoraan aina mainita asiasta kun menee sitte niin fiilikset molemmilta ja tuntuu vähän painostukselle jos koko ajan asiasta huomauttelee et nyt ois hyvä yrittää. Blaah. 24/30(?) tai jotain mennään, toivon että menkat alkais mahd pian niin voisi sitten ensi kierrossa vaikka taas yrittää paremmin.

Meneepäs valitukseksi tämä viesti, taidan siirtyä vaikka siivoilemaan vapaapäivän ratoksi :)

Vierailija
214/507 |
04.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi puskasta monta päivää aiemmin kuin odottelin. Menkat on kyllä muuttuneet omituisiksi km:n jälkeen. Ennen tissit oli arat, jomotteli alavatsaa, vuoto alkoi kunnolla heti ym, mutta nyt ei mitään muuta kuin hermo kireällä ja monta päivää on ensin ärsyttävää tuhrua. Viime päivinä onkin kiristänyt päänuppia ihan kummasti... On se vaan outoa, että kierto muuttui ihan tuntemattomaksi.

Jos tässä kierrossa en saa ukkoa innostumaan vauvanteosta, saatan pikku hiljaa luovuttaa. Kaihertamaan jäisi koko loppuiäksi...

Anir kp 1

Vierailija
215/507 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettulille jaksuja!

jA anirille tsemppiä miehen vokotteluun :)

Tänään oli sitten se hcg määritys, ja lukemat kohosivat 129, joten uusi raskaus siellä siis todellakin nyt on, lukemat vastaa 4-5 vkoa, eli juuri sitä kun kierron mukaan pitäisikin.

Voi juku!!!! Vastoin kaikkia karmanlakeja ostin äitiyshousut, koska tavisfarkuilla on paha olla.

8.12. on nyt sitten neuvola, JA ULTRA jossa siis määritellään raskauden kesto tarkemmin, kun ei niitä menkkoja ehtinyt tulla :)

Voi kun NIIIIIIN toivon että tämä vauva tulisi syliin asti! Vähän jännittää :/

T:MiRaBel rv ??

Vierailija
216/507 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettuli: meilläkin miehen on oli aikoinaan hieman vaikea sisäistää sitä, että se hedelmällinen aika kierrossa on niin älyttömän lyhyt. Toisaalta ei se ole mikään ihme kun ajattelee ehkäisyvalistusta jossain yläasteella kun toitotetaan, että yhdestä kerrasta voi tulla raskaaksi ja muutenkin taitaa olla aika luutunut käsitys se, että nainen voi tulla raskaaksi suunnilleen milloin vain. Olenkin tässä jo pidempään ihmetellyt, että miten vahinkoraskauksia ylipäätään voi tulla, kun meille, jotka sitä raskautta toivovat tie on monesti pitkä ja kivinen.

Anirille jaksuja miehen innostamiseen. Tosi ikävää tuollainen vatvominen etenkin keskenmenon jälkeen. Itsekin, vaikka välillä syyllistyn tämän vauva-asian vatvomiseen, tiedän, että jos emme edes yrittäisi niin kyllä jäisi kaivertamaan. Jos jostain syystä ei sitten onnistu niin sittenhän asia pitää hyväksyä ja jatkaa eteenpäin, mutta luovuttamaan en suostu. Tuntuisi jotenkin niin karulta lopettaa "ura" pienten lasten äitinä keskenmenoon.

Mirabelille ISOT onnittelut. Uskon, että jännittää aivan mahdottomasti. Toivon sydämestäni, että tällä kerralla kaikki menee nappiin.

Omassa olossa ei mitään. Edes hyvällä mielikuvituksella en saa mitään mihinkään viittaavaa oiretta keksittyä ;)

adalat 25/30-32

Vierailija
217/507 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi tänään aamukahviaan lehden ääressä, siinä oli juttua jostain 5-lapsisesta perheestä. Olan yli siinä huikkasin, että jos ei kolmea lasta meille, niin sitten viisi :) Jäi ukkokulta siihen kakomaan kahvista kanssa, että ei viittä kiitos :)

Ihanaa kun on maa valkeana. Tehtiin tytön kanssa lumilyhtyjä ja niihinhän piti heti laittaa kynttilät palamaan, vaikka aurinko yrittää pilkistellä pilven takaa.

Toivon MiRaBel kaikkea hyvää teille, toivotaan että nyt vauveli jaksaa kyydissä perille saakka. Kai kerroit raskaudesta miehellekin?

Vierailija
218/507 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tai no, olenhan mä täällä lueskellut taustalla kokoajan, mutta jotenkin ei ole tullut kirjoiteltua)

Aluksi hurjasti onnea MiRaBelille! Nyt olisi viimeinkin teidän vauvanne aika jatkaa mukana loppuun saakka! :)

Tervettuloa uusille, ikävää että jouduitte tänne ja vielä noin moninaisina ihan lyhyessä ajassa :(

On. Pakkoehkäisy ohi! Toissapäivänä lähti rinkula roskiin ja nyt kp1:stä odottelen. Yllättävän nopeasti ne loputtomalta tuntuvat 12vko meni kuitenkin, vaikka aluksi tuntui kaamean pitkältä ajalta.

