Sisustajat: Löytäisittekö netistä kivoja "ideakuvia", vaal.rusk./beigen sävyisestä kylppäristä?
Meillä on laattojen osto uuteen pieneen ok-taloon edessä, ja nyt mietimme millaista kylppäriä sitä sitten laittaisi. En osaa kaupasta mennä vain valitsemaan laattoja näkemättä jonkinlaista tavoitekuvaa mielessäni. Kaikki sisustuskuvat, mitä olen löytänyt esim. Pukkilan sivuilta, tuntuvat olevan mustaa, harmaata, tummaa... Tai sitten on kirkasta punaista tai sinistä laattaa.
Minulla on nyt hämäränä muistikuvana mielessä jonkun IDO:n tai vastaavan wc-kaluste-valmistajan mainos, jossa oli vaalea, valkoisella ja beigellä laatalla tehty kylppäri... Se ei ollut vanhanaikaisen oloinen eikä tunkkainen, vaan minusta lämminsävyinen ja silti raikas. Luonnollinen sävy ja silti valoisa kokonaisuus. Mainosta en ole nyt löytänyt käsiini, jossain sisustus- tai vauvalehdessä se oli... Siinä taisi olla sloganina että "ensimmäinen kerta ansaitsee hyvät puitteet", ja ideana että pikkupoika on ensimmäistä kertaa pissalla itse. Noh, en nyt välttämättä sitä nimenomaista mainosta etsi, vaan samankaltaisia kivoja toteutuksia.
Beige ei nyt taida olla mikään muotiväri, joten ei ole ihan helposti löytynyt. En ole itsekään beigen ylin ystävä, ja minusta se beige vääntyy usein ikävästi punertavaan tai sitten jää tosi tunkkaiseksi. Ehkä "se oikea" sävy jota etsin olisi joku vaalean hiekkakiven sävyinen. Sand stone -hakusanallakaan en ole löytänyt kivoja, raikkaita sisustuksia, mikään tällainen ei ole mielessä: http://www.tcvillas.com/ballyhoo_cottage/ballyhoo_cottage_bathroom.jpg :D.
Löytyisikö täältä palstalta apuja?