Sopiva talvihaalarin koko 75 cm pojalle?
Hei, mitä suosittelette sopivaksi talvihaalarin kooksi pojalle, joka käyttää tällä hetkellä keskimäärin kokoa 80-86. Idealla, että samaa haalaria voisi käyttää vielä keväälläkin?
Kommentit (6)
Mutta koska merkillä y koko 80 cm vastaa merkin x kokoa 76 ja taas merkin z koko 80 vastaan merkin y kokoa 86, niin sovittaisin pukua lapselle.
Älä osta liian isoa, lapsi hukkuu siihen.
Siis jos lapsi on nyt tuo 74 niin varmaankin 80 talvella?Tjah..itse ehkä ottaisin 86,mutta haalarimallista toki riippuen ;)
Mutta koska merkillä y koko 80 cm vastaa merkin x kokoa 76 ja taas merkin z koko 80 vastaan merkin y kokoa 86, niin sovittaisin pukua lapselle.
Siis jos lapsi on nyt tuo 74 niin varmaankin 80 talvella?Tjah..itse ehkä ottaisin 86,mutta haalarimallista toki riippuen ;)
viime talvena (elokuussa 74cm pitkällä) 74cm ticket to heaven ja 80cm molo kids...isompaa en suosittele. 80cm meni hyvin koko talven ja lopputalvesta pituutta oli 82cm.
Ei missään nimessä 86cm, sehän on yli 10cm liian iso nyt sykssyllä ja keväälläkin vielä reilu, tuossa iässä vaikuttaa tosi paljon.
Menee "hukkaan" se kasvunvarakin kun liian iso puku kuluu erilailla kuin sopiva, ja joudut ostamaan seuraavaksi talveksi sitten sen 86cm puvun.
Reiman 86cm haalari oli passeli koko talven, menee nyt vielä alkutalven mahdollisesti. Ota vyötärökiristyksellinen malli, pystyy aika hyvin säätämään sitä kautta.