Nyt sitten vaan (pelokkaana) kohti uutta yritystä. Onneksi sentään on kuitenkin paljon todennäköisempää, että seuraava raskaus olisi kohdun sisäinen, vaikka ne ulkoisen todennäköisydet nyt selvästi kohonneet onkin. Iik!

-Aveena, kp 30/28-32?

Vierailija
219/507 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tämäkin viikonloppu hurahti mennä nopeasti ja taas työviikko on aluillaan...

Mirabel, tosi ihania uutisia, tsemppiä matkaan!

Aveena, tsemppiä yritykseen ja toivotaan tärpin käyvän mahdollisimman pian... Pitäshän tämänkin ketjun nimilistaa saada pidemmäksi noiden plussanneiden osalta. Kyllähän se jos jotain tahtoo oikein kovasti, niin tuo 12 viikkoa voi tuntua pitkälle ja varsinkin kun km jälkeen ajatukset pyrii helposti siinä, että kumpa raskautuisi taas nopeasti... Pelko varmasti on normaalia ja kaikilla tässä ketjussa mukana olevilla pelko "peikko" säikyttelee varmasti seuraavassa raskaudessa... Itse jo varoittelinkin neuvolan tätiä, että taitaa saada minusta koko uransa hysteerisimmän odottajan, jos vielä plussa sattuu tulemaan...

No nyt on menossa kp 20/30-32?, ei suurempia odotuksia onnistumisessa tässäkään kierrossa... Todennäköisesti ovis sattui to-pe paikkeille, mutta mies on sen verran kiireinen töissä ja tekee pitkää pitkää päivää, jotta illalla vikittely peittojen heilutukseen tahtoo olla vaivalloista. Toki ymmärrän häntä, mutta niinkuin joku tuossa totesikin, niin koulussa varmaan ehkäisyvalistus on sen verran hyvin hoidettu, että miehet luulevat naisten tulevan raskaaksi milloin vaan ja melkeimpä jo siitä että samassa sängyssä nukutaan ;) Että peittojen heiluttelut jäi nyt ovista edeltävään aikaan... Ovistesti näytti ke aamuna testiviivan olevan tummempi kuin itse kontrolli viivan... Mutta tässä kamalasti jo poden huonoa omaa tuntoa, kun viikonloppuna tuli juotua muutamat siiderit... Jos olisikin tärpännyt, niin onkohan siitä miten paljon haittaa? Tuskin nyt niin onnellisesti olisi käynyt, mutta ihan teoriassa...

Vierailija
220/507 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vielä MiRaBelille, mahtavaa et joku pinossa plussaantuu!

Adalatille ja Anirille myös tsemppistä! Nippe, en usko et noi siiderit mitään haittaa vaik oliskin tärpänny. Ymmärtääkseni 5.stä viikosta alkaen alkaa vasta sellanen solujen jakaantuminen, johon RUNSAALLA alkoholin käytöllä on vaikutusta.

Ovistesteistä on ollu puhetta...onko kukaan sattumalta käyttäny apteekin kalliita "Onni" testejä? Satuin ostamaan niitä kun Mammaksi-fi testit loppu kesken ja niiden Onnien tulkinta on aika "herrassa"!! Molemmat viivat on haaleita sekä kontrolli että testi viiva. Eilen testiviiva vielä selkeesti haaleempi, haalee,mut tänään molemmat yhtä haaleita? Vatsaa on eilisen ja tän päivän nippaillu siihen tyyliin et ovis voiskin olla tuloillaan/päällä/menoillaan mut ihmettelen kovasti jos näin on. raskaustesti näytti 8päivää sitten vielä haaleesti positiivista...olisko ovis voinu tulla näin nopee? Onko kellään kokemusta? Mun alkuviikon suunitelmat meni ihan uusiksi tän "hullun testailun" johdosta.

Sain kuulla viikonloppuna myös että mieheni serkku odottaa toista. Anoppi kertoi sen vielä täysin vilpittömästi ja ystävälliseen sävyyn lähes näin: "jos tää vuos 2011 onkin hänen vuosi ja 2012 on sit sun vuoro" Arvatkaa meinasinko repiä silmät päästä!!! Reilu viikko keskenmenosta ja toinen ilosena ilmottaa et oottele ihan rauhassa puoltoista vuotta vähintää ni ehkä se sit!!! Siis ei mitää tilannetajua! Ja sitä serkkua en haluu hetkeen nähdä kun en osais hymyillä vaa näyttäsi varmaan keskaria täysin syyntakeettomalle ihmiselle, vaan ku vituttaa. Nyt olis ollu MUN vuoro! Sen esikko on vasta reilu vuoden ja mulla on jo 2,5v. Argh!

Anteeks tää tilitys, mut ollu vähä sekava ja rankka viikonloppu!

Taide kp.16/ 28-30