Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme teitä koirissa viehättää?

Vierailija
08.09.2010 |

En siis kysy pahalla vaan ihan mielenkiinnosta, että mikä niissä mun silmään rumaäänisissä ja haisevissa otuksissa teitä viehättää? Olen itse aina tuntenut vastenmielisyyttä koiriin, ehkä siksi että minua on pienenä purtu aika pahasti, ja aikuisiällä en ns. tunne yhtään koiraa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää. Silloin ne olivat kivoja, kun tottelivat hyvin ja niitä sai taluttaa... Mutta nykyään en pidä koirista. Ja olen ihan kieltänyt, että meille ei tarvitse koiria tuoda.

Vierailija
2/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ilman koiraa on teeskentelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sinänsä mitään niitä otuksia vastaan ole mutta en ikimaailmassa ottaisi sellaista kotiini.

Ja suoraan sanoen säälittääkin ne välillä. Kerrostaloasunnossa saavat olla tuntikausia yksin ja ulkoilu on vaan pikainen kusetus ja paskatus. Todellista koiranelämää..

Vierailija
4/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei tunne mitään koiria/eläimiä kohtaan. Koiriin pätee muuten sama, kuin lapsiinkin - ne omat ovat paljon rakkaimpia, kuin kenen tahansa muun... En voisi kuvitella elämää ilman koiria.

Vierailija
5/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista tykkään erityisesti. Mua kiinnostaa seurata eläinten tekemisiä. Koirat on siitä mukavia eläimiä, että niiden kanssa kommunikointi on helpompaa, eikä vaadi niin paljoa aikaa, panostusta ja keskittymistä, kuin vaikkapa gerbiilin kanssa kommunikoiminen.

Koira on verraton lenkkikaveri, esim. mieheni kanssa en tykkää lenkkeillä (miehessä ei ole mitään vikaa, mutta hänen kanssaan kulkiessani askel tuppaa muuttumaan laahustukseksi ja tempo on liian hidas).

Tykkään myös siitä fyysisestä hellyydestä mitä koiralta saa.

Vierailija
6/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suoraan sanoen säälittääkin ne välillä. Kerrostaloasunnossa saavat olla tuntikausia yksin ja ulkoilu on vaan pikainen kusetus ja paskatus. Todellista koiranelämää..

Vierailija
7/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki on olleet omia tyyppejään, omia persoonia. Ne on äärimmäisen uskollisia ja rakastavia. Ne lohduttaa sua kun itket ja iloitsee sun kanssa kun naurat. Ja kun ei ole ketään muuta ketä rutistaa, niin koira tulee ilomieleen sun vierelle hellittäväksi ja sellii takaisin koko olemuksellaan. Koirat on ihania, siis omat ainakin ovat olleet. Päivääkään en vaihtaisi pois :)

Vierailija
8/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet koirat ovat leluja.

Vankeja "kodeissaan".

Niillä "leikitään" välillä.

Sitten ne laitetaan liekaan ja saavat nököttä pois silmistä.

Räksyn räksyn räksyn ...

Koiraomistaja viitsii kuljettaa piskiään vain naapurin pihan kohdalle paskalle. Jos tästä mainitset, olet niuho. "sehän maatuu". "lasinsirpaleet eivät maadu".

Minä inhoan ihan yhtä paljon lasinsirpaleiden levittäjiä, kuin paskanlevittäjiäkin. Sillä erolla, että vielä ei kukaan ole tuonut lasia taloni kohdalle.

Koiraihmiset ovat laiskudessaan ja välinpitämättömyydessään hävyttömiä. Koiria pidetään irti ja annetaan hyppiä lasten päälle.

"Ei meidän musti mitään tee". Lapsi on kauhusta kankea.

Vedänkö turpaan, vai pyydätkö lapseltani anteeksi?

Vierailija
9/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet koirat ovat leluja.

Vankeja "kodeissaan".

Niillä "leikitään" välillä.

Sitten ne laitetaan liekaan ja saavat nököttä pois silmistä.

Räksyn räksyn räksyn ...

Koiraomistaja viitsii kuljettaa piskiään vain naapurin pihan kohdalle paskalle. Jos tästä mainitset, olet niuho. "sehän maatuu". "lasinsirpaleet eivät maadu".

Minä inhoan ihan yhtä paljon lasinsirpaleiden levittäjiä, kuin paskanlevittäjiäkin. Sillä erolla, että vielä ei kukaan ole tuonut lasia taloni kohdalle.

Koiraihmiset ovat laiskudessaan ja välinpitämättömyydessään hävyttömiä. Koiria pidetään irti ja annetaan hyppiä lasten päälle.

"Ei meidän musti mitään tee". Lapsi on kauhusta kankea.

Vedänkö turpaan, vai pyydätkö lapseltani anteeksi?

Vierailija
10/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet koirat ovat leluja. Vankeja "kodeissaan". Niillä "leikitään" välillä. Sitten ne laitetaan liekaan ja saavat nököttä pois silmistä. Räksyn räksyn räksyn ... Koiraomistaja viitsii kuljettaa piskiään vain naapurin pihan kohdalle paskalle. Jos tästä mainitset, olet niuho. "sehän maatuu". "lasinsirpaleet eivät maadu". Minä inhoan ihan yhtä paljon lasinsirpaleiden levittäjiä, kuin paskanlevittäjiäkin. Sillä erolla, että vielä ei kukaan ole tuonut lasia taloni kohdalle. Koiraihmiset ovat laiskudessaan ja välinpitämättömyydessään hävyttömiä. Koiria pidetään irti ja annetaan hyppiä lasten päälle. "Ei meidän musti mitään tee". Lapsi on kauhusta kankea. Vedänkö turpaan, vai pyydätkö lapseltani anteeksi?

ihan oikeesti sopii.

