Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudotuksen jälkeen vaatekaupassa

Vierailija
08.09.2010 |

Olen 4kk pudottanut 20kg painoani ja nyt syksyn tullen oli sitten aika "palkita" itseni ja lähteä vaateostoksille.

Toisaalta oli tietenkin a i v a n ihanaa sovitella ja myös ostaa itselleen viimeinkin sellaset kuteet, joista tähän asti on vain voinut unelmoida mutta hitsi kun tunsin itseni jotenkin myös noloksi... Minulla ei oikeasti ollut mitään tajua omasta koostani! Farkkuja sovitin ja sovitin. Myyjä koitti kysellä verhon takaa, että pitäisikö tuoda isompaa vai pienempää. Tunsin itseni idiootiksi, kun en vain jotenkin hahmottanut farkkuja edes ylläni, ovatko ne nyt hyvät. Lopulta kun tulin nolona verhon takaa esiin ja tunnustin, että en tiedä ovatko nämä hyvät, myyjä katsoi minua kummissaan, että voi hyvä ihminen ja toi monta tuumaa pienemmät.

No hyvät löytyi sitten hänen avullaan.

Sitä kun on monta vuotta vain tottunut pukeutumaan järkyttävän isoihin kamppeisiin ja verhoamaan itsensä säkkiin, niin ei vain meinaa tajuta että oikeasti mahtuu sen kokoisiin vaatteisiin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin nyt oon pistäny elämäntavat remonttiin ja paino putoaa kohtalaista vauhtia. odotan jo tuota, että pääsen vaatekaupoille ostamaan niitä pieniä, hienoja vaatteita!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme