Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikuntaa te harrastatte?

Vierailija
08.09.2010 |

Onko teillä jollakin joku personal trainerin tekemä ohjelma?

Mä oon aloittanut nyt säännöllistä liikkumista puolen vuoden laiskottelun jälkeen. Käyn kaks kertaa viikossa kuntonyrkkeilyssä, kerran viikossa pilateksessa ja yhdellä kehonhuoltotunnilla. Lisäksi yksi jumppatunti jos jaksan. Tämä ois tavoite.

Kuinka te muut rytmitätte liikkumisenne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis liikun työmatkoista osan kävellen molempiin suuntiin, lenkkeilen koiran kanssa.

Sen lisäksi jumppaan itsekseni kotona. Esikoinen usein osallistuu.

Vierailija
2/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen, kun asuin isossa kaupungissa, kävin yliopistoliikunnalla 2-4 krt viikossa. Harrastin esim. joogaa, pilatesta, astangajoogaa, venyttelyä ja circuittia. Nykyään maalla asuessani en harrasta niin paljon kuin haluaisin. Ensi viikolla alkaa jooga ja pilates. Muuten harrastan lenkkeilyä koiran kanssa ja erilaisia joogajuttuja kotona. Ratsastamaan pääsen varmasti myös tässä syksymmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 1-4 krt viikossa lenkkeily.

Vierailija
4/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös aerobista liikuntaa ja kesällä mukaan astuu golf. Salitreenin on tehnyt entinen raskaansarjan kehonrakentaja, samoin ruokavalion. Salilla käyn 4-5 kertaa viikossa, otan aina aerbista treeniä päälle. Ja muuten sitten lasten kanssa jallkapalloa, fillarointia, uintia ym satunnaisesti.

Vierailija
5/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava laji, tutustuin siihen keväällä!!!

T: 168cm/100kg

Vierailija
6/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen noin kaksi-kolme kertaa viikossa 10-15 km lenkin ja käyn salilla noin kaksi kertaa viikossa. Treenaan salilla tunnin verran koko kroppaa, kunto-ohjaajan tekemän ohjelman mukaisesti. Painotus ehkä enemmän ylävartalossa, vatsa- ja selkälihaksissa, koska jalat saa juostessa treeniä. Kyykkään kyllä aika paljon.

Ja olen muuten ihan sikahyvässä kunnossa melkein 40-vuotiaaksi :-)

Vierailija
7/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"punttipuolella" työpaikan kuntosalilla, en missään jumpassa ikinä. Joka päivä jotain näistä.

Mikään ohjattu liikunta tai tiettyyn aikaan tietyssä paikassa-tyyppinen ei tule kuuloonkaan. Hirveä ajatuskin mulle.

Liikuntaa on paljon, ja olen hyvässä kunnossa.

Vierailija
8/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään harrastuksista ei ole ohjattua, mutta olen nuorempana harrastanut urheilua enemmänkin, joten tietotaitopohja on siltä osin hyvä.

Lentis ajoittuu viikonloppuihin, kuntosali aamuihin ennen töihin menoa ja lenkille menen kun ehdin.

Vierailija
9/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt viikko cicuitissa, spinningissä ja bumpissa. Kunto on kohentunut mut mielestäni en oo kiinteytyny juurikaan, selluliitti kyllä vähentynyt.

Vierailija
10/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi viikossa yksi tai kaksi 8-12 km lenkkiä sekä yksi tai kaksi koko kropan salitreeniä mahd. isoilla painoilla.

Vierailija
11/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa juoksen tai rullaluistelen, välipäivinä pyöräilen tai kävelen, talvisin hiihdän. 45min-1h 5-6 kertaa viikossa, viikonloppuisin pidempikin. Juoksulenkkireitin varrella treenaan vatsalihaksia ja vedän muutaman leuan, kotona nostan satunnaisesti puntteja ja venyttelen.

Lisänä hyötyliikunta (3km työmatkapyöräilyt 2x/päivä).

Minä tarvitsen jaksaakseni raitista ilmaa, omaa aikaa ja luonnonrauhaa. Se on tärkein syyni liikkua, hyvä kunto ja painon ylläpito tulee siinä sivussa.

Vierailija
12/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noi cicuit ja bump kuulostaa tosi eksoottisilta, onko jotain ihn uusia lajeja? :D

Vierailija
13/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobista treeniä (yleensä juoksua) 2-3 kertaa ja lihaskuntoa (pumppia tai salia) 1-3 kertaa viikossa.

Vierailija
14/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vain irkkutanssi (1h) ja perusjumppa (1,5h) kerran viikossa ja vaunulenkillä pyrin käymään kerran viikossa (1h)

Vierailija
15/15 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljen työmatkat pyörällä (n.45 min/päivä)

kotona poljen kuntopyörää 3 iltana viikossa puoli tuntia kerrallaan

käyn hydrobicissä/aquazumbassa 2 kertaa viikossa