Vierailija
11/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ite tykkään koirista siinä kuin muistakin eläimistä. Mutta kiinnostaa myös tietää, mikä juuri lapsiperheitä viehättää koirissa.

minun tuntemat ovat aika pomottavia ja se oma paska ja toisten koirien paskan aikaansaama kiinnostus saa koirat tuntumaan melko tyhmiltä eläimiltä. eikö fiksumiakin eläimiä olisi?

Ymmärrän sis että sinkku ottaa seuraksi koiran, joka on vähän tyhmä ja yksinkertainen ja nuolee yhtä henkilöä ja muita pomottaa ja tiuskii. Ja sinkku tuntee olevansa korvaamaton ja tärkeä. mutta lapsiperheissä koirat ovat hurjan yleisiä. miksi?

Vierailija
12/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ite tykkään koirista siinä kuin muistakin eläimistä. Mutta kiinnostaa myös tietää, mikä juuri lapsiperheitä viehättää koirissa. minun tuntemat ovat aika pomottavia ja se oma paska ja toisten koirien paskan aikaansaama kiinnostus saa koirat tuntumaan melko tyhmiltä eläimiltä. eikö fiksumiakin eläimiä olisi? Ymmärrän sis että sinkku ottaa seuraksi koiran, joka on vähän tyhmä ja yksinkertainen ja nuolee yhtä henkilöä ja muita pomottaa ja tiuskii. Ja sinkku tuntee olevansa korvaamaton ja tärkeä. mutta lapsiperheissä koirat ovat hurjan yleisiä. miksi?

siksi, että koira on osa perhettä, osa laumaa ja suojelee kyllä lapsiakin. Mikä muu eläin tekee niin? Mikä on fiksumpi kotieläin?

Vierailija
13/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ite tykkään koirista siinä kuin muistakin eläimistä. Mutta kiinnostaa myös tietää, mikä juuri lapsiperheitä viehättää koirissa.

minun tuntemat ovat aika pomottavia ja se oma paska ja toisten koirien paskan aikaansaama kiinnostus saa koirat tuntumaan melko tyhmiltä eläimiltä. eikö fiksumiakin eläimiä olisi?

Ymmärrän sis että sinkku ottaa seuraksi koiran, joka on vähän tyhmä ja yksinkertainen ja nuolee yhtä henkilöä ja muita pomottaa ja tiuskii. Ja sinkku tuntee olevansa korvaamaton ja tärkeä. mutta lapsiperheissä koirat ovat hurjan yleisiä. miksi?

Mikä eläin olis muuten älykkäämpi kuin koira, tarkoitan lemmikkiä? Onhan koira kuitenkin laji, jota ei olisi, jos ihmistä ei olisi. Se on kehittynyt yhdessä ihmisen kanssa. Lapsiperheissä on varmasti koiria senkin takia, että myös lapset tykkäävät niistä. Mä kirjoitin tuolla aiemmin, että koiran kanssa on helppo kommunikoida, päteehän se lapseenkin. Esim. kissat välittää (yleensä) paljon vähemmän ihmisen seurasta, eikä niiden kanssa ole yhtä helppo leikkiä kuin koiran kanssa.

Vierailija
14/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on leikkisiä, seurallisia, niiden kanssa lenkkeillessä tutustuu toisiin kivoihin koiriin ja samanhenkisiin ihmisiin.

Vierailija
15/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi vahti ja metsästyskoira.

Jänismetsällä käyminen on vähän turhan vaikeaa ilman koiraa.

Muutenkin. Jos mies on pahalla tuulella ja lapset "vihaa" minua, on mukavaa tietää että nämä lähtevät mielellään lenkille tai leikkimään. Lapsuudessani kerroin monesti huoleni meidän vahtikoiralle. Ne kuuntelevat eivätkä tuomitse. Hyvää terapiaa, eikä maksa paljoa.

Vierailija
16/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa välittää yleensä silloin ihmisestä, kun se tarvii jotain (ruokaa, ulos pääseminen). Koirien paskojen tonkimisesta: miettikää seuraavan kerran kun koira tulee nuolemaan naamaa, että mihinkä se mahdollisesti on hetkeä aiemmin kuononsa tunkenut...

Vierailija
17/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa välittää yleensä silloin ihmisestä, kun se tarvii jotain (ruokaa, ulos pääseminen). Koirien paskojen tonkimisesta: miettikää seuraavan kerran kun koira tulee nuolemaan naamaa, että mihinkä se mahdollisesti on hetkeä aiemmin kuononsa tunkenut...

Ei mulla ainakaan ykskään koira ole tonkinut paskoja. On sellaisiakin varmasti, olen kuullut, että jotkut syövätkin, mutta niillä on jotain vikaa silloin.

Vierailija
18/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira on rakastamiskone.

Vierailija
19/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, mutta paljosta jäätte paitsi :P

Meillä on iso vahtikoira lapsiperheessä, ja se on takuuvarmasti iloksi jokaiselle perheenjäsenelle.

Mikä minua miellyttää erityisesti tässä rodussa (hovawart) on se, miten on saanut nähdä koiran kehittyvän. Ensin valloittava, kuriton söpöstys pentu, sitten uhoava nuori mahtailija, ja nut, valtavan työn jälkeen, luotettava, kärsivällinen ystävä ja harrastuskaveri jokaantaisi henkensä jokaisen perheenjäsenen puolesta!

Mutta joo, onhan siitä vaivaa. Vähemmän kuitenkin kuin lapsista.. ;P

Vierailija
20/59 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan jaksa vaivata päätäni tuollaisilla asioilla. Jos koiran turpavärkki ei haise paskalta, eikä siinä ole paskaa, tervetuloa vain naamaa nuolemaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi